..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "(gp)":

  1 ... 71 72 73 74 75 ... 80      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
751.053-0Hank: je to udělaný přesně tak, jak to má být. Chtít potlačit mohutnost kostela je pitomost, kostely se naopak stavějí a do krajiny komponují tak, aby působily jako veliké, což se autorovi báječně povedlo.

Mimochodem, ten kostel je od kolejí 200 m, což by v hánule dělalo přes dva metry, což je dost i na normální kolejiště, natož na modul.
29.08.14 - 17:29
810.212-1Krása.
JiP: Nejde o traktor, jde o cestu. Z kulturního hlediska je to památka, kterou je třeba chránit. A cesta se nedá chránit jinak, než ze se zachová použitelná, což bez přejezdu nejde. Těch dvacet metrů trávy už je nejspíš záležitost spodku a to už dělá jiná parta :--) Takže se můžeš těšit na další výluku.
29.08.14 - 16:55
434.2343Zdá se mi to, nebo jsou ty tlustý dráty "křížem"?

Akademická: jediný důvod k přežití páry by byl nedostatek nafty. Nedostatek energie podporuje totalitní režimy, ty zas příliš nepodporují inovace. Takže když dnes pára, tak štokry, pětasedmy a papoušky - i s červenejma hvězdama, no na Zemi ráj!
21.08.14 - 15:50
M 286.0044Chary: spíš se bojím toho, že nebudou vlaky jezdit měsíc do EMĚ, než rok do EDU, takže v tomto případě bych strategický význam viděl v tom, že za pulírování vlečky dostal dobře zaplaceno nějaký stratég.18.08.14 - 0:01
556.036M474: No, nedodělek, právě že včas dodělek. Vzhledem k tomu, že tendr je vnímán jen jako vagónek na uhlí a na vodu, tak se mu tolik péče nevěnovalo. Vliv na výhybky je dost podružná záležitost ve chvíli, kdy dráha ty lokomotivy potřebuje a potřebuje je rychle (píšu potřebuje, ne chce předehnat kapitalisty.)17.08.14 - 23:08
451.008-7Ast: Ježdění. Kdyby se nejezdilo, nemusilo by se soustružit. Nemusíš nutně soustružit, můžeš jezdit na hrbatý obruči, ale budeš nísto toho měnit ložiska, pružiny a tlumiče. Nebo ani to nemusíš. Jednou z toho klepotání něco praskne, posbíráš ostatky lokomotivy po poli a zaraduješ se, kolik milimetrů obruče jsi ušetřil. V sebraných spisech bratří Grimmů je o tom příběh, v českém překladu se jmenuje Podkovák.13.08.14 - 11:08
Artefakt 1Myslím, že M474 se trefil vcelku přesně. Ta fotka má ducha jako Lhotákovy obrázky. Je na ní lokomotiva, to se pozná hned, ale taková nějaká hrubě načrtnutá až je z toho člověku divně, že z takové čmáranici poznává lokomotivu (Jawu, Hedviku, netopejra nebo co to kdy je) docela jasně. Z dnešního výběru druhý nejzajímavější náhled.11.08.14 - 8:35
843.018-3Rakev prchá, třesouc se strachy před vyceněnými zuby drapáku motorové útočné vozby?04.08.14 - 16:16
754.020-6Dálnici z Prahy do Brna máme, dálnici z Prahy do Vídně nikoli. Jestli z toho někdo usuzuje, že potřebujeme přímou elektrizovanou dvojkolejku z Prahy do Vídně, tak usuzuje blbě.29.07.14 - 14:08
112.331-4ZdŠt: trať prošla obnovou svršku před dvěma třemi lety (a nájezdem výtržníků kolejí do Dolní Poustevny).
DŠ: Tahla šotobříza dorostla až po revoluci, z loučky vedle nejsou vidět kola a to místo u lesa, odkud je vidět celej lavór až k přejezdu, je moc daleko. Takže není moc čeho litovat. Mimochodem,
15.07.14 - 22:47