..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jiří Bajer":

  1 ... 3 4 5 6 7 ... 17      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
ST44-1226 + ST44-1244Trať 327 jsem zde bohužel nenašel. Tak jsem to vyřešil takto.

Seznam všech existujících i neexistujících tratí v Polsku lze najít např. na www.bazakolejowa.pl v oddíle Id-12 (D29). https://bazakolejowa.pl/index.php?dzial=d29
11.05.16 - 6:51
Cargo jede...No jasně že počítá :-) Díky, Chary. Takže stačí mašinu zabrat víc zepředu a je to. A jsem tu opět za vola :-)26.01.16 - 22:01
Cargo jede...Andrew33: Máte podobnou fotku s viditelnými loukotěmi? Docela rád bych to totiž viděl :-) Velikost trakčního motoru i nápravové převodovky je mi známa (stejně jako konstrukce podvozku) a nedovedu si představit, že by přes tak velké díly byly z jakéhokoli úhlu v protisvětle vidět loukotě kol. Spíš než u esa si to dovedu představit u parní lokomotivy.

Každopádně fotka je to parádní, díky za ni :-)
26.01.16 - 21:22
Cargo jede...Andrew33: Loukotě jsou zakryty převodovkami a trakčními motory ;-)26.01.16 - 17:22
TU 47.0008Docela solidní náklad na dva brzdící vozy... Zastavování v zastávkách bylo asi docela oříšek, ale určitě se to dalo nacvičit, pokud tam takové vlaky jezdily pravidelně.20.01.16 - 22:38
PA 300.4Astraroth: To jsou zásobníkové vozy spolu se zařízením na jejich vykládání. Tipnul bych si, že ten zmíněný stroj na obnovu svršku pracuje někde poblíž, vozy před chvílí naplnil a PA300 je odváží vysypat.

edit: Ten stroj je na snímku také, schovaný za stromem :-)
13.11.15 - 20:02
173.002-7VT 4.12, vyrobeno v Bautzen ve dvou exemplářích v polovině šedesátých let. Více zde: https://de.wikipedia.org/wiki/DR-Baureihe_VT_4.1231.10.15 - 11:36
184.504-9Vícesystémová 93E byla kdysi plánovaná. Trafo mělo být rozděleno na dvě, aby nebyla moc narušená modularita strojovny - modul tvoří vždy jeden podvozek a nad ním se nacházející příslušná elektrická "bedna" s ventilátorem chlazení.

Švýcarská Re 6/6 neboli 620 má podle Wiki trafo rozděleno. Jenže tam se to vleze v pohodě, protože její TM jsou napájeny rovnou tím střídavým proudem a nejsou tam tedy potřeba veliké diodové bloky. Není nad jednoduchost jednosystému :-)
26.10.15 - 10:27
DR 119.111-3NIcKON: Nejen lokálek - to se týká i hlavních tratí. To, co jsou dnes zastávky se skleněnou čekárnou, byly dřív stanice s nákladní dopravou, ve většině případů do nich ústily i vlečky z přilehlých fabrik.22.10.15 - 15:07
660.001-9Zlámalík: A boční krycí plechy se taky dodělávat nebudou, protože za nimi jde vyšší hmotnost a cena ;-)12.10.15 - 6:54