Komentáře uživatele "(gp)":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
Kdysi dávno v Rumburku... | Musel jsem dlouho přemýšlet, čím jsou ty páně Drahošovy fotky tak pěkný: von je kaktusář, ta mašina je vždycky květ uprostřed pichlavých bodlin. A taky mu to tady vykvejtá jenom párkrát do roka. Ta měkkost norem má přirozenou příčinu. Rozdíl mezi dobrou a špatnou naftou je na výkonu znát výrazně míň, než mezi dobrým a špatným uhlím a von to topič nemusí vždycky dohnat. Ten bauxit, kterej tam s velkým čouděním hrdinné štokry vytáhly, se o několik týdnů vrátil vzduchem zpátky ve formě červeného prachu, kyselého deště (na rozložení Al2O3 je potřeba asi třikrát tolik energie, jako se získá složením SO2), nebo v roce 90 zase vlakem jako nepotřebný. | 13.06.14 - 16:36 |
Kdysi dávno v Rumburku... | Nejkrásnější sláva v Rumburku byla, když přijel na návštěvu soudruh Vůdce. Pak už to bylo jenom horší a horší. Vlaječek míň a míň. Pokud je mi známo, místní fabriky jely až do roku sedmdesát z podstaty, každýmu to bylo jasný a navíc na dvoře každý z nich se motal nějakej strejda, kterej uměl místním soudruhům připomenout, že i oni sem přišli v šestačtyřicátým s holou prdelí. | 12.06.14 - 17:44 |
U 37.002 + U 47.001 | mladická nerozvážnost je obzvláště nakažlivá a nezanechává imunitu. | 08.06.14 - 14:20 |
U 37.002 + U 47.001 | A poučení spočívá v tom, že si má dávat pozor, aby se elektricky neurazila, nebo nevopařila? | 07.06.14 - 22:48 |
498.104 | Velkej Albatros je moderní mašina, to už mohlo být vedení v zemi. A určitě už teda nebylo telegrafní :--) | 05.06.14 - 9:07 |
T 679.1002 | Upřesnění pro Nickona: dmychadlo, nikoli kompresor (dmychadlo je na menší tlak) a to musí být poháněné mechanicky a fungovat i při nízkých otáčkách, aby se dal motor nastartovat. Pro M474: no za osm právě proto, že Trabant nemá turbo a plní se směsí přes klikovou skříň, nemá výfukový ventil a sání i výfuk jsou řízené pístem, takže část čerstvé směsi uteče do výfuku a je chlazený vzduchem, k čemuž je potřeba mohutný ventilátor (pro Nickona: =na ještě menší tlak než dmychadlo :--) Problém dvoutaktů je ten, že benzínovej dvoutakt má příšerný emise, takže je pro auta nepoužitelnej. | 02.06.14 - 20:16 |
T 679.1002 | K těm taktům: Sergej má sice dvoutakt, ale ventilovej, naftovej, vodou chlazenej, turbem plněnej, perníkem sypanej, to si nesmíte plést s Trabantem, který nic z toho nemá a platí za to spotřebou. | 02.06.14 - 12:24 |
123.008-5 | Ten useknutej roh je důležitej. Z náhledu díky němu není jasné, odkud to je, čímž fotka zaujme. | 29.05.14 - 14:12 |
781.346-2 | A důvod té žluté šipky je při levostranném provozu jaký? | 24.05.14 - 18:38 |
Cestující I | topič: Vážně! Faktum je, že v náhledu Latest pictures je teď jediná fotka z deseti bez čísla tahle. Mohli bychom dlouze debatovat o tom, jestli se šukafóny počítají mezi lokomotivy a nebo né, když jó, tak i jediná bez lokomotivy v popředí. | 15.04.14 - 16:29 |