..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JirkaŠ":

  1 2 3 4 5      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
183.714Těžko říct, mě osobně to prostě příliš nezaujalo a dle hodnocení asi nejsem jediný, kdo to takto vidí :-)16.07.17 - 10:46
183.714Chary, věřím ti to, však je to věc názorů.15.07.17 - 22:04
183.714Však taky nedávno prošla očistou a už je zase bílá. Aspoň na chvíli... :-)
Já spíš pořád přemýšlím, jestli je ta obloha skutečně až tak zajímavá, aby musela zabírat 2/3 fotky, ale je to jen můj skromný názor :-)
15.07.17 - 15:34
1116.040 + 1116.182ythomas_ct: Já dávám pozor pořád! :D25.11.16 - 22:55
1116.040 + 1116.182zirecek: Vzhledem k tomu, že stoupání na Arlbergbahn dosahuje dle Wikipedie až 31 promile, i moderní výkonná loko by se tam s tímhle (17vozovým?) vlakem docela trápila. Pokud bych uvážil hmotnost vlaku nějakých 850 tun na největším sklonu a bez uvažování jiných odporů kromě odporu ze stoupání, tak ten Taurus při svých 6400 kW víc než 90 nejspíš nepojede...25.11.16 - 10:50
754.059-4Velké poděkování patří všem, kteří se zasloužili o tuto podobu 754.059! :-)27.06.16 - 17:05
753.766-5 + 753.765-7Hmotnost vlaku i s lokomotivami byla 635 tun. Normativ pro jednu 753.7 je 360 tun, pro dvojče 710 tun. Lokomotiva řady 751 má normativ 340 tun.22.06.15 - 19:48
750.222-2 + 750.338-6Martine, já si myslím, že by to bylo zbytečně komplikované na domluvu. Takhle se prostě v zásobníku seřadilo pár fotek na celý víkend a nebylo s tím zase tolik práce. Aspoň podle mého názoru. Nehledě na to, že tematické dny/víkendy nejsou na žp nic nového...14.09.14 - 19:58
350.005-5Jen pro zajímavost, o 7 let dříve: http://www.zelpage.cz/fotogalerie/elektricke-lokomotivy/350/350455.html26.08.14 - 7:15
99.1741-0Musím s vámi souhlasit, když člověk vidí všechny stanice a zastávky upravené, účelně zařízené, žádné nevyužívané zchátralé budovy, říká si, proč to nejde stejně i o pár kilometrů vedle v Čechách... A to se netýká jen této úzkokolejky v Krušných horách.28.06.14 - 20:11