..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Rubmgaakutkt":

  1 2 3 4 5 6 ... 27      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
362.116-6 + 100.003-3Potěšující vidět, že zřejmě alespoň tento stroj řady 100 nečeká šrot.12.05.16 - 15:48
141.018-2Pěkné. Tahle mašina má své "originální" podvozky, nebo podvozky vyzískané z řad 121/122/123?20.04.16 - 10:16
SA135-008Možná bychom se časem také dopracovali k výrobě těchto dieselových vozů a jednotek třeba v Pars nova, jako v Polsku PESA a Newag, kde také začínali jako opravny a přes modernizace se dopracovali k novostavbám. Hold parsku ale koupila Škoda a ta se asi k tomu nechystá...07.04.16 - 16:15
T 47.018Na co je ten vagon za lokomotivou, přeprava kol?19.03.16 - 15:23
ATR 365.001 + SSP 100Daniel Rohlíček: Je to dieselová jednotka vybavená aktivním naklápěním skříně určená pro provoz na Sardinii od španělského výrobce CAF.16.03.16 - 14:16
146.247-2Pěkné. Z tohoto pohledu to vypadá, jako malebné údolí, ale co by bylo, kdyby autor popojel o pár km dál, nebo kdyby se jen otočil. Tyto soupravy se zde objevují poměrně často, ale jejich variantu s EU47 KM jsem tu ještě neviděl. Nějaké foto v zásobě by nebylo?12.03.16 - 14:24
103.301 + 193.930 + 192.961 + 191.100Chary: Aha. O osazení těchto strojů dieselem jsem nevěděl. Díky za info06.03.16 - 14:08
103.301 + 193.930 + 192.961 + 191.100Zajímavé srovnání. Jaký je účel toho "hrbu" Vectronu VR, který "standardní" Vectrony nemají?
Jinak v zimě se tu měl prohánět už konečně vyrobený Twidnexx Vario DB s pohonem. Nemá to někdo zdokumentováno?
06.03.16 - 12:24
103.301JiP: Já nepopírám, že vyvinout lokomotivu stojí ohromné množství peněz. Prakticky jste v první části příspěvku srovnáním Siemense a Škody vyjádřil shodnou myšlenku, jako já ve čtvrté větě od konce v předchozím příspěvku. Siemens měl v době vývinu Vectronu za sebou četné dodávky lokomotiv ES, jednotek Desiro a řady jiných produktů, kdežto Škoda dodávala akorát vozidla MHD, přičemž jí vyvinuté vozy metra 6Mt se vůbec neuplatnily, takže je na jednu stranu postoj Škody pochopitelný, i když na druhou stranu třeba zmínění polští výrobci si vývin svých lokomotiv také museli nějak zafinancovat. Výrobce, tedy i Škoda, si však musí ohlídat sám, zda je schopen splnit zakázku za stanovených podmínek a v požadovaným termínu, a když třeba zmíněný termín plnění zakázky není ze strany výrobce z různých důvodů dodržen (což se může stát), bylo by dobré to řešit asi jinak, než třeba dáváním žaloby "za poškození dobrého jména", čehož si potencionální zákazníci také jistě všímají. Jinak pochopil jsem z druhé části příspěvku správně, že díky změně norem dostala Škoda zaplaceno za vývoj navíc?28.02.16 - 13:46
103.301Bude to o přístupu výrobce k zákazníkovi. Nechci tvrdit, že vidím pod pokličku, ale anabáze předcházející dodání lokomotiv 380 ČD na mě dělá dojem, že ve Škodě nejprve počkali, až získají zakázku, a pak teprve na tom začali pracovat. Siemens Vectrony, ale i ES nejprve vyvinul, vyrobil, odzkoušel a pak je teprve začal nabízet, což dělá asi lepší dojem, než co předvádí Škoda. Oni to pochopili i jinde, třeba u Newagu s Dragonem a Griffinen, u PESY s Gamou, ale i u CZ LOKO. Když se na výrobku začne pracovat až při získání zakázky vede téměř zpravidla k pozdním dodávkám výrobků s nevalnou kvalitou. Možná právě proto skončila italská AnsaldoBreda jako taková. Na jednu stranu je pochopitelné, že výrobce nechce vrážet prostředky do vývinu nových výrobků, když nemá jistotu, zda ty výrobky obstojí, což by v kombinaci s nedostatečným odbytem dosavadních výrobků mohlo daného výrobce i položit. Nicméně když výrobce dostane možnost a přijme zakázku nedostatečně připraven, pak by bylo vhodné, aby výrobce projevoval vůči zákazníkovi určitou pokoru, zejména když pak dohodnuté podmínky nejsou ze strany výrobce úplně dodržovány. Siemensu se také stalo, že nedodržel termíny dodávek RABDe514 pro SBB, tak jim Siemens jako odškodné dodal za stávající cenu jednu soupravu navíc. Jinak doslechl jsem se, že už je první 109E pro DB na světě...28.02.16 - 12:06