..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "(gp)":

  1 ... 73 74 75 76 77 ... 80      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Kdysi dávno v Rumburku...Musel jsem dlouho přemýšlet, čím jsou ty páně Drahošovy fotky tak pěkný: von je kaktusář, ta mašina je vždycky květ uprostřed pichlavých bodlin. A taky mu to tady vykvejtá jenom párkrát do roka.

Ta měkkost norem má přirozenou příčinu. Rozdíl mezi dobrou a špatnou naftou je na výkonu znát výrazně míň, než mezi dobrým a špatným uhlím a von to topič nemusí vždycky dohnat.
Ten bauxit, kterej tam s velkým čouděním hrdinné štokry vytáhly, se o několik týdnů vrátil vzduchem zpátky ve formě červeného prachu, kyselého deště (na rozložení Al2O3 je potřeba asi třikrát tolik energie, jako se získá složením SO2), nebo v roce 90 zase vlakem jako nepotřebný.
13.06.14 - 16:36
Kdysi dávno v Rumburku...Nejkrásnější sláva v Rumburku byla, když přijel na návštěvu soudruh Vůdce. Pak už to bylo jenom horší a horší. Vlaječek míň a míň. Pokud je mi známo, místní fabriky jely až do roku sedmdesát z podstaty, každýmu to bylo jasný a navíc na dvoře každý z nich se motal nějakej strejda, kterej uměl místním soudruhům připomenout, že i oni sem přišli v šestačtyřicátým s holou prdelí.12.06.14 - 17:44
U 37.002 + U 47.001mladická nerozvážnost je obzvláště nakažlivá a nezanechává imunitu.08.06.14 - 14:20
U 37.002 + U 47.001A poučení spočívá v tom, že si má dávat pozor, aby se elektricky neurazila, nebo nevopařila?07.06.14 - 22:48
498.104Velkej Albatros je moderní mašina, to už mohlo být vedení v zemi. A určitě už teda nebylo telegrafní :--)05.06.14 - 9:07
T 679.1002Upřesnění pro Nickona: dmychadlo, nikoli kompresor (dmychadlo je na menší tlak) a to musí být poháněné mechanicky a fungovat i při nízkých otáčkách, aby se dal motor nastartovat.
Pro M474: no za osm právě proto, že Trabant nemá turbo a plní se směsí přes klikovou skříň, nemá výfukový ventil a sání i výfuk jsou řízené pístem, takže část čerstvé směsi uteče do výfuku a je chlazený vzduchem, k čemuž je potřeba mohutný ventilátor (pro Nickona: =na ještě menší tlak než dmychadlo :--)

Problém dvoutaktů je ten, že benzínovej dvoutakt má příšerný emise, takže je pro auta nepoužitelnej.
02.06.14 - 20:16
T 679.1002K těm taktům: Sergej má sice dvoutakt, ale ventilovej, naftovej, vodou chlazenej, turbem plněnej, perníkem sypanej, to si nesmíte plést s Trabantem, který nic z toho nemá a platí za to spotřebou.02.06.14 - 12:24
123.008-5Ten useknutej roh je důležitej. Z náhledu díky němu není jasné, odkud to je, čímž fotka zaujme.29.05.14 - 14:12
781.346-2A důvod té žluté šipky je při levostranném provozu jaký?24.05.14 - 18:38
Cestující Itopič: Vážně! Faktum je, že v náhledu Latest pictures je teď jediná fotka z deseti bez čísla tahle. Mohli bychom dlouze debatovat o tom, jestli se šukafóny počítají mezi lokomotivy a nebo né, když jó, tak i jediná bez lokomotivy v popředí.15.04.14 - 16:29