Fotka | Zpráva | Datum |
141.001-8 | Jojo, kvůli rychlým obratům beru druhou lokomotivu. Ptám se proč postrk a ne to čemu wiki říká "zavešená lokomotiva." | 11.04.16 - 21:55 |
141.001-8 | Postrk? Ta 150 byla taky činná, kvůli žabím jízdním dobám? :) | 10.04.16 - 14:22 |
460.041-7 | M 474 003 : Proč 121 na obou koncích klasiky? To končilo tak, že se nedalo objíždět? | 23.12.14 - 10:42 |
451.002-0 | Nebylo by bezpečnější dávat mechaniky i na nový tratě/rekonstrukce? Tipuji že za plnýho svtla ve dne sou líp vidět. | 08.11.14 - 9:21 |
Class 700101 - Thameslink | Nemělo by platit, že víc náprav -> menší hmotnost na nápravu -> menší cena? Nebo ono to nějak škodí v obloucích? | 28.10.14 - 8:32 |
377.704 | To čelo je takové průchozí, to na jednotkách moc nemusím. Fotka pěkná | 25.09.14 - 22:42 |
749.039-4 | AŽD je reklama, dopravce nebo vlastník pronajaté lokomotivy? | 04.07.14 - 11:09 |
80-30.015-9 | Nevědělo se nic nejen o zásadním významu nízkopodlažnosti, ale ani o intervalové dopravě, o povinném oddělení nákladní a osobky ... - při výrobě Žabotlamu se vědělo o čem? Mimochodem který zákon nařizuje oddělení nákladu a osobky? | 03.07.14 - 11:02 |
754.031-3 | Na co tam je logo S? Ve kterém IDS je R1252? | 24.06.14 - 20:02 |
854.000 | Kdyby o tohle někdo stál, tak by to snad šlo, ne? Má 854 dálkové řízení? :D | 31.12.13 - 19:37 |