Fotka | Zpráva | Datum |
Mosty I. | Parádní, nebýt tam ten most, dráty a šmouhy. Ale píšu to po čtyřech pivech, tak mě neberte vážně;-). | 02.02.16 - 21:10 |
130.053-2 | Uhlí vozí jenom SD? To je mi novinka;-). Pavel měl určitě na mysli fotogenické mašinky. | 02.02.16 - 21:02 |
742.206-6 + 742.284-3 | Záleží, kolik má auto náprav. Tříosý tahač s tříosým návěsem legálně pobere cca 30 tun nákladu, dvouosý tahač 26 tun. Když někdo doplní, kolik pobere Rajka, tak už bude jednoduché se dopočítat;-). | 26.01.16 - 20:57 |
750.333-7 | Spíš bije do očí, že před tratí sníh je a za ní už ne:-). | 21.01.16 - 20:23 |
750.163-8 | Jémine, tady někdo píše ze srdce a vy mu to takhle sepsujete;-). | 21.01.16 - 16:42 |
1216.210-5 | Někde tady proběhlo, že Rakušané se s tím nemažou a když je tlačí čas, tak tu lokomotivu prostě připojí k bližšímu konci;-). | 17.01.16 - 11:55 |
163.248-8 | Chary: Nezřídkakdy se to zkracuje na naskle;-). | 11.01.16 - 19:22 |
122.018-5 | Myslím si, že spíš vadí ten stín na zemi než na lokomotivě, protože už v náhledu výrazně dominuje. Kdyby to bylo focené proti štíhlému sloupu, tak je to podle mě v pohodě. | 03.01.16 - 17:25 |
781.430-4 + 781.590-5 | Navíc na vagonech chybí bezpečnostní značky označující druh nebezpečí (vzor 3, takové ty červené čtverce s plamínkem postavené na špičku). A už vůbec by takovou věc nemohli vézt v otevřených wapkách. Z toho už by koukal kriminál, zákaz řízení pro fíru, jestli by to přežil a řádný flastr;-). I když, kdyby to bylo v certifikovaných sudech, tak by to bylo jen za ten flastr za bezpečnostní nálepky, které odloupal vítr:-)). | 27.12.15 - 11:58 |
720.055-3 | Díky, hned mě napadla další otázka, na kolik vyjde to, co vidíme na fotce? :-) | 17.12.15 - 8:10 |