..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Rubmgaakutkt":

  1 ... 23 24 25 26 27      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
423.009Honza: Protože po příslušné turistické stezce se chodí oběma směry, a po turistech nelze chtít, aby se každou chvíli otáčeli a hledali značky z opačného směru, kterých se mají držet.10.12.11 - 17:52
423.009Já si též myslím, že je to zajímavý nápad - takové turisticky pojaté. Bohužel ale musím konstatovat, že jedna z těchto značek by na tom stromě neměla být. Ze značkařského hlediska totiž není možné dělat obě značky pro odlišné směry na jeden objekt (strom), neboť padne-li strom, tak s ním padnou zároveň obě značky, nikoli jen ta jedna, která tam měla být. Samozřejmě ne vždy je možné umístit tyto značky, tak jak se to má, například pokud není nikde k dispozici vhodný další objekt...09.12.11 - 13:58
T 334.0797 + 169.001-5Railfort: To v pozadí je lokomotiva řady S252 RENFE, kdy ji zde výrobce Siemens zkoušel. Myslím, že jich bylo vyrobeno 75, z toho 15 pro normální rozchod,a zbylé pro jejich širší rozchod. Mě by spíš zajímalo, jaký je osud lokomotivy 169.00107.12.11 - 19:04
T 679.1Myslím, že na "litvínovské" straně toho už moc nezbylo, vyjma železničního spodku a mostu v Horním Jiřetíně. Zato na "jirkovské" straně je kousek dané tratě v pravidelném provozu, tak doufám, že to tak zůstane, nebo že se to bude jen lepšit. Jinak pamatuji, když ještě byla v provozu trať z Chomutova do Otvic - kdysi tudy vedla dnešní 130, nicméně ta byla kvůli důlním činnostem přeložena a zatím ak zůstala. Proč se však zrušil ten kousek tratě do Otvic a dále do Vrskmaně, kde se nedoluje, to nevím.07.12.11 - 13:22
781.529-3Řekl bych, že trubky jsou z Chomutovských válcoven.03.12.11 - 18:03
460.080-5Nechci vypadat jako rejpal, ale možná by bylo by dobré přidat ještě jeden vložený vůz, protože v sestavě dvou čelních a tří vložených jezdily tyto jednotky původně...03.12.11 - 17:44
387.043Rád bych se zeptal, jak je to vlastně s provozuschopností lokomotiv řady 387.0. Je nějaká ještě (nebo už) provozní, či nikoliv?03.12.11 - 17:40
820.057-8Pěkná, dnes již dobová fotografie s docela zachovalým vozem. Kdy vlastně z této oblasti tyto motoráky vymyzely?01.12.11 - 12:06
163.094-6Dobře. Tak tedy úsek České Zlatníky - Bílina pro urejpané...28.11.11 - 20:30
781.592-1 + 754.065-1Další dobová fotografie z tratě číslo 140, a hned taková specialitka. Jinka se Vsacanem jsem se taky něco najezdil a pamatuju, že na jeho cestě z Chebu do Prahy se svého času (naposled v JŘ 2004/2005) střídaly 4 mašiny, dneska na to hold stačí 2 s přepřahem pouze v Ústí. To samé se týkalo i jiných rychlíků v této relaci a také dnes již bohužel zrušených rychlíků mezi Chebem a Libercem.28.11.11 - 16:36