..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Nemako":

  1 2 3      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Na hvězdném nádraží cinkají vagóny...to: topič: Nic proti Beethovenovi, stejně tak dobře by se snímek mohl jmenovat i "Rusalka, 1. jednání" https://www.youtube.com/watch?v=w9ZiGKvOUbs, ale myslím si že pro většinu lidí bude srozumitelnější něco od Jarka Nohavici...07.01.15 - 20:28
771.172-4Chary, věř že bych byl jako první pro to aby se něco takového podařilo při kalamitě zorganizovat. Ta představa, jak v 21. století železniční dopravu zachraňují parní lokomotivy je krásná, ale buďme realisté. To by k příslušnému drážnímu zařízení musel panovat trochu jiný přístup...

K vlhkým snům šotoušovým: Třeba já osobně Švýcarům strašně závidím jejich X-rot. A teď - jeden Henschel v Lužné, druhej v Chomutově, kdyby aspoň jeden z nich byl provozuschopný, došlo ke sněhové, třeba jen lokální, kalamitě, která by nebyla zvládnutelná současnými MUVkami nebo pluhy KSP a nebyla by jiná možnost než poslat do akce toho Henschela. To je třeba můj šotoušskej sen :-)
08.12.14 - 16:59
771.172-4to: JvS: Tak by zatopili děčínskou (nebo třeba brněnskou) pětasedmu, nebo by vytáhli papouška a co dál? V uhlí bych neviděl až tak velký problém, ale na kolik kilometrů papouchovi vydrží voda a co potom? Do určitých stanic se budou sjíždět hasiči a budou doplňovat? Myslím že ti měli s námrazou své práce dost.
Nebo v kolika stanicích na koridorových tratích zůstaly zachovány vodní jeřáby a když zůstaly zachovány, tak v kolika případech je ještě funkční související technologie? Kde jsou popelové jámy? A koneckonců i zbrojení uhlím na zadrátovaných tratích by asi byla slast.

Sice by to byla krása, kdyby při takové kalamitě začali v depech a muzeích po celé republice zatápět všechno co má kola, ale problém je se vším okolo. Přitom by nebylo tak složité nebo nákladné v uzlových stanicích zachovat po dvou vodních jeřábech, při rekonstrukci stanice vyměnit potrubí za prakticky bezúdržbové plastové a zachovat vodárny. Třeba i pro nostalgické jízdy. Ale tak daleko u nás nikdo nemyslí.

Zatímco před 35 lety byla na mé "rodné" trati 260 potřebná technologie v téměř každé stanici, dnes zůstal jeden nefunkční vodní jeřáb a rozpadající se vodárna jen ve Skalici nad Svitavou...
07.12.14 - 10:40
749.006-3 + 380.020-8Možná mám blbej dotaz nebo mezeru ve vzdělání, ale neměly už být "Zamráče" u ČD vyřazený?03.12.14 - 22:52
477.043 + 498.022to: Bremzák: I kdyby se oprava 498.022 nechystala, tak nechápu proč by měl "shnít v kopřivách"? Nesrovnával bych dvaadvacítku s 498.112.03.12.14 - 22:36
MBxd2-219Teda to červeno/béžové pruhované zbarvení mně z náhledu fotky napřed tak zmátlo, až jsem začal přemýšlet co na ŽelPage dělají Karosy ŠM 11 :-)07.10.14 - 21:26
Na plný plyn"Pane Sulu, warp 1."
"Warp 1 pane. Jaký kurs?"
"Někam do vesmíru..."
13.08.14 - 20:26
Zimní louky nad Bergünemto: toffes: Sice offtopic, ale já musel:
https://www.youtube.com/watch?v=OKnpPCQyUec
12.08.14 - 22:14
1216.233to: Petr Martinek: To je mě jasný že to tak myslel (proto ten smajlík), ale vyznělo to tak, že jsou na dvoukolejné trati dva tunely, což není nic neobvyklého, zvlášť když je jich tam dohromady deset.21.06.14 - 13:30
1216.233to: vsacan: Tak to se budu hádat. Na téhle trati a i na tomto úseku je těch tunelů podstatně víc než dva :-P

to: Martin Hochman: PLESK!!! :-D
20.06.14 - 21:10