..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "nadkachna!":

  1 2 3      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
80-90.730 railjet + 1216.233-7Zcela totožné, rozdíl je jen logu na podhlavnících a v barvě potahu ve 2. třídě.
Moje záda dnes nejraději příplatkové Recara s perforovanou kůží, ale to už je jiný způsob dopravy :-)
18.05.18 - 11:27
80-90.730 railjet + 1216.233-7NIcKON : Business česká souprava nakonec dostala, ale díky požadavku na oddíl pro kola ve voze č. 7 a snížené kapacitě první třídy na úkor druhé je spíše takovou parodií. Osobně sedadla v první třídě považuji za povedená a pohodlná – především oproti českému Ampz a původním seslím v pendolinu, kde je delší cestování hotovým utrpením. Měkký gauč á la staré rakouské Amz 19-91.1 to holt ale není.
Jinak pointa této disku myslím není v tom, že by railjety byla špatné (to rozhodně nejsou), jen že dříve bylo i líp a že to ze strany výrobce a objednavatele šlo i lépe udělat.
18.05.18 - 8:02
80-90.730 railjet + 1216.233-7Railjety jsou přesně takové, jak si současná doba žádá a pohodlí, jaké v sedmdesátých letech nabídly na západě vlaky EuroCity, se bohužel nekoná. Se slzou v oku lze vzpomínat na německé Apmz, kde každá sedačka šla otočit dle libosti cestujícího, měla vlastní okno, místa pro nohy na rozdávání a díky jejich masivnosti byla i při velkoprostorovém uspořádání zajištěna určitá intimita. Dnes je největší mantrou ekonomika provozu (tedy minimum konstrukčních rozdílů a maximální kapacita vozidla) a podle průzkumů je pro cestující víc než pohodlí zásadnější otázka kvality wi-fi.17.05.18 - 7:59
754.044-6petr.284: Primárně jsem měl na mysli devadesátá léta, ale ani tu dobu předlistopadovou bych zas tak nehrotil. Člověk si holt musel dávat pozor, což zpětně mělo i své kouzlo.01.04.14 - 18:33
749.039-4 + Citroen SaxoJako že na základě fotky z "želpejdže" se postavím s autem na přejezd a nechám se přejet vlakem? Někteří šotouši mají hodně bujnou fantazii :-)01.04.14 - 15:13
754.044-6Nezbývá než souhlasit. Kde jsou ty časy, kdy byl kolem kolejí klid a vlaky fotilo pár nadšenců. Dnes je pomalu za každým patníkem individuum s foťákem, co má pocit, že je mistrem světa a ředitelem všech železnic. Přitom by s ohledem na to, že se často pohybují v místech, kde nemají co pohledávat, měli spíše mlčet a šoupat nohama. Samozřejmě čest výjimkám.01.04.14 - 15:09
401.042-7To že amatér může dosahovat špičkových výsledků a profík být nýmand, o tom žádná. Já o sobě nic netvrdím, jen to konstatuji a naznačuji, že pro mě v této věci partnerem do diskuze na dané téma prostě nejsi (a pasovky v labu fakt nedělám). Ono totiž na druhou stranu dnes hodně lidem dává vlastnictví zrcadlovky a pár povedených snímků pocit hozených na internet pocit, že to mají dokonale zmáklé po všech stránkách a vědí více než člověk profesně zainteresovaný.
Žádnou věcnou debatu jsem z tvé strany nezaznamenal, jen quaziintelektuální plkání o ničem a nesmyslné zpochybňování, které tady stejně nikoho nezajímá. Tož tak...
07.10.11 - 9:04
Sama se svým stínem (BR 01.5 DR)Promiň, ale věcnější už jsem být nemohl. Pro mě je to celé kecání o ničem a filozofická onanie. Takto se dá teoretizovat a pochybovat úplně o všem a k čemu to vlastně je. Spíš mě ty zkus říct, co říkáš na tu fotku?06.10.11 - 16:45
Sama se svým stínem (BR 01.5 DR)V čem nemístně machruju? Že se z tvých sáhodlouhých teorií neposadím na zadek - tak to fakt ne. A co říkáš na Trainmaniakovo fotku? Že bys taky přispěl k tématu:-)06.10.11 - 16:00
Sama se svým stínem (BR 01.5 DR)Topiči, už to nehul:-)06.10.11 - 15:33