..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Ešus":

  1 ... 84 85 86 87 88      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
754.048-7 + 750.714-8České dráhy chtěly sjednotit svá vozidla, tím vznikl nátěr Najbrt001 (001 píšu proto, že se dají očekávat ještě stovky dalších druhů). Tento nátěr se mi líbil, na lokomotivách hlavně ty opěvované lichoběžníky. Ale jak je již u mě zvykem, vše, co se mi líbí,někdo zruší...

Najednou se drahám přestala líbit šedá střecha a spodek a vše mělo rychlý spád. Zmizel i můj oblíbený lichoběžník. To dalo vzniku absolutně odpornému Najbrtu002.

Ale i původní nátěr měl své stinné stránky. Na některá vozidla se nehodil nebo modrý pruh u jednoho vozu nebyl ve stejné výšce jako u druhého. Příkladem jsou vozy BDs a Bdmteeo. http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/754978.jpg

Závěr: České dráhy se nikdy nedočkají stejného nátěru.
05.01.12 - 19:47
163.105-0Lobster: Já jsem viděl asi 2 auta a dokonce i s motorkou!04.01.12 - 17:01
80-29.209-3 + 854.225-0Nebýt toho betonového podjezdu, bylo by to lepší.11.12.11 - 19:02
372.006-7Nebýt těch všemožných vedení, bylo by to úžasné. Dlouhý vlak, nádherná zatáčka...
...a vedení :-(
09.12.11 - 17:59
754.023-0Jan Jindra: To souhlasím, já bych to udělal ve stejné výšce jako u ostatních vozů, ale aby ta dolní okna nevypadala tak přeškrtle, musel by se celý modrý pruh nějak zakřivit na dolní okna. Modrý pruh je zakřivený i u původního nátěru (myslím ten pod spodními okny).09.12.11 - 17:43
754.023-0Ten první vůz je BDs nebo něco jiného?08.12.11 - 21:11
Dukla-Čop a 2 hodiny bez wcVyměňují se tam takto podvozky dodnes? Ono na východě je možné vše...08.12.11 - 20:30