..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jack Jag":

  1 ... 24 25 26 27 28      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
770.084-2Nebýt těch dvou postav, tak to nemám šanci poznat. Ta paní s tou bílou hřívou by měla mít prsa poněkud níže;-).05.12.14 - 12:12
814.134-3Pokud za tu dobu nepovede v této stopě cyklostezka;-)29.11.14 - 23:28
3x844No, je sice pěkné vypnout nějaký ten motor, jenže i ty nečinné motory něco váží a ten vlak je tedy táhne poněkud zbytečně;-). Ideální, leč nereálné by bylo hodit zbytečné motory do kopřiv a v případě potřeby je zase namontovat zpět do vozidla.28.11.14 - 23:21
477.013 + 475.196Děkuji Vám pánové, jak budu mít příležitost, budu se muset podívat k fírovi do budky, aby mi to vysvětlil názorně v praxi;-). To tetelení a trocha páry na fotce vidět je, ale ne moc. Šlechtična mi tahá oči jinam;-).

Vosa: Před pár lety jsme odsud lezli s plnou polní na Kralovu Hoľu a potom po hřebeni na západ na Ďumbier a dolů do Brezna zpátky k autu. Pro našeho slovenského bratra Štefana nezapomenutelný zážitek, kdy do nás tři dny hučel, že už nemôže. Měl nové pohory a do Brezna napochodoval v mých sandálech.
28.11.14 - 22:49
477.013 + 475.196Aha, já měl za to, že čím víc lokomotiva kouří, tím víc bejčí, ale realita je spíš obráceně;-). Budu se muset někdy s párovkou svézt, abych byl v obraze.28.11.14 - 16:03
477.013 + 475.196To papagáj zaspal nebo už se chystá do tunelu?28.11.14 - 10:55
183.719Atanono: No tak to je opravdu zvláštní, lokomotiva nemá myslet, ale dělat, co se jí poručí;-). Dík za info. Snad někdo vymyslí něco lepšího.21.11.14 - 23:48
750.277-6Laminát: Nemám tolik času provoz v Brodě pozorovat, ale nějaká doba na prostoj tam je vždy, na přepřah a uvolnění tratě. Ale dobře, asi jsem to s těmi hodinami a dny přehnal. Těší mě, že se stále sem tam něco po kolejích převeze. Jen je mi smutno z trendu dnešní doby, kdy se opravdu každá blbost, která nespěchá, tahá jen po silnici a zajímají mě příčiny, nad kterými se zamýšlím. Děkuji tedy za upřesnění. Doufejme, že se ČDC bude snažit usilovněji a stát (SŽDC) se bude snažit dostat vlečky tam, kde zatím chybí. To mi zní trochu naivně;-). Ale moc bych si to přál. Právě kvůli lidem, kteří u těch hlavních silnic bydlí.
A co se týče automobilů jako takových, nemůžeme si za to sami? Když komukoli řeknu, že auto nemám a ani ho nechci, že pro mě není problém se někam dostat vlakem nebo autobusem, tak si klepou na čelo. A to se živím jako řidič kamionu. Samozřejmě s rodinou je to něco jiného. Ale kolik osobních aut jezdí plných? Kdyby dopravci vytěžovali auta tak, jako mi ty svoje osobáčky, tak přijdou na buben. Po revoluci jsme se my, obyčejní obyvatelé tohoto státu prostě odnaučili hospodařit a teď jen sklízíme, co jsme si zaseli. Dál to rozvádět nebudu, ale i za ty kamiony si můžeme sami, když si připlatíme za zboží, abysme ho měli dřív.
21.11.14 - 23:43
183.719Atanono: Třeba tam je ten Mirel hlavně kvůli bezpečnosti. Když vlak jede z kopce, lokomotiva brzdí elektrodynamickou brzdou a "utrhne" se, tak je nutné, aby všechny vagony začaly co nejdřív brzdit a lokomotivu podržely, kdyby fíra náhodou zaspal. Záleží, co Mirel vyhodnocuje, jestli jen prokluz kol nebo i zrychlení lokomotivy vůči kolejnicím.21.11.14 - 8:05
750.277-6Laminát: Piliny se sice nekazí, ale v Kronospanu by se na pár hodin, jestli ne dní zastavila výroba. Bohužel vyjde pořád rychleji v Brodě přeskákat pár semaforů než čekat, až na brodském nádraží poskládají vlak do Jihlavy. Bohužel mám pocit, že to bude osudné pro všechny manipulační vlaky a šanci přežít budou mít jen ucelené vlaky.
Podle mě to v Kronospanu mohlo proběhnout tak, že ve Ždírci se ze dne na den rozhodli snížit objem výroby. Aby v Kronospanu zajistili přísun surovin, tak tam radějí poslali auta, než najdou náhradní zdroje. Teď by třeba mohli přejít zpátky na vagony, ale pořád by tam vznikl časový skluz.
21.11.14 - 7:41