..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Hrubfr13":

  1 2 3 4 5      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Mosty III.SUPER!20.03.16 - 20:05
242.219-4 + 242.260-8Takže kočkopes (842+954) není jen Plzeň-Most? To se mi ulevilo. Holt, pokrok nezastavíš.15.03.16 - 21:19
371.015-9Gratuluju! Jen tak dál!15.03.16 - 21:03
242.219-4 + 242.260-8Proč dvě?14.03.16 - 14:49
193.206JiP:V tom s tebou souhlasím! představ si nesymetrickou lokomotivu! možná tak jednosměrnou jako autobus (i když třeba Taurus pro rj by mohl být modifikován stranou k soupravě hranatě, aerodynamicky by to až tak na škodu nebylo, ale když to odpojíš nebo špatně otočíš...)14.03.16 - 14:46
193.206já nejsem designér ani architekt; žlutá s černou se mi líbí (před mytím teda spíš černá s šedou) a když tam vidim loko, samu o sobě docela hnusnou a navíc koncepčně nesedící do celku, přijde mi to skoro jako http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/obb596.jpg


a nezapomeňte mi dát mínus, u příspěvku níže mám 0
13.03.16 - 18:02
TWINDEXX Vario 445.008...co kdyby...se to použilo místo žabotlamů na S41...
co se týče fotky, možná by bylo zajímavý někam na to pole šoupnout strom s červenejma listama, to by byla docela hezká souhra
12.03.16 - 16:17
451.092-1 + 451.052-5Stejně mi přijde s odpuštěním velmi debilní ...budou vyřazeny po rekonstrukci patrovejch vozů řady Bmto. Reko Bmto budou jezdit na Berounce (171) a tak to ušetřený Sloni/Ešusy nahraděj těch několik posleních...
Pokud se nestane rekonstrukce na cosi jako Bbdmteeo295, Bfbdmteeo296 a ABbdmteeo395 s rozdílem oproti Bdmteeo294 ve vakuoWC, klimatizaci a vyšší rychlosti (vzhledem k modernosti klidně 200 km/h) tak to všichni kritici zkritizujou a navíc nasadit 471 na S41, kde 451/452 najíždí poslední kilometry s 10 cestujícími za den, to už by bylo se vším všudy výhodnější nasadit dehumusovaný 809 (nebo třeba 845, kdyby Arrivu přestalo bavit jezdit do Trenčína :-))
Ideální řešení (podle mě):
:elektrifikovat 120 do Lužný střídavym proudem, koupit Taurus a jako prezenční jízdu za něj zapřáhnout modernizovaný Ampz (prej nová výkladní skřín ČD: EC Praha-Hamburg) a 451, který by se v Lužný nechaly a byly by nahrazený dvojvozpanterama (650)
:452 předělat na náklaďák a prodat, byly by nahrazený 650


a nezapomeňte mi dát mínus
12.03.16 - 16:12
844.031-5Geniální. 5*12.03.16 - 15:45
193.206No, mě se design RJ Vectronů až tak nelíbí; je najednou přerušen černý pás, který se jinak táhne celou soupravou.12.03.16 - 15:42