..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "hortulana":

  1 2 3 4 5 ... 17      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
M 262.0NICKON: a fotky čmeláků se zásuvkou (vpravo od šroubovky) třeba zde:
http://www.prototypy.cz/zobrobr.php?filename=771001b.jpg
http://www.prototypy.cz/zobrobr.php?filename=771003b.jpg
http://www.zeleznicnipoklady.cz/wp-content/uploads/2018/11/771-110-4-Plze%C5%88-Hlavn%C3%AD-n%C3%A1dr.-foto%C2%A9-Ladislav-B%C3%B6hm-15.4.2005.jpg
18.08.19 - 12:18
123.009-3NIcKON: A co plecháče, ty se do první generace nepočítají? Krom toho, nezůstávají 130 v provozu spíš právě proto, že kastle je možná prvogenerační, ale vnitřek a podvozky už mají blíže k lokomotivám škodovácké generace druhé?

EDIT: Ano, jsem blbej, NIcKON mluví o řadě 122, 123 a já o koze.
23.04.19 - 7:39
350.005-5JB: tohle jsou přece ty správný lichoběžníky, neasi ;) :)))25.03.19 - 18:07
125.820-1 + 125.819-3 + M 131.1125Pro ty, které by to zajímalo, tady Tim dává na svůj youtube zajímavá videa z vlaků po celém světě a nedávno zavítal i na Slovensko a filmoval i tuto jízdu.

Pohled z vlaku na tu souběžnou jízdu: https://youtu.be/XkoTNf-imMM

a jak to vidí strojevdoucí, část první: https://youtu.be/J3sooarBr3k
a druhá: https://youtu.be/J3sooarBr3k

videí ze Slovenska má vícero, včetně tramvají.. ale i dost balkánských států, je to docela pěkné :)
15.03.19 - 10:36
EU07-516NICKON: podle wikipedie má tenhle stroj převodový poměr 1:4.3 a jedničková bobina (nulkovou jsem nenašel), 1:2.27. Možná proto? Možná, že nulová bobina je na 120 km/h omezena spíš papírově, ale tady tenhle stroj spíš konstrukčně? :)10.01.19 - 10:27
163.007-8Lapil: tak vzhledem k tomu, že hlavní podíl na tom dalece se nesoucím hluku má hluk od pneumatik, tak mě to zas tolik nepřekvapuje. Změna to je opravdu pocitově výrazná.

(další hluková úleva je nemít dálnici skrz město, ale to není tak docela případ ulice v Holešovičkách, a taky dost off-topic)
09.01.19 - 16:12
111.022-055p (Pavel Dvořák): Nenene, NIM express je docela pdoobný těmto vozům.21.11.18 - 14:46
362.108-3A.N.: Já si myslím, že Váš názor Vám nikdo neupírá. Myslím si, že je spíš otravné, jak jej neustále prosazujete jako jediný možný způsob, kterak se smí fotit vlak. Berte to z té lepší stránky, až jednou někdo bude dělat publikaci se železniční tématikou a bude ptořebovat zajímavé fotky, bude muset sáhnout po fotce Vaší ;)17.10.18 - 10:51
362.108-3A.N.: No já nevím, les je celkově spíše žlutý a komplementární barvou je modrá, než červená. Na plecháče se taky rád podívám, ale když už se bavíme o koukatelnosti, tak teda rozhodně modrá mašina s modrými vozy.

A propos, nejprve jste napadl technické provedení, kdy autorovi vyčítáte široké ohnisko (a co je na tom špatně vlastně?) a na hnedle pak otáčíte, že jeho fotka zachycuje příliš běžný provoz. Nezlobte se na mne, Vaše fotky možná zachycují netradiční provoz na netradičním místě, ale oslnivě krásné určitě nejsou.

Nebylo by jednodušší, kdybyste si už konečně uvědomil, že fotografie má mnoho podob a není to jen o tom jednom objektu na fotce? Možná se Vám bude i lépe spát.
17.10.18 - 10:17
Canadian Pacific 8127Pánové, pánové... kvůli takovému stromečíčku nemá cenu tenhle kolos ani zastavovat: https://www.youtube.com/watch?v=u7QCnv0Qpfg14.10.18 - 15:46