..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jack Jag":

  1 2 3 4 5 ... 28      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
753.109-8Tak ta slavnější umělecká díla bývají kontroverznější a mnoho lidí se má potřebu k nim vyjadřovat, ať kladně nebo záporně. Z rozsahu i obsahu této debaty lze vyvodit ten jistý závěr, že tato fotka k takovýmto uměleckým dílům patří;-). Pobavila mě jak fotka, tak diskuze pod ní. V náhledu je to krásná malba hodná zarámování a pověšení na zeď a fotka jako taková....no hezká;-)07.05.19 - 22:00
751.057-1 + 751.059-7Zase OT a pokud to tu moc plevelím, prosím smazat: Chotěboř vždy dělala vše pro to, aby se rozvíjela sousední města. Dnes je to vidět ve Ždírci nad Doubravou (rozvoj průmyslu, příliv obyvatel...). Příležitost tudy postavit dráhu Praha - Brno promarnila, čehož se ochotně chopili právě v H. Brodě. Pokud vím, tak se tu uvažovalo i o trase VRT z Prahy do Brna, ale nakonec se rozhodlo o trase kopírující D1. Pravděpodobně by byla překážkou CHKO Žďárské vrchy (to je moje domněnka).04.05.19 - 13:02
751.057-1 + 751.059-7OT: Opravte mě, pokud teď budu tvrdit blbosti, ale mám za to, že úsek tratě H. Brod - Brno byl stavěn jako hlavní trať (chcete-li koridor), kde traťová rychlost neklesá pod 100 km/h (kromě posledních kilometrů před Brodem a na druhém konci "tobogán" do Brna). V úseku podél Sázavy si to vyžádalo nekonečné odstřelování skály z dlouhých zářezů. Když se po ní svezete, víc si užijete těch skal než okolní krajiny. Stará trať měla rychlost sotva poloviční a hezky se vinula podél říčního toku. V devadesátých letech se uvažovalo vést koridor právě tudy, ale zřejmě nejen z ekonomického hlediska zvítězila varianta koridorizovat trať z Č. Třebové do Brna. Teď slouží jako záložní nebo alternativní trasa pro koridor.02.05.19 - 20:38
362.169-5Nekde jsem cetl, ze se chysta rekonstrukce trate mezi Svitavami a Brnem a vsechny dalkove spoje mezi Prahou a Brnem by mely jezdit pres Brod. Takze bude jeste prilezitost casy porovnat;-)19.03.19 - 17:01
123.014-3gp: Tipuju to na trolej bez stavy.13.03.19 - 8:23
Railroad girltoffees: Ne každý operovaný musí tak dopadnout. Záleží na velikosti oční vady. Mám laserem operované obě oči s třemi dioptriemi naráz a Tvůj komentář přečtu z jednoho metru;-). Čili záleží na tom, jestli tvar rohovky dovolí "zbrousit" rohovku tak, aby spolu spolu s čočkou tvořila optickou soustavu, která zajistí přesné zobrazení předmětu vnímaného sítnicí...laicky řečeno. Pokud je rohovka spolu s čočkou příliš deformovaná, dá se to operací dohnat aspoň částečně, třeba s použitím slabších brýlí třeba jen na čtení. Samozřejmě s přibývajícím věkem ztrácí čočka na pružnosti a brýle na čtení budu také potřebovat jako většina stárnoucích lidí;-)05.01.19 - 17:55
852.001-7 + 853.012-3Tak klobouk dolů před výkonem pana strojvedoucího. Asi je to praktik s dlouholetou zkušeností, který ví, co si může dovolit. Osobně bych to raději zastavil, protože bych měl obavy z přehřátí brzd, což by vedlo k situaci, že bych pak neměl vlak, čím zastavit. Vzduchové brzdy jsou dimenzované na úplné zastavení vlaku a ne na jejich půlhodinové nepřetržité zahřívání "na prvním zoubku". Asi v tomto pomohla ta dvě stoupání, kde mělo obložení čas trochu vychladnout.22.12.18 - 14:28
423.041Některé zákony holt slouží k tomu, aby bylo jasně dané, kdy má v případě nehody provozovatel dráhy nebo drážního vozidla vyplatit poškozenému (či rovnou pozůstalým?) odškodné a kdy ne. Autor se cítil tělesně zdráv a fit, aby do tunelu vlezl a tuto krásnou fotku zrealizoval. Podle mě tam měl jít s ním dovnitř ještě někdo, kdo by mu kryl záda při, řekněme tomu třeba, "náhlé nevolnosti". Je to podobné riziko jako třeba na horách. Také není dobré chodit po hřebenech sólo;-)26.06.18 - 21:15
130.014-4 + 742.336-1Myslím, že ta dvoukolejka pamatuje císaře pána;-)23.06.18 - 11:00
111.010-5 + 111.019-6Push-push pošťuch dohání nižší maximální rychlost vyšší akcelerací;-)12.06.18 - 20:12