Komentáře uživatele "Šmajchl":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
423.009 | BDlm z České Třebové je zjevně kompatibilní s vozy vytápěnými parou: http://www.vlaky.net/upload/galeria/002557/041122.jpg Takových vozů lehké stavby s průběžným parním potrubím existuje povícero a některé (Clm) dokonce topí jedině parou. | 16.05.16 - 14:54 |
555.0153 | Michael Hajn bohužel by snad minimálně části vozů měly v brzké době propadnout revize Po odstranění případných závad a provedení úspěšné technické prohlídky může vozidlo opět jezdit. | 06.11.15 - 1:42 |
843.013-4 | V současnosti lze pod dráty vyfotit sysla na libovolném rychlíku. Vlivem výluky mu ale chybí všechna vozidla nezávislé trakce. ;-) | 27.04.15 - 16:51 |
Stará Tišnovka | M131.1 a Blm/BDlm r.v. 1953-57 mají okna v přechodových dveřích ve tvaru obdélníku postaveného na šířku. Velká okna v nástupních prostorech mají v dolní části jiný detail rámečku (a jsou poněkud vyosená). U M131.1 jsou vybavena stěrači, pravé okno je dvojité s vyhříváním a ve spodní části by byl vidět okápek. Jak píše autor, Blm (s dřevěnou skříní). Fotka má šmrnc, 5* | 24.04.15 - 13:03 |
Dampfschneeschleuder Xrot 9213 | Ten kouř... Stačí sledovat parní lokomotivu - jak vypadá kouř při otevřeném regulátoru a ja se změní, když se zavře ;-) . Jen napovím, že čím více se muselo při jízdě výkonem přikládat, tím to bývá lepší :-) . | 21.03.15 - 23:57 |
T 499.0002 | Vcelku jednoduše - každému jízdnímu stupni bude přiřazen určitý poměrný tah (tak jako to funguje již necelých 10 let na modernizovaných TU47.0 - jenom místo volantu tam je jízdní páka). | 24.02.15 - 14:42 |
441.008-0 | 2 MW výkonu, 160 t hmotnost, rovina; to má nějaké předpoklady k úspěšnému zrychlení - na začátku dvoukolejky může mít rychlost 100km/h... Třeba se dočkáme a AH do Pardubic a Hradce Králové nebudou jen "dočasně" ;-) | 20.02.15 - 23:59 |
441.008-0 | Ešus: Výhybky (2ks) na 100 km/h budou umístěny u Pohřebačky (domečky na snímku vlevo od trati). Astartoth: Maximální rychlost 160 km/h, včetně opatření k omezení účinku dopadu hluku z železniční dopravy. http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/modernizace-trati-hradec-kralove-pardubice-chrudim-1-stavba-zdvoukolejneni-useku-steblova-opatovice-nad-labem/ | 20.02.15 - 12:43 |
771.172-4 | Bt-k mají kamna a do provozu jsou vystavována s nazbrojenou zásobou paliva. | 04.12.14 - 0:22 |
80-30.025-8 + 242.242-6 | Praxe a zkušenost zatím není, ale asi by to mohlo fungovat - http://www.daphne.cz/webfm_send/20 Bez opakované léčby ovšem nemá cenu ani začínat ;-) | 25.10.14 - 20:43 |