..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "mr. hyde":

  1 2 3 4 5      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
P4025Nádhera, u umělecké fotografie snad nebude off topic, když napíšu rýmovačku, na kterou jsem si okamžitě při pohledu na fotografii vzpomněl.

kdo řídí tenhle kodrcavý vlak?,
nápravy skřípou, spřáhla taky tak,
a výhybky i půlnoc se už blíží,
a spánek strojvůdcova víčka klíží,
návěstí ve tmě marně poutá zrak,
neboť smrt řídí tenhle kodrcavý vlak.
08.05.14 - 16:43
GarážVodárna patřila realitní společnosti VMI Silesia, nebo nějak tak, dříve na ní byl poutač na stavební společnost Perner (nyní v likvidaci), která sídlila ve skladech na Západě, ale žádné další souvislosti neznám,. A depo stále existuje, patří ČD, je mírně pocuchané ale existuje.27.05.13 - 15:18
Buscarril Talca – Constituciónto barevné schema mi trošku něco připomíná... :D :D :D jinak zajímavý stroj27.05.13 - 15:02
Garážzeď samozřejmě ne, myslel jsem bohužel zmíněnou vodárenskou věž, to je tak když člověk píše tři věci najednou. Co se mě týče, měl jsem raději tu na západě s hrázděným horním patrem a zajímavě řešeným púdorysem. Co se týká té na východě, tak je to technická památka, měl by v ní být dokonce i kotel z UNRY, stejný typ vodárny bez pozdější přístavby byl i ve Studénce, prý už ji letos ale také zbouraly.27.05.13 - 11:32
781.568-1technicky to chápu, ale optický klam je to dokonalý27.05.13 - 9:49
GarážDnes už je pouze stínem původního depa jak mělo vypadat podle plánů. Takových industriálních prvků v opavě pomalu ale jistě ubývá, například Opava Západ a zbouraná vodárenská zeď a zasypaná točna na jaře letošního roku a podobné. Na druhou stranu je třeba vyzvednout, že most bývalé vlečné dráhy do rafinérie cukru přes městský náhon na nákladní ulici se po více jak padesáti letech dočkal opravy a nátěru, a podle všeho po něm povede most pro pěší. Nebo že vodárenská věž na východě má alespoň nouzovou střechu. Omlouvám se za off-topic, jen víc takových zajímavých fotek z Opavy.27.05.13 - 9:42
814 + 714Na 9. koleji je trolej vedena na trojúhelníkových závěsech, nebo jak se tomu odborně říká. Mohl by mi někdo říct, jaké omezení toto řešení oproti klasickému (řetězovému) závěsu představuje v dovoleném odběru a rychlosti?21.05.13 - 21:59
814 + 714Supr fotka s dokonalou kulisou opavských kostelů, v kolik hodin je to foceno?

PS: Pokud se nepletu tak do opavy vedou čtyři neelektrifikované tratě, 310 na Olomouc, 314 na svobodné heřmanice, 315 do hradce (společná trať s 314 až po odbočku Moravice) a 317 do hlučína.
20.05.13 - 16:22
Pt 47-125Netoliko, že by snad samotná fotka nebyla dokonalá, ale teprve autorův komentář způsobuje ten správný požitek který doplní dokonalý snímek o rozměr, který by jinak neměl. Proto děkuji a těším se na další snímky s "přidanou hodnotou", nejen váše, ale i od ostatních.28.12.12 - 16:30
749.259-8v první chvíli mě napadlo, jestli už není 31. prosince a někdo si nepohrál v photoshopu a vytvořil všechny verze nátěrů (dobrá všechny ne, vlastně jen 2 a 1/2):D Ale nevypadá to špatně. ?To muselo tedy značně foukat, aby to otočilo kouř, když je pára na postrku :)))?28.12.12 - 16:13