Fotka | Zpráva | Datum |
423.009 | Honza: Protože po příslušné turistické stezce se chodí oběma směry, a po turistech nelze chtít, aby se každou chvíli otáčeli a hledali značky z opačného směru, kterých se mají držet. | 10.12.11 - 17:52 |
423.009 | Já si též myslím, že je to zajímavý nápad - takové turisticky pojaté. Bohužel ale musím konstatovat, že jedna z těchto značek by na tom stromě neměla být. Ze značkařského hlediska totiž není možné dělat obě značky pro odlišné směry na jeden objekt (strom), neboť padne-li strom, tak s ním padnou zároveň obě značky, nikoli jen ta jedna, která tam měla být. Samozřejmě ne vždy je možné umístit tyto značky, tak jak se to má, například pokud není nikde k dispozici vhodný další objekt... | 09.12.11 - 13:58 |
T 334.0797 + 169.001-5 | Railfort: To v pozadí je lokomotiva řady S252 RENFE, kdy ji zde výrobce Siemens zkoušel. Myslím, že jich bylo vyrobeno 75, z toho 15 pro normální rozchod,a zbylé pro jejich širší rozchod. Mě by spíš zajímalo, jaký je osud lokomotivy 169.001 | 07.12.11 - 19:04 |
T 679.1 | Myslím, že na "litvínovské" straně toho už moc nezbylo, vyjma železničního spodku a mostu v Horním Jiřetíně. Zato na "jirkovské" straně je kousek dané tratě v pravidelném provozu, tak doufám, že to tak zůstane, nebo že se to bude jen lepšit. Jinak pamatuji, když ještě byla v provozu trať z Chomutova do Otvic - kdysi tudy vedla dnešní 130, nicméně ta byla kvůli důlním činnostem přeložena a zatím ak zůstala. Proč se však zrušil ten kousek tratě do Otvic a dále do Vrskmaně, kde se nedoluje, to nevím. | 07.12.11 - 13:22 |
781.529-3 | Řekl bych, že trubky jsou z Chomutovských válcoven. | 03.12.11 - 18:03 |
460.080-5 | Nechci vypadat jako rejpal, ale možná by bylo by dobré přidat ještě jeden vložený vůz, protože v sestavě dvou čelních a tří vložených jezdily tyto jednotky původně... | 03.12.11 - 17:44 |
387.043 | Rád bych se zeptal, jak je to vlastně s provozuschopností lokomotiv řady 387.0. Je nějaká ještě (nebo už) provozní, či nikoliv? | 03.12.11 - 17:40 |
820.057-8 | Pěkná, dnes již dobová fotografie s docela zachovalým vozem. Kdy vlastně z této oblasti tyto motoráky vymyzely? | 01.12.11 - 12:06 |
163.094-6 | Dobře. Tak tedy úsek České Zlatníky - Bílina pro urejpané... | 28.11.11 - 20:30 |
781.592-1 + 754.065-1 | Další dobová fotografie z tratě číslo 140, a hned taková specialitka. Jinka se Vsacanem jsem se taky něco najezdil a pamatuju, že na jeho cestě z Chebu do Prahy se svého času (naposled v JŘ 2004/2005) střídaly 4 mašiny, dneska na to hold stačí 2 s přepřahem pouze v Ústí. To samé se týkalo i jiných rychlíků v této relaci a také dnes již bohužel zrušených rychlíků mezi Chebem a Libercem. | 28.11.11 - 16:36 |