..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Lapil":

  1 ... 83 84 85 86 87 ... 91      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
VosslohNa http://www.cez.cz/edee/content/file/pro-media-2011/11-listopad/exkurze-do-elektrarny-chvaletice.pdf jsem si právě přečetl, že Chvaletice mají zásobu asi na měsíc provozu. Nejde ani tak o zpoždění dodávek, spíš bývá problém s uhlím zamrzlým ve vagónech. A někdy v r. 1975, byly tehdy uhelné prázdniny, jezdil po Labi ledoborec z NDR, protože zamrzlo kvůli Chvaletické elektrárně splavněné Labe (od Mělníka se splavňovalo).
Od září 2013 vozí uhlí společnost AWT (dříve OKD Doprava); vláčejí to dvěma brejlovci (plus dva postrk? na mou duši nevím) a je mi těch mašin vždycky hrozně líto, protože s tím zoufale zápasí. Co na to říká výpravčí nebo kdo organizuje dopravu na trati, když má tenhle hlemýžďoid zakomponovat mezi všechna ta pendolina a ECéčka a expresy všeho druhu, co jezdějí málem ve čtvrhodinových intervalech a jestli to takhle vláčejí ze severních Čech...
19.12.13 - 14:34
749.107-9To 754 012
Některým se uzda popustila, některým přitáhla, to je nekonečný příběh. Za socíku nebyli lidi, dnes nejsou peníze. Za socíku jste potřebovali politické krytí, dnes potřebujete krytí finanční; zadarmo kuřata nehrabala ani tehdy, ani dnes. Z hlediska zarostlosti a údržby tratí není zvenku vidět rozdíl.
16.12.13 - 10:12
475.101 + 475.196 + 475.179Ježíšmarjá... To jako že úžas, nikoliv zoufalství10.12.13 - 10:56
652.168Což o to, trefovat se "ručně" na 50km samozřejmě není žádná legrace, zvlášť když těch 50km je nejspíš za obzorem, ale já bych tak nějak očekával, že se nejdřív měří, a pak staví a průběžně se upřesňuje. Nějaká bota se samozřejmě stát může - někdy "jsou holt tunely dva", někdy se rozbije družice o Mars, protože se plánovači nedomluvili, kde jsou metry a kde jsou palce...
Tady to na mě spíš dělá dojem, že někde v prostoru té šikany je nadjezd nad silnicí, tak možná postavili trať a pak zjistili, že se pilířem mostu trefili co já vím do kanálu a už nebyl čas přeprojektovávat most, tak ho postavili kousek vedle a cukli s tratí.
09.12.13 - 14:59
652.168Copak mašinodesign, ale poněkud nevěřícně koukám na to esíčko za vlakem. To se fakt tváří, jako když se netrefili se zaměřením. Nebo mi něco uniká? Nádraží to není...09.12.13 - 11:34
140.041-5Červené světlo: aha! Díky. Po pravdě - napadlo mě to, ne tedy kontrolka, ale oheň, tak jsem tu myšlenku zahodil bez bližšího zkoumání.05.12.13 - 10:01
140.041-5Až jsem uronil slzu, nad kulatookennou elktričkou. A odraz semaforu v okně - je to nehorázná klika nebo autor věděl, co dělá? Pokud si to pamatuje, přeci jen to fotil před nějakým pátkem; skoro 1100 kousků, počítám-li dobře.05.12.13 - 8:32
556.036Mně přijde ten poloportál takhle správný. Počítám, že je to tím, že vlak jede do otevřeného prostoru. Být orámování kompletní, zanikla by dynamičnost? nedořečenost? svoboda? volného prostoru, ne-li přímo volání divočiny a vznikl by - odhaduji - možná úžasný, ale rozhodně vyvážený čili usedlý orámovaný obraz, jakých jsou v obývácích tisíce. A jak už to chodí - určitě by se to někomu líbilo. Nic proti tomu, kdyby bylo definované, co je pěkné a co nikoliv, neměli bychom se tu o čem bavit.
Autor nechť se raduje. To, že řešíme vlastně nepodstatné okraje obrázku a ne vlak, znamená jediné: je to fotografie umělecká, nikoliv primárně dokumentární.
22.11.13 - 23:08
150.024-8Jasně, starý bylo vždycky hezčí. Bez ironie. Dokonce se ve zdejší fotogalerii opakovaně přistihávám, že to co se mi v dávných dobách nelíbilo, na historických snímcích oplakávám. Typicky červené varianty brejlovců.21.11.13 - 10:13
362.110-9Na odkazu na Mapy.cz je na leteckém pohledu krásně vidět stará trať a staveniště nové, mimo jiné budování opěrné stěny na fotce a směrem na Bystřici a Benešov dokonce něco, co je nejspíš tunel; léta jsem tam nejel, takže mě nekamenujte, mám-li vlčí mlhu.21.11.13 - 9:47