..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Lapil":

  1 2 3 4 5 ... 75      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
125.820-1 + 125.819-3 + M 131.1125Fotka je to nádherná, ale začínám se ztrácet. Začíná mi připadat, že hurvajs je širokorozchodný, ale to snad ne?14.03.19 - 13:57
Před tunelemTen hytlák je skvěle volezlej.14.03.19 - 9:54
1141.309-3"Připomíná obraz". Trefa.
Ale pravdu mají i topič s Jakubem G.: snadno z toho šlo udělat "obyčejnou" dobrou fotku. Jestli to autor nechtěl nebo nedokázal, t už je TEĎ jedno. Máme výsledek, jásejme, kritizujme, hádejme se, dobrou vůli spolu mějme :-).
14.03.19 - 9:51
1141.309-3Taky si myslím, že hodnocení za 3 je zbytečně nízké.
Tím řezáním by z toho ale vznikla jiná fotka. Pro zdejší publikum je asi matoucí (nic proti, každý má svoje oči), že vlak je natlačený doprava, ale mně se kompozice naopak líbí: nejdůležitější tady totiž není vlak, ale ta travnatá "dráha" uprostřed. Vymezená zleva plotem (ten "binec u kraje, co tam hodně ruší" :-)) a zprava železnou dráhou s vlakem.
Šutr vpravo mi nevadí, ale o tom tak nanejvýš můžeme hlasovat, objektivní ideál asi těžko definovat. Zrovna nedávno jsem tu remcal tuším nad nějakým kanálem, který evidentně vadil mně jedinému.
13.03.19 - 12:26
95.045Velikost TT, kvalita TjŽ (To je žůžo).07.03.19 - 10:11
471.041-4 + 913.202-8Ta fotka mě docela fascinuje :-)
Antony: vždyť to 8 kol má :-). A 8 kol má i balm - ten má sice mnohé výhody, ale co se odpružení týká, tak to snad radši 810ku v libovolném provedení, ta aspoň nedělá dojem, že vykolejí směrem vzhůru.
NIcKONe:: s tím podvozkem je to otázka, jde-li ho udělat podstatně lépe. Já mám proti komunistům kde co, ale schopnost udělat slušný podvozek bych jim neupíral. Věděli, na jaké tratě a jaké rychlosti to navrhují. Čistě intuitivně - vláček je to lehký, takže by se na měkčím pérování snadno rozhoupal, a to samozřejmě taky není úplně ono. Netuším ovšem, jestli je změna tuhosti podvozku opsatelná od luxusních aut a už vůbec nevím, nebylo-li by to dražší než zbytek vlaku.
06.03.19 - 17:42
210.023-8Ony si tyhle vozy stošedesátku nikdy moc neužily. Párkrát jsem je zahlídl na koridoru, obávám se, že v době, kdy to ještě nebyl koridor neboli někdy před polovinou 90. let, když ČD tak úplně nevěděly, která bije a řadily leccos leckam, a to je asi tak všechno.
Fotka skoro až překvapivě příjemná, takovým tím způsobem Ta naše písnička česká. Moraváci pro jednou trochu toho pragocentrismu jistě prominou.
28.02.19 - 16:55
362.161-2Za lvem bych čekal o něco náročnější soupravu, ale to už tak chodí. Kouká se na to hezky, a to je hlavní :-).28.02.19 - 9:52
193.293Nikoliv. Mně se víc líbila ta originální verze. Mříže jsem se absolutně nevšiml, ale teď mě:
A/ tahají za oči ty břízky nahoře
B/ Na první pokus koukám do změti drátů. Coby obzvláštnění obrázku je skvělá, ale jako hlavní motiv v tomto formátu nefunguje. Podle mě. To už by asi chtělo vodorovný formát jenom s tou změtí, ale to už by byl naprosto jiný obrázek
C/ Překvapivě mi teď překáží ten odjíždějící vlak. Na originále jsem ho viděl až na druhý pokus a jásal jsem nad příjemnou drobnůstkou.
Shrnuto: na originále byla jasná dominanta, tady je několik (skoro) rovnocenných objektů, a to mě mate.
Ale: proti gustu žádný dišputát. Už se mi tu párkrát stalo, že jsem říkal "Silně nelíbí" proti zásadní většině. Werich prý říkal: "Jen foťte (on tedy říkal pište), ono se časem ukáže, jestli to bylo umění nebo ne."
28.02.19 - 9:48
810.041-4Tak si říkám, že na tyhle krabičky se dobře hodí slogan "Co je malý, to je hezký, protože i když je to ošklivý, tak je toho málo".
Abych nevyzněl ironicky: spíš než fotky přímo vlaků se mi líbí fotky "Krajina s vlakem", a takhle bych to vyfotil, kdybych to uměl.
27.02.19 - 11:07