Komentáře uživatele "Jiří Bajer":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
ST44-1226 + ST44-1244 | Trať 327 jsem zde bohužel nenašel. Tak jsem to vyřešil takto. Seznam všech existujících i neexistujících tratí v Polsku lze najít např. na www.bazakolejowa.pl v oddíle Id-12 (D29). https://bazakolejowa.pl/index.php?dzial=d29 | 11.05.16 - 6:51 |
Cargo jede... | No jasně že počítá :-) Díky, Chary. Takže stačí mašinu zabrat víc zepředu a je to. A jsem tu opět za vola :-) | 26.01.16 - 22:01 |
Cargo jede... | Andrew33: Máte podobnou fotku s viditelnými loukotěmi? Docela rád bych to totiž viděl :-) Velikost trakčního motoru i nápravové převodovky je mi známa (stejně jako konstrukce podvozku) a nedovedu si představit, že by přes tak velké díly byly z jakéhokoli úhlu v protisvětle vidět loukotě kol. Spíš než u esa si to dovedu představit u parní lokomotivy. Každopádně fotka je to parádní, díky za ni :-) | 26.01.16 - 21:22 |
Cargo jede... | Andrew33: Loukotě jsou zakryty převodovkami a trakčními motory ;-) | 26.01.16 - 17:22 |
TU 47.0008 | Docela solidní náklad na dva brzdící vozy... Zastavování v zastávkách bylo asi docela oříšek, ale určitě se to dalo nacvičit, pokud tam takové vlaky jezdily pravidelně. | 20.01.16 - 22:38 |
PA 300.4 | Astraroth: To jsou zásobníkové vozy spolu se zařízením na jejich vykládání. Tipnul bych si, že ten zmíněný stroj na obnovu svršku pracuje někde poblíž, vozy před chvílí naplnil a PA300 je odváží vysypat. edit: Ten stroj je na snímku také, schovaný za stromem :-) | 13.11.15 - 20:02 |
173.002-7 | VT 4.12, vyrobeno v Bautzen ve dvou exemplářích v polovině šedesátých let. Více zde: https://de.wikipedia.org/wiki/DR-Baureihe_VT_4.12 | 31.10.15 - 11:36 |
184.504-9 | Vícesystémová 93E byla kdysi plánovaná. Trafo mělo být rozděleno na dvě, aby nebyla moc narušená modularita strojovny - modul tvoří vždy jeden podvozek a nad ním se nacházející příslušná elektrická "bedna" s ventilátorem chlazení. Švýcarská Re 6/6 neboli 620 má podle Wiki trafo rozděleno. Jenže tam se to vleze v pohodě, protože její TM jsou napájeny rovnou tím střídavým proudem a nejsou tam tedy potřeba veliké diodové bloky. Není nad jednoduchost jednosystému :-) | 26.10.15 - 10:27 |
DR 119.111-3 | NIcKON: Nejen lokálek - to se týká i hlavních tratí. To, co jsou dnes zastávky se skleněnou čekárnou, byly dřív stanice s nákladní dopravou, ve většině případů do nich ústily i vlečky z přilehlých fabrik. | 22.10.15 - 15:07 |
660.001-9 | Zlámalík: A boční krycí plechy se taky dodělávat nebudou, protože za nimi jde vyšší hmotnost a cena ;-) | 12.10.15 - 6:54 |