..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Ešus":

  1 2 3 4 5 ... 83      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
471.041-4 + 913.202-8Já bych tam nějaké ty západní ojetiny naopak viděl rád. Desiro nebo LINT je úplně jiný level a myslím, že 15letá vozidla by se v Německu dala sehnat levněji než mravenci ve Zvolenu. Stačilo by je dát trochu do kupy (sloupat německé nálepky, přečalounit sedadla) a většina cestujících si bude myslet, že jde o úplně nový vlak. Tyto dva kroky právě Arriva v Praze neudělala a "pociąg do sztuki" s "Bobingenem" mají do dojmu z nového vozidla hodně daleko, což mě neskutečně mrzí.06.03.19 - 23:06
210.023-8Že Honneckery 160 km/h nejezdí? Já je vídám na expresech z Prahy na Moravu docela často (jako posila, když v kopřivách nic jiného není) a jednou jsem hromadu Honneckerů viděl také na R do Děčína...28.02.19 - 22:50
928.304Je tak naklopený, až jsem si myslel, že to je řada 612. :-)15.01.19 - 20:34
380.004-2Nejkrásnější vlak. Když vstoupíte do jídelního vozu, je to jako vkročit do jiného světa.30.11.18 - 23:02
854.210-2 + 840.015-2 + 843.016-7Antony: Velký nákup do vlastnictví státu dlouho plánovalo MD, nakonec to ale zatrhli politici, protože reálně hrozilo, že by tu maxi soutěž nevyhrála Škoda. Takže státní nákup není, kvalitativní požadavky se budou flikovat po dopravcích a na takový drahý špás ani nebudou peníze. Smlouva s dopravcem totiž může mít jen 15 let, což je polovina životnosti vozidla - to znamená dvojnásobné odpisy atd. Bohužel - z politických důvodů jsme odsouzeni k šrotům a předraženým výrobkům z Plzně.25.09.18 - 21:37
102.003(gp): Ešusy a pantery beru. Jenže v dálkové dopravě se bude stále vesele posunovat, když si ČD objednaly pseudorailjety bez řídicího vozu, který jim jednou těžko někdo vyrobí (nebo to bude stát kolem 120 mil. Kč).
Společnost se nevyvíjí tak rychle, aby ČD už před 8 lety nevěděly, že jídelní vozy už nejsou tolik žádané jako dříve. Tedy pokud je to vůbec pravda - jel jsem nedávno Hungarií, a ta měla všechy stoly (14 ks) plné, u některých seděli i vzájemně si cizí lidé.
12.08.18 - 22:10
102.003(gp): Promiňte, ale to už fakt nevydržím. Jen podle toho, že si ČD objednaly 10 netrakčních jednotek bez řídicího vozu (v přepočtu na metr za cenu elektrické jednotky Pesa Dart) a teď budou posílat WRmee na rekonstrukci (když tu poslední prodělaly před 5 lety), mají ČD peněz tolik, že nevědí co s nima. Nebo spíše postupují nekoncepčně a odsuzováním řídicích vozů si zajišťují dopravně-technologický skanzen na dalších 30 let.11.08.18 - 23:05
Bez názvuMně naopak přijdou čmáranice na fotce zajímavé a snímek je fascinujícím pohledem do zákulisí železnice, které cestující z vlaku nevidí.06.08.18 - 1:06
Hitachi Rocknetrakční jednotka s klasickou lokomotivou...

To je také otázka zrychlení. Doporučuji jet za deště linkou S1 S-Bahn Dresden (souprava Taurus + 5 DOSTO), pravidelně to nabere 15 min zpoždění...

Málo míst je holt daň za jednopatrový nástupní prostor...
22.07.18 - 1:01
ETR 170IvaA: V podstatě jsou v plánu hned dvě věci - zaprvé Basistunnel a zadruhé spojka Brunneck - Bolzano mimo Franzensfeste.

Fotka je nádherná a krásně zachycuje tamní zvláštnost - trať procházející pevností.

Ještě si dovolím upozornit na chybu v místě focení - Franzensfeste
30.05.18 - 23:52