..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Slame":

FotkaZprávaDatum
754.039-6A co mohli nabízet více, než personál a kapacitně odpovídající vozidla, které jinak podstatnou část roku prostojí? Uvidíme po roce provozu, jak moc moudré a ve finále úspornější tohle bylo..18.01.18 - 16:11
VT 650.703Jezdit s tímhle pod dráty je levnější a možná i ekologičtější, než velikostní ekvivalent v elektrice, pokud tedy něco takového existuje.02.12.17 - 23:01
VT 650.703Ešus: Maximum spojených jsou myslím dvě, jinak už nastěstí jezdí něco větší, ale i tak, trať Havlbrod-Třebíč, kde to běžně jezdí a kde je původní trať revitalizovaná to při té osumdesátce je vážně nepohodlné, za hlavní rozdíl totiž považuji právě ten ten svršek, kde v Německu mají moderní pražce, uchycení kolejnic s kvalitní údržbou lokálek ve stavech lepších , než u nás ty "revitalizované" v podstatě hlavní tratě. Při regionální rychlosti a takovým kolejím by to pak určitě bylo něco jiného, v Německu jsem ale předpokládal že mají stejně hlasitý motor a normy na to protivné osvětlení, taky nevím co jiného by kapacitně na těch koridorech mělo jezdit, když ani jeden motorák se kolikrát nezaplní.02.12.17 - 18:12
VT 650.703Sory jako. Ale po tom dlouholetém výsměchu pro 810 a 814 by jeden od švýcarské čtyř nápravy čekal něco trochu víc, než že na rovinkách lokálek při padesáti to bude snad to samé, a při osmdesáti na rekonstruovaných tratí to bude taková šílenost, ani ty kompletně modernizované při pravda snad ještě vyšší rychlosti nejsou vůbec pohodlné. Docela bych rád věděl, co v tom ti mínusovači najezdili pravě po té Vysočině..01.12.17 - 14:58
VT 650.703Až na to že je to uřvané, houpe to a i ten hukot od kolejí a to i těch svařených není žádná hitparáda..28.11.17 - 20:32
193.295-3To spíš Škodovka zrazuje tuto zemi svou cenou a kvalitou..22.11.17 - 18:46