Komentáře uživatele "(gp)":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
751.053-0 | Hank: je to udělaný přesně tak, jak to má být. Chtít potlačit mohutnost kostela je pitomost, kostely se naopak stavějí a do krajiny komponují tak, aby působily jako veliké, což se autorovi báječně povedlo. Mimochodem, ten kostel je od kolejí 200 m, což by v hánule dělalo přes dva metry, což je dost i na normální kolejiště, natož na modul. | 29.08.14 - 17:29 |
810.212-1 | Krása. JiP: Nejde o traktor, jde o cestu. Z kulturního hlediska je to památka, kterou je třeba chránit. A cesta se nedá chránit jinak, než ze se zachová použitelná, což bez přejezdu nejde. Těch dvacet metrů trávy už je nejspíš záležitost spodku a to už dělá jiná parta :--) Takže se můžeš těšit na další výluku. | 29.08.14 - 16:55 |
434.2343 | Zdá se mi to, nebo jsou ty tlustý dráty "křížem"? Akademická: jediný důvod k přežití páry by byl nedostatek nafty. Nedostatek energie podporuje totalitní režimy, ty zas příliš nepodporují inovace. Takže když dnes pára, tak štokry, pětasedmy a papoušky - i s červenejma hvězdama, no na Zemi ráj! | 21.08.14 - 15:50 |
M 286.0044 | Chary: spíš se bojím toho, že nebudou vlaky jezdit měsíc do EMĚ, než rok do EDU, takže v tomto případě bych strategický význam viděl v tom, že za pulírování vlečky dostal dobře zaplaceno nějaký stratég. | 18.08.14 - 0:01 |
556.036 | M474: No, nedodělek, právě že včas dodělek. Vzhledem k tomu, že tendr je vnímán jen jako vagónek na uhlí a na vodu, tak se mu tolik péče nevěnovalo. Vliv na výhybky je dost podružná záležitost ve chvíli, kdy dráha ty lokomotivy potřebuje a potřebuje je rychle (píšu potřebuje, ne chce předehnat kapitalisty.) | 17.08.14 - 23:08 |
451.008-7 | Ast: Ježdění. Kdyby se nejezdilo, nemusilo by se soustružit. Nemusíš nutně soustružit, můžeš jezdit na hrbatý obruči, ale budeš nísto toho měnit ložiska, pružiny a tlumiče. Nebo ani to nemusíš. Jednou z toho klepotání něco praskne, posbíráš ostatky lokomotivy po poli a zaraduješ se, kolik milimetrů obruče jsi ušetřil. V sebraných spisech bratří Grimmů je o tom příběh, v českém překladu se jmenuje Podkovák. | 13.08.14 - 11:08 |
Artefakt 1 | Myslím, že M474 se trefil vcelku přesně. Ta fotka má ducha jako Lhotákovy obrázky. Je na ní lokomotiva, to se pozná hned, ale taková nějaká hrubě načrtnutá až je z toho člověku divně, že z takové čmáranici poznává lokomotivu (Jawu, Hedviku, netopejra nebo co to kdy je) docela jasně. Z dnešního výběru druhý nejzajímavější náhled. | 11.08.14 - 8:35 |
843.018-3 | Rakev prchá, třesouc se strachy před vyceněnými zuby drapáku motorové útočné vozby? | 04.08.14 - 16:16 |
754.020-6 | Dálnici z Prahy do Brna máme, dálnici z Prahy do Vídně nikoli. Jestli z toho někdo usuzuje, že potřebujeme přímou elektrizovanou dvojkolejku z Prahy do Vídně, tak usuzuje blbě. | 29.07.14 - 14:08 |
112.331-4 | ZdŠt: trať prošla obnovou svršku před dvěma třemi lety (a nájezdem výtržníků kolejí do Dolní Poustevny). DŠ: Tahla šotobříza dorostla až po revoluci, z loučky vedle nejsou vidět kola a to místo u lesa, odkud je vidět celej lavór až k přejezdu, je moc daleko. Takže není moc čeho litovat. Mimochodem, | 15.07.14 - 22:47 |