..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "laminát":

  1 2 3 4 5 ... 26      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
405.952-3Prosím Vás, nešiřte tady blbosti! Ačkoli EMU29.0 slaví padesátku, jsou to pořád výstavní vozidla v naprosto perfektním stavu. Nezapřou totiž zemi a dobu svého původu. Dle sdělení personálu, jezdí naprosto bez poruch, občas se jen vymění opotřebovaná ozubená kola, zaměstnanci jsou s nimi výsostně spokojeni. Mohly by jezdit klidně dál další desítky let! Kde budou současná nová vozidla za padesát let? No dávno v háji!
Ono je to celé trošku jinak. Dle pohovoru na místě to tam nechápe nikdo. Trať, trolej, vozidla jsou v naprosto špičkovém stavu, vše funguje bez závad a problémů. Vypadá to tam skoro jak nové, po padesáti(!) letech. Někde shora se rozhodnulo o megalomanské nesmyslné rekonstrukci všeho (!) toho bezproblémovéno zařízení, na pozadí však bude i potichu rekonstrukce služební budovy v žst.Štrba, kde vzniknou ze služebních místností 2 apartmánny pro jakési 2 vlivné papaláše od ŽSR. Proč stavět v Tatrách rekreační chalupu za milióny, když to jde takhle? Ála "zlatá devadesátá"? Taky mi bylo sděleno, že na Slovensku se rozkrádají státní peníze ještě víc a divočeji než u nás (myšleno nesmyslné megarekonstrukce SŽDC plné zábradlí, protihluk.stěn, mnoha výstražníků na vyasfaltovaných polních přejezdech, kde nic nejezdí, kšefty na ruku AŽD atd.).
Zubačka plnila spolehlivě svoji funkci, pohodlně vozila své cestující, bez nehod! Nebyl důvod cokoli měnit, jen se stala cílem dnešních kapitalistů, jak protočit miliony a podojit stát. Tak asi takhle, otevřete oči...

Snímek samozřejmě pěkný, bohužel víc od jihu od borovic už to zarostlo...
10.07.20 - 13:47
T 435.0139Fotka s úžasnou atmosférou, samozřejmě, nádhera. K soupravě, třínápravová prehistorická cisterna mi k hektorovi časově nesedí, spíš do soupravy z doby 1.čs republiky, zetka snad ještě dejme tomu ano, ale co to má proboha za střílnu v čelní stěně?09.05.19 - 14:05
350.012-1JOKR: Kolín - HB - Brno hl.n. - jízdní doba cca 2:40, možná i trošku méně, ovšem při čistém průjezdu (+ zastavení v HB - zprav. rozkazem), což tehdy nebylo (výluky).09.05.19 - 11:24
350.012-1Vašek Kolář: ...a za dva roky snad i budoucnost...09.05.19 - 9:15
E 499.0042Proč nejsou stříbřitěšedé i rámečky kulatých oken do strojovny? To lakýrníci zapomněli, nebo se to ještě dodělá? Nebo si toho ještě nikdo nevšimnul? Hmm? A kroužek reflektoru býval hliníkový, ta šedá ho těžce umrtvuje, škoda... A stačilo by málo...25.03.18 - 23:20
757.025-2...a za kufrem tři vany, neboli převracečky, výrobce Elektrosvit Svatobořice, typ 2309, příp. 2310 nebo 2311, osazené dvěma vysokotlakými rtuťovými výbojkami typu RVL, příp. RVL-X. Takovýchto provozních je již dnes minimum... V přehlídce možných svítidel na šestibokém betonovém stožáru s dlouhým výložníkem už chybí snad jen doutník. Také se na ně instalovaly svítidla tzv.zvony, ovšem spíše na výložníky s kratším vyložením do prostoru...24.10.17 - 11:01
854.021-3V budově GŘ ČD Přaha, na Odboru kolejových vozidel prý došlo k nějaké výměně panáků na židlích. Pokud je totální ignorace historie železnice a tvrdošíjné prosazování nevkusného najmrdnátěru jejich vizitkou, pak si nelze vzpomenouti na středověk. Navrhuji do zákonů zavésti možnost defenestrace, coby způsobu vypořádání se s takovými zločinci...24.02.17 - 14:33
363.002-7JOKR:

Máte pravdu, že souprava není zrovna ekonomickým hitem. Ovšem zásadní otázkou je, co na ramenu HB-Kolín nasadit na Os, když v elektrické trakci nejsou v této méně atraktivní lokalitě (není to příměstská doprava ku krajskému městu) k dispozici dvouvozové dvojsystémové pantografy? Taky se souprava musí ubrzdit, takže kratší už být nemůže :-) Buďme rádi, že nejezdí třeba 2x814 apod... Takže tu vpodstatě jezdí to, co lze poskládat, aby se odvezli cestující, kola a kočárky a na některém spoji i nějaké to zavazedlo, nebo Kurýr...
09.02.17 - 12:26
123.028-3Jak se nám to mění... Dříve příhradové stožáry, klidná krajina s kostelíčkem (mimochodem s vyrabovaným interiérem), pěkné zelené elektriky na vlacích... Dnes koridorové megasloupy 2x vyšší než vlak, pod kostelíčkem nové baráky roztodivných barev a tvarů, do krajiny nezapadající, na kolejích modré zrůdičky, jen ty jírovce na peróně kupodivu přežily... Kostelíčku přeji, aby vydržel pořád pěkný, bohužel už tam fotit nepojedu...08.02.17 - 19:56
363.002-7Asi dva roky se mluvilo v kuloárech, že po 362.001 v retro laku bude 362.002 po dílnách v nátěru, jaký měla na BVV, tedy modrý/bílý 60cm pruh a čela a červené V na čelech. Očekávání příznivců železnice opět ČD zklamaly, fatální ignorance a zřejmě i neschopnost celého odboru kolejových vozidel nám přinesly opět další odpornou bleděmodrou zrůdu... Navíc likvidace původních kabin s rovnými plechy, na střeše místo původních proudnicových větračů bedna na klimatizaci, absence původních hliníkových rámečků pozičních svítilen (které bohužel ke škodě nemá ani ta retro jednička) a jistě i likvidace původní píšťaly namísto "ruské" houkačky ála sergej, to je vpodstatě nevratná záležitost, která z výjimečného vozidla vysoké hodnoty udělala nehodnotný nezajímavý exemplář. Kdy vedení podniku konečně pochopí, v čem jsou hodnoty? Pořád maj plné huby keců o nějaké nostalgii, přitahování zájmu, blbinách typu bleděmodrej slon, aby přitáhly zájemce od útlého věku a nakonec historií nabité vozidlo nadobro sprasí... Neví někdo bližší podrobnosti? Hlavně prosím nereagujte neapnými poznámkami typu, že lokomotiva nejezdí na lak, jaký má a že cestujícím je jedno, co je veze, hlavně že to jede načas... Takových kydů jsem za desítky let na dráze slyšel od provozních zaměstnanců i vedení (tedy od těch, kterým pořádně dělat nechtělo) dost a dost. Děkuji.

Fotka pěkná, měl jsem tu dvojku moc rád... Škoda jí...
08.02.17 - 19:29