Fotka | Zpráva | Datum |
162.114-3 | Arriva koupila/najala mašinu, nebo jen reklamní polep? | 07.07.16 - 9:01 |
753.197-3 | Takovou ještěrku vidím prvně. Ale zajímavé | 27.06.16 - 22:27 |
102.002 + 102.001 | Takže už je na světě další kousek. Paráda. Teď ještě dovyrobit zbytek, pak vložené a řídící vozy, vykonat potřebné zkoušky a může se jezdit... | 27.06.16 - 22:18 |
T 426.001 | Už to na té trati opravili, nebo tu i zubačky stále musí jezdit adhezně? | 10.06.16 - 19:08 |
270.082 | NIcKON: Taky si myslím. | 08.06.16 - 14:23 |
270.082 | Hezké. U nás bych si v takovém stavu představil pouze hlavní trať elektrizovanou. Víc mě však zaujala lokomotiva ER20 a její označení. Vím, že u německých dopravců dle německého systému tyto stroje nesou označení 223 (např. u dopravce Arriva známé z Plzně) či 253 (ty snad jen u Pressnitztalbahn), a teď vidím i 270. Nevíte někdo, jaké označení tyto stroje dle německého schématu ještě nesou a čím se tyto řady liší? | 07.06.16 - 22:22 |
661.003-4 + 660.110-8 | Hezké. Jen bych se zeptal autora, co ho vedlo k takovému nadepsání fotky. Dle vozů v čele? | 31.05.16 - 18:02 |
102.001 | Honza: Špatně jsem se vyjádřil. O tom obložení vím. Já měl na mysli použití jiných polopantografů oproti řadě 380 ČD/381 ZSSK. | 19.05.16 - 9:00 |
102.001 | Kdy vlastně musí sundat tu folii, aby to ještě šlo? Já jen, že před asi 12-ti lety jsme pracovali na baráku, do kterého jsme koupili nové dveře opatřené ochrannou folií. Protože v okolí dveří se ještě pracovalo s omítkou, rozhodli jsme se tam tu folii nechat, nicméně tato pak již nešla strhnout v celku. Museli jsme ji seškrábat a dodnes tam jsou po té folii stopy... | 18.05.16 - 18:21 |
102.001 | Pěkné. Němci mají nějaké speciální požadavky na sběrače? A nevíte někdo, jak je to s výrobou řídících a vložených vozů k této lokomotivě? | 17.05.16 - 19:44 |