..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jiří Bajer":

  1 2 3 4 5 ... 17      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
WaldviertelbahnHK: Obávám se, že nikoliv - tu trať už neprovozuje ÖBB, ale NÖVOG, který nenabízí moc slev. Od doby, kdy ÖBB přestaly provozovat úzký rozchod, to obecně jde z kopce, hlavně v Dolním Rakousku.22.06.20 - 6:35
IORE 101 Polcirkeln + IORE 126 SandskärMoony: V modelu ji zanedlouho můžete mít, Roco ji plánuje vypustit ve 35. týdnu:
https://www.roco.cc/de/product/224842-0-0_1000_0-2-0-0-0-002002-0/products.html
:-) Akorát ta cena...
29.05.20 - 14:51
946.026-2No vida - před pětadvaceti lety ještě hydra s krátkým balmem a teď tohle :-) Pokrok nezastavíš...

zirecek: "Němci prodají jednotky totálně dojeté, zničené a pro ně nevhodné."
Jednotky jsou z roku 2001, jsou tedy v polovině životnosti. Modernizace je tak jako tak nemine, neboť je potřeba je přizpůsobit českým podmínkám - informační systém, VZ atd. Němec se jednotek zbavuje, jelikož:
a) na některá vozební ramena nastoupili soukromníci se svými vozidly, vozy DB se tak staly přebytečnými
b) určitá vozební ramena byla zrušena - například na Prignitz, odkud pocházejí právě tyto dunihlavy ;-)
A právě proto, že jsou teprve v polovině technické životnosti, byly nabídnuty k odkoupení.

Antony: Klimu to má určitě - na dříve vložené jiné fotce je zachycena 189, útočící na ČR hned čtyřmi dunihlavy, na jejichž střechách je klimatizační jednotka dobře patrná. Napoví i plná okna oddílů, což by bez klimy nešlo ;-)

Ešus: O výšce nástupu 760 mm byl snad provozovatel informován ještě před tím, než to koupil. V Německu těch 760 mm taky není problém, protože i zapadlé lokálky buď dostaly v průběhu let nástupiště min. 550 mm nad TK nebo byly zrušeny...
16.05.20 - 7:01
IV K 145Provaz na střeše vozů je opravdu Heberleinova samočinná brzda, přesněji řečeno její atrapa (již drahně let se na ZOJE brzdí vzduchem). Ve srovnání s brzdami, využívajícími vzduch (tedy sací či tlaková) měla řadu nevýhod - pomalý nástup brzdícího účinku, zkouška brzdy se dala provádět pouze za pohybu, pokud vozy po zastavení couvly, brzda se povolila... Proto byla poměrně rychle vytlačena brzdou sací a později tlakovou.26.03.20 - 8:51
4758.003 Cityjetzirecek: Mohl je mít jihomoravský kraj, dokonce stejně vybavené, protože jednotky pro JMK by byly vyráběny v souběhu s těmito rakouskými. Zadávací dokumentace se však neustále měnila, až se z toho stal pro Bombardier riskantní podnik a nepodal ani nabídku.19.01.20 - 13:27
4758.003 CityjetA co přesně se zkoušelo, že to nešlo provést přímo v Hennigsdorfu?17.01.20 - 16:45
99.4532-2stoupa: Pokud vím, tak tahle byla vždycky jen na posunu v Zittau...29.12.19 - 18:17
Meridian M7DD + 124.601-6Rabíne, podle nátru jsou to belgické vozy.25.10.19 - 6:18
Sirius pro Leo Express (CRRC)Jiří Kocurek: Jen s tím rozdílem, že ČKD si opatřilo licenci na výrobu vozů koncepce PCC (tedy T1, T2, T3 atd.), podobně jako Škodovka od Švýcarů na pojezd bobiny.

Čína je "Yellow Copy Machine", jak se kdysi vyjádřil jeden obchodní zástupce dodavatele. Nicméně i velcí výrobci mají v Číně své partnery a výrobní závody právě kvůli možnosti snížit cenu koncového produktu tím, že některé práce svěří čínskému partnerovi.
05.10.19 - 7:00
Meridian M7DDRabíne, ten hnací vůz šel samozřejmě udělat delší. Neznám bohužel pozadí rozhodnutí, proč si jej SNCB objednalo takhle krátký. Tenhle vůz jako jediný z projektu M7 není v kompetenci Bombardieru, ale Alstomu. Jinak lze vozy M7 spřahovat s lokomotivami a vytvářet klasické Push-Pully, s takovým provozem se od začátku počítá.05.08.19 - 12:59