..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "janick":

  1 2 3 4 5 ... 14      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
boj ve vysoké trávěAsi sklidím nepochopení, ale když vidím, jakou dálnici dokážou fotiči vytvořit někomu v poli, v zelené pšenici, tak se nedivím, že je farmáři honí ze svých pozemků i vulgárními slovy. Tohle je z mého pohledu vrchol drzosti a ignoranství... Fotím často, ale tohle si nikdy nedovolím. To je podobné, jako by se vám někdo prošel po zaparkovaném autě a udělal na něm ďolíky...31.12.15 - 16:14
740.837-0Tak ten sekáč, ten je perfektní!! Parádně pasuje do obrazu. Jen mě napadá, být to fotka z pravidelného parního provozu, asi určitě by držel v ruce něco jiného.24.07.15 - 8:36
387.043 + 475.179Lapil: také si nemyslím, že bychom byli ve při, jen jsem chtěl prezentovat odlišný pohled na věc. Jsem názoru toho, že vzniklá situace je především chybou v projektu, popřípadě v jeho zadání. Zjednodušeně řečeno, lépe se projektuje a staví nová věc, než opravuje a mění účel staré. A také je to mnohdy lepší příležitost pro možnost nechat vydělat "spřátelené" firmy.

Uvedu dva příklady zdánlivě spolu nesouvisející a to je rekonstrukce stanice Lysá nad Labem a Děčín. V Lysé byl postaven podchod mimo starou staniční budovu s vybudováním nové "staniční" budovy, čímž byly pokladny přemístěny pod zem. Tudíž kdokoliv přijde na nádraží, musí do podzemí si koupit jízdenku, i když jde na první koleje (a zde je pohyb poměrně hustý - Os do Milovic, směr na Ústí a na Prahu). Přijde mi to naprosto nevhodné, hlavně že je na nástupišti nová skleněná budova a stávající využívá jen výpravčí a to je v podstatě vše... Navíc v nové budově, která je spojena s podchodem bez dveří je všude zima, kromě maličké špatně větrané čekárny a prostoru před pokladnami, kde se moc zdržovat nedá.

Naproti tomu v Děčíně je velice citlivě provedená rekonstrukce původní staniční budovy včetně nového podchodu, nových nástupišť, pokladen, prodejen s občerstvení i tiskem. V tomto pohledu je to ideální stav, a jde o jedno z nejhezčích nádraží na severu Čech.

Přístupy jsou různé, výsledky následně také. Když je zájem, jde to, v UnO se zjevně nechtělo. Jasně, je to zde složitější kvůli tomu, že budova stojí uprostřed kolejí, řešení by se však jistě našlo...
02.07.15 - 9:48
387.043 + 475.179Nechci nikomu brát iluze o tom, jak se nakládá s jejich daněmi, ale když už se tady oháníte tím, že to či ono nechcete platit ze svých daní, tak si prosím uvědomte, že to co chcete platit ze svých daní, na to se vás dneska správce daně neptá a ani ho to nezajímá. Z toho plyne, že ze svých daní jste už dávno zaplatili tolik, promiňte mi to slovo, sraček, že si to ani nedovedete představit. A hodně z toho jsou platby ne neziskovkám, ale soukromým subjektům pěkně do kapsy. Taková je dnes bohužel realita. Takže když se to vezme v tomto světle, tak zachování, oprava a provozování této budovy je v tomto případě směšná částka, proti tomu, co se jinak "účelně vynaloží pro veřejné blaho". Osobně jsem radši, když se zachová takováto budova, která lahodí oku a je provozovaná se ztrátou (čili dotovaná), než když se postaví nová, hranatá, betonovo skleněná, na které se napakovala za vaše naše daně stavební firma, projektant a jim podobné subjekty za cenu více než reálnou, s nutností rekonstrukce v lepším případě "až" po deseti letech.
Tolik jen návrat k realitě pro zde racionálně a ekonomicky uvažující 50plus od jiného realisty a ekonomicky uvažujícího 30plus.
01.07.15 - 22:53
80-91.004-2stoupa: sorry není potřeba, každému lahodí něco jiného...18.06.15 - 21:49
80-91.004-2Martin Grill: No ale když vedle sebe postavíme Pendolino a RailJet, tak i na stáří Pendolina je to prostě ještě pořád jiná (rozuměj vyšší) liga a to jak vzhledem, tak si troufám říct i jízdními vlastnostmi... Jinak rj je opravdu jen klasická souprava s klasickými vagony s rakouským syslem na jedné straně... Takže spíš než extra pro cestující je to extra pro nádražáky, že se nemusí objíždět souprava.18.06.15 - 15:46
754.050-3Nějak ten vlak padá doprava... :-)) Pěkná, pěkná krajinovka!18.06.15 - 15:38
263.012-7Jasné, jsou to sloupy vysokého napětí.18.06.15 - 15:36
363.102-5Zpracováno pěkně, i výběr stroje se mi líbí, jen je na fotce na můj vkus příliš mnoho nezáživné silnice... Klidně bych si dokázal představit, aby autor stál blíž k trati a ze silnice byl na fotce jen cíp (maximálně do půlky vozovky). Prosím berte to jen jako další variantu této fotky.18.06.15 - 15:35
971.081-5 + 471.081-0Ekonomii spát klidně necháme, spíš se zaměřím na barevné provedení té jednotky. Tohle je přesně kombinace barev, která k sobě perfektně sedí. Zkrátka jak málo stačí, aby se najbrt stal líbivým. A to nemyslím hvězdičky a číslíčka, ale celkově směřování pruhů a oživení žlutou barvou. Přijde mi to jako jednotka západoevropského vzhledu... Za mě prostě perfekt!18.06.15 - 15:30