..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Šmajchl":

  1 2 3 4      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
423.009BDlm z České Třebové je zjevně kompatibilní s vozy vytápěnými parou:
http://www.vlaky.net/upload/galeria/002557/041122.jpg
Takových vozů lehké stavby s průběžným parním potrubím existuje povícero a některé (Clm) dokonce topí jedině parou.
16.05.16 - 14:54
555.0153Michael Hajn
bohužel by snad minimálně části vozů měly v brzké době propadnout revize
Po odstranění případných závad a provedení úspěšné technické prohlídky může vozidlo opět jezdit.
06.11.15 - 1:42
843.013-4V současnosti lze pod dráty vyfotit sysla na libovolném rychlíku. Vlivem výluky mu ale chybí všechna vozidla nezávislé trakce. ;-)27.04.15 - 16:51
Stará TišnovkaM131.1 a Blm/BDlm r.v. 1953-57 mají okna v přechodových dveřích ve tvaru obdélníku postaveného na šířku. Velká okna v nástupních prostorech mají v dolní části jiný detail rámečku (a jsou poněkud vyosená). U M131.1 jsou vybavena stěrači, pravé okno je dvojité s vyhříváním a ve spodní části by byl vidět okápek.
Jak píše autor, Blm (s dřevěnou skříní).
Fotka má šmrnc, 5*
24.04.15 - 13:03
Dampfschneeschleuder Xrot 9213Ten kouř...
Stačí sledovat parní lokomotivu - jak vypadá kouř při otevřeném regulátoru a ja se změní, když se zavře ;-) . Jen napovím, že čím více se muselo při jízdě výkonem přikládat, tím to bývá lepší :-) .
21.03.15 - 23:57
T 499.0002Vcelku jednoduše - každému jízdnímu stupni bude přiřazen určitý poměrný tah (tak jako to funguje již necelých 10 let na modernizovaných TU47.0 - jenom místo volantu tam je jízdní páka).24.02.15 - 14:42
441.008-02 MW výkonu, 160 t hmotnost, rovina; to má nějaké předpoklady k úspěšnému zrychlení - na začátku dvoukolejky může mít rychlost 100km/h...

Třeba se dočkáme a AH do Pardubic a Hradce Králové nebudou jen "dočasně" ;-)
20.02.15 - 23:59
441.008-0Ešus:
Výhybky (2ks) na 100 km/h budou umístěny u Pohřebačky (domečky na snímku vlevo od trati).

Astartoth:
Maximální rychlost 160 km/h, včetně opatření k omezení účinku dopadu hluku z železniční dopravy.
http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/modernizace-trati-hradec-kralove-pardubice-chrudim-1-stavba-zdvoukolejneni-useku-steblova-opatovice-nad-labem/
20.02.15 - 12:43
771.172-4Bt-k mají kamna a do provozu jsou vystavována s nazbrojenou zásobou paliva.04.12.14 - 0:22
80-30.025-8 + 242.242-6Praxe a zkušenost zatím není, ale asi by to mohlo fungovat - http://www.daphne.cz/webfm_send/20
Bez opakované léčby ovšem nemá cenu ani začínat ;-)
25.10.14 - 20:43