Komentáře uživatele "Danda":
1 2 | Komentářů na stránku: |
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
742.405-4 | Taky se divím :D Škoda, že je vždycky mrtvo a pak se vysype několik fotek a takto furt dokola. Škoda že to není průběžně. :) | 26.09.23 - 17:25 |
752.030-7 | Co ty linie? :-D Vypadá to divně, především to čelo. | 06.03.23 - 16:02 |
141.018-2 | Tak to nebude, nejsem sám, kdo po nahrání fotky vidí furt tu obrovskou chybu především na podvozkách vozů a pod pluhem. :) Zároveň si pokládám otázku na správce, jak se povede, že se tohle přehlédne. :D | 18.02.23 - 9:37 |
141.018-2 | Pavle, to nevidíš, co tomu chybí? Vložil jsi novou verzi ale téměř nic se nezměnilo. | 17.02.23 - 21:37 |
810.535-5 | Tohle 060 určitě není. :) | 27.12.22 - 12:07 |
5047.022-8 + 5047.014-5 | Již od roku 1987 zajišťuje řada 5047 vozbu na více jak polovině neelektrifikovaných tratí v Rakousku a je tak pro Rakouské státní dráhy nepostradatelná. Jednou z tratí, kde lze motorové vozy potkat je malebná lokálka v Dolním Rakousku vedoucí z Hadersdorfu am Kamp do Sigmundsherbergu, zvaná Kamptalbahn. Tuto trať nalezneme v jízdním řádu pod číslem 820. Po opuštění výchozí stanice Hadersdorf am Kamp se trať proplétá přes známá vinařská města, jako například Langenlois. Dále vede souběžně s hřebenem Heiligenstein, známé turistické místo, proslulé zejména díky rozhledně Kamptalwarte nebo jednou z nejlepších vinic Ryzlinku rýnského v Rakousku. Významným bodem na této trati je okresní město Horn, ležící na řece Taffa a rovněž je koncovou stanicí frekventované části tratě pro vlaky jedoucí z Sankt Pöltenu. Z Hornu trať pokračuje do města Sigmundsherberg, kde je rozsah železniční dopravy značně řidší. V koncové stanici lokálky, Sigmundsherbergu, najdeme i železniční muzeum, které připomíná historii Kamptalbahnu, jejichž historie sahá až do roku 1889. Střednědobé plány počítají trať v horizontu 5 let elektrifikovat, čímž dojde k vytlačení motorových vozů, které se zde prohání již 35 let. Otázkou zůstane, zda se s motorovými vozy ještě uvidíme v pravidelném provozu a nebo místo najdou ve výše zmíněném muzeu, vedle svých starších předchůdců. | 17.12.22 - 9:14 |
753.755-8 | Ani odstín a sytost v APS nepomohlo? Případně to udělat na víc částí. :) | 23.11.22 - 15:13 |
742.070-6 | Nemáš ty podpaly vytažený moc? Už u 242.216 a té maďarské jednotky jsem si všiml, že stín od čela je takovej jak kdyby byla mlha nebo špinavý objektiv :-D | 21.11.22 - 12:56 |
742.007-8 + 742.452-6 | Děkuji :) Byl v pohybu ale hlavní záměr v tuto dobu byla vjezdovka od Kyjova, ovšem jak to tam vyšlo, to jsem neviděl :D Takto ve stanici to fotilo jen pár členů akce. | 15.09.22 - 16:55 |
754.039-6 + 754.058-6 + 810.009-1 + 810.304-6 | Není tam nějaká 810 navíc? ;-) | 15.07.22 - 23:06 |