Fotka | Zpráva | Datum |
810.032-3 + (810.053) | Co je to za vlak, to v pozadí? | 11.01.12 - 10:52 |
snídaně | A na alternativní pohon... | 31.12.11 - 11:41 |
362.062-2 | Mě by zajímalo, zda esa 362 mají na těchto expresech nějaké opodstatnění, čili zda se na nějakém úseku mezi Plzní a Prahou jezdí více, než 120km/h, když zde jsou turnusově nasazovány... | 30.12.11 - 22:35 |
T 478.3 | Jonáš: Tak to, že se střídli jsem nevěděl. Rozhodně je to lepší, než aby plzeňskej fíra trčel celý víkend v Chomutově a naopak chomutovskej v Plzni. Jinak jsem tam také jednu neděli spatřil i řadu 754. Číslo si ale (pochopitelně) nepamatuju. | 30.12.11 - 22:33 |
EU07-533 | Super. I polské mašiny můžou být pěkný, když se o ně staraj. A i unifikační nátěry PKP IC se mě osobně líbí víc, než ČD... | 30.12.11 - 13:15 |
T 478.3 | Pěkná historická fotka. Dnes historická se vším všudy. Jestli si dobře vzpomínám, tak poslední osobní vlak tažený lokomotivou tudyma jezdil v GVD 2005/2006. Byl to pár rychlíku jezdící pouze v pátek a v neděli z Plzně do Ústí a zpět. To v pátek tento třívagonový rychlík táhl z Plzně do Chomutova stroj řady 750, který se do Plzně vracel v neděli. Ve stejné dny, ale v opačném směru byl nasazován stroj 749. | 29.12.11 - 23:05 |
363.084-5 | Další úsek tratě mě blízké. Nicméně, co se stalo? Proč před vyhořením? | 21.12.11 - 8:42 |
491.001-4 | A jam moc poškozen ten vůz byl? Byla by někdy možnost jej někdy zprovoznit? | 18.12.11 - 15:43 |
754.038-8 | No vida. Další pěkné historické foto a ještě bez drátů. Docela mě ale zaujalo, jak je tento "osobáček" delší, než dnešní rychlíky jezdící dnes v tomto úseku, a že jsou pěkně napraný... | 16.12.11 - 8:12 |
150.015-6 | Jojó. Tyto obrázky z polovoiny 90. let se 150-kou, jak táhne Košičan, či s 350-kou, jak táhne Slovenskou Strelu mě vždycky nadchnou. Nicméně mě zajímá, kterým drahám tyto osobní zelenožluté vozy tenkráte patřily. ČD nebo ŽSR? A také by mě zajímalo, zdali stále existují vozy první třídy, jež zde byly nasazovány | 13.12.11 - 12:26 |