Komentáře uživatele "ukulele":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
743.008-5 | To je pěkná podívaná. | 04.11.20 - 17:27 |
102.003 | Fotka pěknáý, vlak taky. Objednávku těch 50 vozů chválím. | 13.08.18 - 7:39 |
163.062-3 | Počet nahrazených lidí technikou bývá vyrovnán odchodem lidí do důchodu. Čili staří odchází, noví se nepřijímají. Těžko bude SŽDC posílat na pracák vyškolené zaměstnance. Druhá stránka věci je, že je jim nabídnuta náhradní pozice mnohdy dále od bydliště. | 18.05.18 - 7:17 |
498.106 | 498.106 focená 2.7.1989 od lomu v Blansku. Mate mě ale, že nevidím hvězdu. | 24.01.17 - 15:44 |
555.3008 | A jéje...to vypadá na technický problém. Pěkná dokumentace. | 13.11.16 - 18:05 |
162.114-3 | Při pohledu na tu fotku mám příliš mnoho otázek. | 17.09.16 - 10:14 |
498.104 | K čemu prosím slouží ta návěst? Já myslel, že tyto se použivají pouze v souvislosti s trakcí. | 05.05.16 - 16:08 |
681.006-3 | JiP: Potom je tedy potřeba si nalít čistého vína a zahrnout ty desetiletí bez VRT správně do ekonomického hodnocení. | 06.04.16 - 8:29 |
681.006-3 | Proč stavět dražší přeložky, když v budoucnu kolem povede nová trať? Kdo to zaplatí? | 05.04.16 - 21:34 |
682.003-9 | Ešus: Limitní je 150mm. Maximální je 160mm, přičemž je nutné zažádat o výjimku. Ještě většího převýšení lze potom dosáhnout právě naklapěním skříně, jde totiž o to, jaké bude příčné zrychlení v kabině. Vetší vodorovný tlak na vnější kolejnici nevadí, protože pendolina mají tuším jen 18t na nápravu, namísto "standartních" 22,5t. | 03.04.16 - 9:48 |