..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "laminát":

  1 ... 3 4 5 6 7 ... 26      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
464.102Velmi zdařilá kompozice v jinak v létě poměrně nezajímavém úseku. Je nasnadě, že v originálu se značně projevila tma a stín pod neprodyšnými korunami bříz. Při editaci byla vynaložena snaha prosvětlit zachycený stroj, jak to však dopadlo již výstižně okomentoval NIcKON. Třeba by šlo zkusit edit znova, fotka by si to jistě zasloužila...

Zajímavá akce, prozradíte prosím více o okolnostech mim. nasazení bulíka na pravidelný manipulák?
18.11.14 - 19:04
740.711-7 + ER 20-005Zlámalík: ...ten Herkules... ...vždyť to říkám - ze světa zemřelých. ;-)09.11.14 - 0:52
740.711-7 + ER 20-005K tomu už chybí jen dušičkové datum ... Ticho, bezvětří, krajina ztrácející se v mlze a všude tolik malých světýlek...
Předpokládám, že jeli přes Rapotice, kolik to tam asi jelo? 30?
Pěkná náladová fotka.
08.11.14 - 11:36
210.074-1Pikehead: Uvědomme si ovšem skutečnost, v jakých podmínkách a v jaké době vznikla myšlenka bateriového vozu... Vzniklo jakési průkopnické řešení, které ovšem slušně funguje cca 20 let... Žehličku s agregátem "bulhar" vyvíjel, stavěl a zkoušel celé desetiletí a máme stále jen tu jednu, která je plná much, takže tak nějak jezdí/nejezdí... Osobně, při pozorování, jak to u nás tak vůbec na dráze je (i s ohledem na to, kdo to tam v ČB bastlí), nevěřím v nějaký obrat...27.10.14 - 13:41
210.074-1Nevěděl by prosím někdo údaje skrze počet, evidenci bateriových vozů? Myslím třeba nějaké datumy - kdy reko ze služebního, čísla vozů, nasazení v provozu, dom.st. zrušení, příp. barevné provedení? Z historie tuším, že byly čtyři - zelený, červený, světle a tmavě modrý. Barvy se taky v průběhu let měnily... Některý byl dokonce z rybáku staršího provedení - bez vyhlídkového okna s dveřmi do zavazadlového prostoru bez okének... Postupně se rušily, až zbyly dva? Tento a pak by mohl ještě existovat druhý, který před časem změnil působiště... Snad Plzeň a Mn směr Stříbro... Ale to už je taky minulost... Ví někdo více? Děkuji.27.10.14 - 9:09
230Pro doplnění k této výtečné fotografii, vlak se jmenoval 2.nsl.66261, jeho cílovou stanicí byly Lužianky a vezl jej stroj 230.035. A ještě něco... "nemůže", páč by tam pak na sklonovníku muselo být 25.26.09.14 - 18:05
Railjet 80-91.003 + 1216.231taz: Strojmistři ÖBB mají s provozem ČD Railjetu společného poměrně dost, když na něj vystavují svoje stroje...

Jistě, uvedený předpoklad je jistě záměrem. Ovšem, kdo zná trošku provoz ví, že skutečnost pak už bývá krapet jiná... V H.H. taky nespřahují modré 854 s modrým zbytkem a červené s červeným..., přestože by si laik myslel, že to tak složité není...

Ono často se stává, že někdy i zajímavá myšlenka theoretikova bývá v praxi nedostižnou metou... Z praxe u ÖBB je známo, že si se "správným" otočením stroje u Railjetu hlavu příliš nelámou... A nebylo to třeba tak, že si někdy před časem kdesi potentáti dvou drah plácli a zapili nápad čehosi společného, gesto atd... Ovšem tito už neřeší, co se asi stane, když turnusový stroj určité barvy prostě nebude a zaskočí druhý... Vůdcové nikdy nic neřeší, na to mají přece zaměstnance, no a Ti to zas řeší, jak je zrovna napadne, či jak to vůbec jde... Nějaké barvičky..., řeknou stejně jak kdy před tím: "Dráha tu není pro blbečky šotouše, dráha je na vožení lidí".

slawe: Za pohodlné lze považovati dostatek soukromí, neobtěžování mluvením souseda i několik metrů vzdáleného, neobtěžování poslechem hudby do uší též souseda v uctivé vzdálenosti, neobtěžování couráním kdekoho po soupravě a ještě k tomu hned vedle hlavy, neobtěžování průchodem cestujících se zavazadly v bezprostední blízkosti - tedy nikoli za dveřmi kupé, neobtěžování nepříjemným osvětlením, které nelze vypnout bez trvalého poškození svítidla, dostatek místa na nohy, příjemnou opěrku na ruce, výhled z okna pro každého, kdo u okna i sedí a v neposlední řadě i jakási bezpečnost při konání odpočinku (ve velkoprostoráku na rozdíl od příjemného coupé se dá lehce přijít o cokoli, lidé se neustále hemží a člověk, aby byl stále ve střehu...) Tohle všechno ovšem v tom "skvělým" Railjetu jaksi NENÍ. :-(
10.08.14 - 23:49
Railjet 80-91.003 + 1216.231Ondřej Fejfar: Ze skutečnosti, že část Taurusů obdržela vcelku vkusný výrazný rakouský vínový kabát a část ten fádní studený unavený modrý ČD "naprd" nátěr z důvodu společného provozu nových "rejldžetů" (rozumějte: pro cestující méně pohodlných souprav než dosavadní klasické EC vozy), dá se usoudit, že stroje se těžko budou strefovat do toho, která souprava zrovna pojede... Dost pochybuji, že strojmistři ÖBB Traction budou mít stroje zařazeny ve dvou obězích, jeden červený a druhý modrý... Ono to celé je takový kocourkov... Proč mají lokomotivy nesouměrný nátěr? Myšleno podélný pruh na jedné straně klonící se šikno dolů. Jistě, záměr byl spojit stroj se soupravou tak, aby byl oblouk v čele. V provozu ovšem těžko bude někdo při vystavení lokomotivy z depa ji otáčet na točně do požadovaného směru... Takže, stačí to trochu sledovat a zjistímě, že to jezdí otočené dle náhody... Škoda, opět zde záměr diletantního tvůrce neznalého praxe dráhy dostal na frak... No uvidíme, zda tomu tak bude i v případě toho smíšeného provozu dvou barev... Škoda, že se tvůrce designer nejdříve nerozhlédnul a nenavrhnul něco praktičtějšího... Všechny geniální myšlenky jsou jednoduchý...09.08.14 - 23:09
742.322-1Adam Štecher: Výstižně jste to popsal. Ovšem, zrovna tady jsou zmíněné skutečnosti poněkud odlišné...
Ano, nyní Mezihořím skutečně projíždí jen minimální zátěž pro Chornici(e) a Jevíčko, ovšem v minulosti (když ještě vládnul zdravý rozum) byla zmíněná Chornice uzlem lokálek, kde přecházela zátěž mezi vlaky tří směrů. Tedy zrovna tudy projížděly vozy i do Velkých Opatovic či dál, stejně tak sypáky pro kamenolom v Šubířově a zase klidně i třeba prázdné vozy řekněme z Mor.Třebové ku Prostějovu... To jen k danému tématu, že vytíženost nemusí být ve vzdálenějším úseku trati od výchozí stanice vždy sestupná. Navíc, i v minulosti některé vlaky v některé dny vezly zátěže méně a někdy se to prostě všechno nepobralo...
11.06.14 - 23:57
754.050-3Raven: Co třeba 751.141 ?10.04.14 - 16:06