Komentáře uživatele "hank":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
831.130-0 + 831.129-2 | Rabín, Lapil: Ještě jste zapomněli podotknout, že skoro jediní, kdo tím večer do Prachatic, Vimperka a Volar jezdili, byli vojáci a pohraničníci základní služby, kteří se tak vraceli z dovolených a opušťáků, často ze vzdálených končin východních směrů, a z domova bývali patřičně vybaveni tekutým proviantem vyšších grádů, podle čehož to v těch motorech občas vypadalo... | 23.02.18 - 11:12 |
89.7568 | Na modelářském fóru jsme to rozebírali dost podrobně. Suma sumárum převažuje názor, že když není nic lepšího, tak je to v rámci hospodské tolerance přijatelné, přičemž je věcí každého soudruha, jak má každý soudruh tu hospodskou toleranci nastavenou... :-D (Mnohem větší zvěrstvo je dle mého soudu stavět model 422.0 na nezměněný pojezd BR81/BR92, včetně ponechání paprskových kol.) Jiná věc potom je, kdo je ochoten a/nebo schopen vynaložit skoro 5000 Kč za nákup polotovaru k přestavbě. Tady nepůjde jen o nějaké dolepení leptaných drobností, ale o kompletní novostavbu přinejmenším kotle včetně všech nástaveb na něm a budky. Osobně mi na tom modelu mnohem více vadí (až tak moc, že si ho nehodlám pořizovat) ty nepohyblivé části vnějšího rozvodu. To u továrního modelu v TT považuji za velký a zbytečný krok zpět, nota bene za ty peníze. | 08.01.18 - 17:53 |
810.191-7 | velkej423: Omyl, to platí jen tam, kde jsou podle PND3 povoleny současné vjezdy vlaků. | 23.05.17 - 20:54 |
M 262.101 | M 474 003, Trainmaniak: Je to podoba opravdu náhodná, konstrukce vozů Bam uvažovaných pro M 284.0,1 (tehdy ještě jako Calm) stejně jako těch motoráků je těsně předválečného původu (první tři Calm-y dodány 1939, další 9kusová série 1942). | 22.03.17 - 14:30 |
122.005-2 + 123.005-1 | Woky: A ona se při výměně mostní konstrukce měnila niveleta koleje nebo jiné parametry stanovené inženýry ÖNWB, které rozhodly o tom, že most přežil 1000letou vodu? A nic to nemění ani na správnosti Majrova sdělení, že s tímto mostem neměl Perner nic společného. | 14.03.17 - 15:08 |
122.005-2 + 123.005-1 | majra: Správně. Projekty mostů ÖNWB včetně toho labského v Ústí mají na svědomí dva slavní rakouští inženýři - stavební ředitel Hellwag (který si předtím vysloužil ostruhy na stavbě dráhy přes Brenner) a vrchní inženýr Gerlich. Perner byl v době jeho výstavby v roce 1874 už 29 let po smrti. | 14.03.17 - 12:33 |
460.080-5 | Lapil: Na tunel - kombinovaný silničně-železniční - existuje IMO docela realistická studie. Nicméně nejdřív bude na pořadu dne prodloužení dráhy šturcem o několik set metrů směrem ke sjezdovkám. Sdružení obcí už několikrát prokázalo, že umí jít za svým. Věřím tomu, že ten šturc bude dost brzo, vlastně už v tomto evropsko-dotačním období, tj. do r. 2021. | 07.03.17 - 20:47 |
460.080-5 | optus: Podle okolností měly ty jednotky 2, 3 i 4 vložené vozy... | 07.03.17 - 20:41 |
T 435.0140 | stoupa: No to určitě ne... Například: - "hradišťská kača", pendly ve složení Bai - Dsd - 2xBai s motory M 262.0 na obou koncích, na spojce Staré Město u UH - Kunovice skoro od poloviny 50. let až do r. 1992 nic jiného nejezdilo... - soupravy vozů M 286.0 - 2xBai - Dsd na trati Leopoldov - Galanta v 80. letech... - klasické soupravy vozů Bi a později Bai tažené T 435.0 na kývačkách na moldavské trati po zrušení páry v 1. polovině 70. let... - smíšené Pv-vlaky tažené T 466.2 s vozem Bai na trati St. Paka - Lomnice nad Popelkou koncem 70. let... - 1 pár dělnických vlaků se soupravou Ds - 2xBai v čele s turnusovou T 478.2 z Lipové Lázní do Javorníka v 70. a 80. letech... Určitě toho bylo v pravidelném provozu víc, samozřejmě nevím všechno. | 07.03.17 - 18:06 |
T 435.0140 | Kvůli snadnějšímu vytápění kamny na tuhá paliva bývaly v takových soupravách častěji než rybáky vidět vozy Bi (s otevřenými nástupními plošinami) nebo 8dveřáky Bai. (Nic proti fotce samotné ani proti dojmu historické atmosféry...) | 07.03.17 - 14:37 |