..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Rubmgaakutkt":

  1 2 3 4 5 ... 27      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
162.114-3Arriva koupila/najala mašinu, nebo jen reklamní polep?07.07.16 - 9:01
753.197-3Takovou ještěrku vidím prvně. Ale zajímavé27.06.16 - 22:27
102.002 + 102.001Takže už je na světě další kousek. Paráda. Teď ještě dovyrobit zbytek, pak vložené a řídící vozy, vykonat potřebné zkoušky a může se jezdit...27.06.16 - 22:18
T 426.001Už to na té trati opravili, nebo tu i zubačky stále musí jezdit adhezně?10.06.16 - 19:08
270.082NIcKON: Taky si myslím.08.06.16 - 14:23
270.082Hezké. U nás bych si v takovém stavu představil pouze hlavní trať elektrizovanou. Víc mě však zaujala lokomotiva ER20 a její označení. Vím, že u německých dopravců dle německého systému tyto stroje nesou označení 223 (např. u dopravce Arriva známé z Plzně) či 253 (ty snad jen u Pressnitztalbahn), a teď vidím i 270. Nevíte někdo, jaké označení tyto stroje dle německého schématu ještě nesou a čím se tyto řady liší?07.06.16 - 22:22
661.003-4 + 660.110-8Hezké. Jen bych se zeptal autora, co ho vedlo k takovému nadepsání fotky. Dle vozů v čele?31.05.16 - 18:02
102.001Honza: Špatně jsem se vyjádřil. O tom obložení vím. Já měl na mysli použití jiných polopantografů oproti řadě 380 ČD/381 ZSSK.19.05.16 - 9:00
102.001Kdy vlastně musí sundat tu folii, aby to ještě šlo? Já jen, že před asi 12-ti lety jsme pracovali na baráku, do kterého jsme koupili nové dveře opatřené ochrannou folií. Protože v okolí dveří se ještě pracovalo s omítkou, rozhodli jsme se tam tu folii nechat, nicméně tato pak již nešla strhnout v celku. Museli jsme ji seškrábat a dodnes tam jsou po té folii stopy...18.05.16 - 18:21
102.001Pěkné. Němci mají nějaké speciální požadavky na sběrače? A nevíte někdo, jak je to s výrobou řídících a vložených vozů k této lokomotivě?17.05.16 - 19:44