..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "(gp)":

  1 2 3 4 5 ... 73      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
372.012-5ZdŠ: cesty tam byly pro dráhu odjakživa a dráha musela postavit mosty, když chtěla cesty křížit v zářezu, čili to byly její mosty. Dneska to je sranda, pětikilometrová objížďka deset minut a palivo ani ne za malý pivo. Tak lidi zblbli a zapomněli, že potah jede dýl a sežere víc. A nechcete nutit člověka, kterej umí zacházet s vidlema, bičem a přinutí tunu hovězího jít kam chce on, aby kvůli vašemu plezíru jezdil na svoje pole oklikou a ne po cestě, kterou se jezdí už tři sta let. Kvůli tomu se soudit je opovrženíhodné.18.07.19 - 15:14
810.351-7 + 914.137-5 + 814.137-6Někteří hoši mají lepší věci na hraní než extrémní jasy.16.07.19 - 12:01
182.013-3Nádhera!30.06.19 - 23:16
242.212-9Titulek vzbuzuje velká očekávání. Mladá dcera vydělává nemohoucí matce s cizinci by bylo horší. Ale fotka je to pěkná.28.06.19 - 12:59
113.002-0Zavádějící? Srovnej si LD50 nafty a etanolu.
Píšeš doslova "když si v naftě mácháš ruce, vstřebáváš jedy..."
28.06.19 - 12:53
242.212-9Hluboké zklamání.28.06.19 - 12:15
113.002-0Pro slivovici je to množství překvapivě stejný. A neprohlašujeme, že je smrtelně jedovatá.

A tos viděl kde, že si někdo v práci máchá ruce v naftě?
Si spočítej sám, jestli se s tritiem z Temelína potkáš, když výpusti mají aktivitu řádově TBq, poločas je asi 12 let. Středoškolská fyzika. Ano, pravděpodobnost velké jaderné havárie je velmi malá. Ale cena jodové profylaxe je také velmi malá. A léčit rakovinu štítné žlázy je velmi drahé.
26.06.19 - 20:07
113.002-0Nickon: nafta není smrtelně jedovatá, není klasifikována jako vysoce toxická ani toxická, jen jako zdraví škodlivá.Je to hořlavina až III. třídy, z volný hladiny nechytá. Právě proto s ní může manipulovat každej trouba bez masky a bez obleku a stejně tak může udržovat bufíky. Nafta sama o sobě není nebezpečná - sáhneš si - bude ti tejden smrdět ruka. Kdežto elektřina o vysokým napětí je. Sáhneš si - seš mrtvej. Že se to nebezpečí odstraňuje různými chytrými způsoby, aby si nikdo nesáhnul a nezabilo ho to, sis, jak vidno, nevšiml, když veškerá manipulace spočívá v přepojení kabelu.
Ano, i nejsledovanější atomka v Evropě nese zdravotní riziko,
že až bouchne, otráví dvacetikilometrové okolí mj. radioaktivním jódem a proto potenciální zasažení fasujou jódovou profylaxi. Další, zanedbatelné riziko představují aktivní výpustě hlavně tritia do vzduchu a do Vltavy. To, co z tý elektrárny odchází, je asi tak podobně nebezpečné, jako aromáty z bufíku. Ale v obou případech nemá veřejnost možnost se toho nadýchat v původní, koncentrované popdobě. Nádražka v Táboře, když se ještě smělo hulit, byla mnohem větší zátěž.
26.06.19 - 15:17
113.002-0Rozdíl je v tom, že elektřinu kupuješ za 36 hal., kdežto červenou naftu za 31 hal. za ten stejnej megajoule. Na manipulaci a údržbu je nafta mnohem bezpečnější než cokoliv s vysokým napětím, můžeš k tomu pustit každýho troubu, kterej umí natankovat auto (a podle toho mu platit). Mluvit o lokálních emisích a rizicích práce s palivem dvacet kilometrů od naší největší atomový elektrárny je přinejmenším pikantní. Riziko spojené s expozicí naftě při čerpání je při řádném pracovním postupu přijatelné. Podstupuje ho každý majitel dieslovýho auta.26.06.19 - 11:42
113.002-0Šotosny. Horší než kůrovec na Šumavě. Pokud je Bechyňka kulturní dědictví celostátního významu, tak se holt musí celostátně najít peníze na to, aby mohla být odpovídajícím způsobem udržována, což v případě této železnice znamená i provozována. Jezdit tam s podbíječkou a mandelinkou jenom kvůli Elince a platit souběžně jedoucí autobus a opravy silnice, kterou pod sebou rozbije, je vyhazování peněz. To nakonec i ta předražená vysokonapěťová tramvaj vyjde levněji.
Pokud je vozy kde zbrojit naftou, je naftové topení stejně dobré jako elektrické.
25.06.19 - 20:03