..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Chocholouš":

  1 2      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Vstříc Českému středohoří.Ořez sem, křoví tam, u mě top luxus a 5*.07.04.19 - 12:39
4124.019-3Fotka pěkná, za 5*. Jako ornitolog musím potvrdit, že zařízení ze kterého byla fotografie pořízena, je ornitologickou pozorovatelnou, jakých jsou v Rakousku stovky. Ze slovenské strany je chránené vtáčie územie Sysľovské polia, kde předmětem ochrany je drop velký a poštolka rudonohá. Lokalita slouží i jako významné pastviště zimujících husí.05.03.19 - 19:26
810.289-9Pro mě "top luxus" a za 5*. Že to někteří nepochopili je škoda, ale tak to na světě chodí.22.02.19 - 17:22
150.210-3Moc pěkná fotka na hezkém místě (5*). Jen ten vlak, ted dopad: Zřejmě olomoucký banán ještě stále vypadá celkem dobře, ale to co veze za sebou, to fakt asi nic horšího v depu už nenašli...12.12.18 - 17:53
754.059-4Opravdu top luxus, úžasná kompozice, po všech stránkách moc pěkná fotka. Kdybych mohl dát desítku, tak tam je, takhle "jen" *****.11.12.18 - 20:13
365.001-7 + 750.202-4Fotka se mi líbí, "kolize" se sloupem být sice nemusela, ale beru to jako momentku, tedy 5*.
Nasazení této kombinace lokomotiv bylo pro KDS zřejmě "cestou nejmenšího odporu", tedy brejlovce vlastní, nemusela si ho tedy pronajímat a je tam třeba kvůli kabelu elektrického napájení soupravy, který "Belgičanka" nemá. "Belgičanka" byla třeba kvůli tažné síle a vyšla KDS asi nejlevněji. Jinak ale dvě lokomotivy určitě nutné nebyly, jedno pomalé Eso řady 363 by to samo zvládlo bez problémů a rychlejší mašina třeba nebyla, když jsou tam vozy Bdt s max. rychlostí 120 km/h.
16.08.18 - 3:59
Tábor smrtiDěkuji Baldasovi za publikování tohoto snímku. Otec přežil, jinak bych tu nebyl.
Snímek má neuvěřitelnou sílu a je dokonalý, asymetričnost je +, ne -.
16.06.18 - 23:20
363.136-3Ještě zdravím,
rozumím tomu tedy správně, že vlakový zabezpečovač Mirel je na zmodernizované části tratě už nepoužitelný?
Pavel
07.06.18 - 18:08
363.136-3Zdravím,
to by mě zajímalo, jakou to mělo v Púchove sekeru, když na trati zmodernizované na 160 km/h se to s tím pomalých esem "hnalo" max. 120. Jinak luxus obrázek, za 5.
Pavel
04.06.18 - 20:39
854.217-7Antony: Podle mě jde po modernizaci stále o velmi slušné stroje, krom vozů 021 a 027, které jsou určeny pro provoz historických vlaků, mají pěkný interiér, pohodlné sedačky, informační systém ap. Samozřejmě ještě o něco pohodlněji se cestuje v přípojném, případně řídícím voze, zvláště, když ten je doplněn o 1. třídu. Ano, v letních měsících je hendikepem chybějící klimatizace i tak je pro mě příjemnější než Stadler o Desiru ani nemluvě...01.06.18 - 20:07