..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Ešus":

  1 2 3 4 5 ... 87      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
M 240.056Jak se na tohle bude napojovat ETCS? :-) Můj osobní tip je, že až sem ETCS někdy dojde, buď bude památková ochrana prostě sejmuta (jako u mnoha jiných dopravních staveb), nebo se na návěstidlech prostě objeví bílé kříže a hotovo. Pokud má stanice dál fungovat, nelze udržovat historické zařízení donekonečna - stejně jako nejde, aby po mostě pod Vyšehradem jezdily vlaky ještě 500 let. :-)24.05.21 - 22:21
193.696-2Ještě že ty Vectrony jezdí, R18 teď dokáže hravě krátit zpoždění. Když byla výluka za Starým Městem, viděl jsem, jak se ze Starého Města do Pardubic podařilo zkrátit zpoždění z 20 na necelých 5 minut. :-) Částečně to ale bude i tím, jak jsou dnešní JŘ vyvatované, aby to v tom blázinci na koridorech vůbec dokázalo nějak jezdit. :-)21.05.21 - 23:01
749.264-8bazala68: Třeba tam, že souprava o stejné kapacitě váží ani ne polovinu co toto a na koncích trasy se nemusí posunovat s lokomotivou. Zásuvky, wifi a sedadla místo lavic jsou taky posun vpřed.12.03.21 - 23:46
757.011-2Tento vlak je odrazem toho, v jak katastrofálním stavu slovenská železnice je. Když je pěkné počasí, tak tím někdo jede, ale dva páry vlaků (přičemž zpět se jede kolem 17:00) jsou na atraktivní turistickou lokalitu poněkud málo...26.02.21 - 23:17
661.107-3Já doufám, že jízdních vlastností a provozní spolehlivosti InterPanterů se všechny strany natolik vyděsily, že do budoucna budou vznikat jen RegioPantery.07.01.21 - 22:41
971.038-5 + 071.038-4 + 471.014-1Také je škoda, že Škoda neumí spojovat Elefanty a Pantery. Zrovna kolem Prahy by se mi to celkem líbilo - šlo by např. zavěsit Elefant za InterPantera a v Kolíně ho odpojit. V případě modernizace vozového parku na dalších rychlíkových linkách by totéž šlo dělat třeba na R10, kde by regionální jednotka jela do Nymburka přivěšená na rychlíku a dál by jela do Kolína jako S2. Nebo řešit špičkové posily Praha - Pardubice takovým způsobem, že by se RegioPantery jezdící Sp Jaroměř - Pardubice spojovaly s rychlíky Luhačovice - Praha, čímž by vzniklo vskutku rychlé přímé spojení HK a Prahy s cestovní dobou kolem 1 h 25 min.

Neříkám, že to všechno musí být Škoda, ostatně Stadler umí v Trevíru spojovat Kissy a Flirty dokonce různých vlastníků. :-)
29.12.20 - 21:15
Stadler FLIRT 510/515Tak tohle Slovincům závidím a zároveň se zde potvrzuje, že nemít národního výrobce je pro cestující veřejnost vlastně výhoda. Takové země na svém území nemají buď vůbec nic (a v každém novém VŘ vybírají fér ze všech výrobců bez politických důsledků), nebo si de facto mohou vybrat, koho si na svoje území pozvou (jako Maďaři Stadler) a pak politika prosazuje tohoto výrobce, který má na území státu továrnu.

Doplním, že tento design byl poprvé použit u švýcarských jednotek Traverso, o kterých sám Stadler prohlásil, že je to luxusní Flirt.
13.12.20 - 0:51
350.007-1J. N.: No vida, já jsem popravdě ani netušil, že na trati Žilina - Košice je autoblok. :-) Na novém koridoru (včetně úseku Púchov - Žilina) si totiž pro ještě větší pokrok staví automatické hradlo. :-)03.12.20 - 20:28
140.059-7Považoval v té době vůbec někdo Bymee za moderní vozidla, jako dnes nahlížíme na RegioPantery (nebo lépe Talenty a Flirty)?23.11.20 - 21:07
350V roce 2022 (?) se tam mezinárodní vlaky na rok zase vrátí...15.11.20 - 1:20