..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "laminát":

  1 2 3 4 5 ... 26      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
T 435.0139Fotka s úžasnou atmosférou, samozřejmě, nádhera. K soupravě, třínápravová prehistorická cisterna mi k hektorovi časově nesedí, spíš do soupravy z doby 1.čs republiky, zetka snad ještě dejme tomu ano, ale co to má proboha za střílnu v čelní stěně?09.05.19 - 14:05
350.012-1JOKR: Kolín - HB - Brno hl.n. - jízdní doba cca 2:40, možná i trošku méně, ovšem při čistém průjezdu (+ zastavení v HB - zprav. rozkazem), což tehdy nebylo (výluky).09.05.19 - 11:24
350.012-1Vašek Kolář: ...a za dva roky snad i budoucnost...09.05.19 - 9:15
E 499.0042Proč nejsou stříbřitěšedé i rámečky kulatých oken do strojovny? To lakýrníci zapomněli, nebo se to ještě dodělá? Nebo si toho ještě nikdo nevšimnul? Hmm? A kroužek reflektoru býval hliníkový, ta šedá ho těžce umrtvuje, škoda... A stačilo by málo...25.03.18 - 23:20
757.025-2...a za kufrem tři vany, neboli převracečky, výrobce Elektrosvit Svatobořice, typ 2309, příp. 2310 nebo 2311, osazené dvěma vysokotlakými rtuťovými výbojkami typu RVL, příp. RVL-X. Takovýchto provozních je již dnes minimum... V přehlídce možných svítidel na šestibokém betonovém stožáru s dlouhým výložníkem už chybí snad jen doutník. Také se na ně instalovaly svítidla tzv.zvony, ovšem spíše na výložníky s kratším vyložením do prostoru...24.10.17 - 11:01
854.021-3V budově GŘ ČD Přaha, na Odboru kolejových vozidel prý došlo k nějaké výměně panáků na židlích. Pokud je totální ignorace historie železnice a tvrdošíjné prosazování nevkusného najmrdnátěru jejich vizitkou, pak si nelze vzpomenouti na středověk. Navrhuji do zákonů zavésti možnost defenestrace, coby způsobu vypořádání se s takovými zločinci...24.02.17 - 14:33
363.002-7JOKR:

Máte pravdu, že souprava není zrovna ekonomickým hitem. Ovšem zásadní otázkou je, co na ramenu HB-Kolín nasadit na Os, když v elektrické trakci nejsou v této méně atraktivní lokalitě (není to příměstská doprava ku krajskému městu) k dispozici dvouvozové dvojsystémové pantografy? Taky se souprava musí ubrzdit, takže kratší už být nemůže :-) Buďme rádi, že nejezdí třeba 2x814 apod... Takže tu vpodstatě jezdí to, co lze poskládat, aby se odvezli cestující, kola a kočárky a na některém spoji i nějaké to zavazedlo, nebo Kurýr...
09.02.17 - 12:26
123.028-3Jak se nám to mění... Dříve příhradové stožáry, klidná krajina s kostelíčkem (mimochodem s vyrabovaným interiérem), pěkné zelené elektriky na vlacích... Dnes koridorové megasloupy 2x vyšší než vlak, pod kostelíčkem nové baráky roztodivných barev a tvarů, do krajiny nezapadající, na kolejích modré zrůdičky, jen ty jírovce na peróně kupodivu přežily... Kostelíčku přeji, aby vydržel pořád pěkný, bohužel už tam fotit nepojedu...08.02.17 - 19:56
363.002-7Asi dva roky se mluvilo v kuloárech, že po 362.001 v retro laku bude 362.002 po dílnách v nátěru, jaký měla na BVV, tedy modrý/bílý 60cm pruh a čela a červené V na čelech. Očekávání příznivců železnice opět ČD zklamaly, fatální ignorance a zřejmě i neschopnost celého odboru kolejových vozidel nám přinesly opět další odpornou bleděmodrou zrůdu... Navíc likvidace původních kabin s rovnými plechy, na střeše místo původních proudnicových větračů bedna na klimatizaci, absence původních hliníkových rámečků pozičních svítilen (které bohužel ke škodě nemá ani ta retro jednička) a jistě i likvidace původní píšťaly namísto "ruské" houkačky ála sergej, to je vpodstatě nevratná záležitost, která z výjimečného vozidla vysoké hodnoty udělala nehodnotný nezajímavý exemplář. Kdy vedení podniku konečně pochopí, v čem jsou hodnoty? Pořád maj plné huby keců o nějaké nostalgii, přitahování zájmu, blbinách typu bleděmodrej slon, aby přitáhly zájemce od útlého věku a nakonec historií nabité vozidlo nadobro sprasí... Neví někdo bližší podrobnosti? Hlavně prosím nereagujte neapnými poznámkami typu, že lokomotiva nejezdí na lak, jaký má a že cestujícím je jedno, co je veze, hlavně že to jede načas... Takových kydů jsem za desítky let na dráze slyšel od provozních zaměstnanců i vedení (tedy od těch, kterým pořádně dělat nechtělo) dost a dost. Děkuji.

Fotka pěkná, měl jsem tu dvojku moc rád... Škoda jí...
08.02.17 - 19:29
810.097-6Lapil:

Dovolím si Vás opravit... Pokud se bavíme o dnešních nových vozidlech, potom nemluvme o "měkkých sedačkách". Těmi měkkými, pohodlnými, se vybavovala vozidla právě v dobách toho dnešní generací zatracovaného socialismu. Dneska, a mládežníci můžou plesat radostí, se vozidla vybavují nepohodlnými fatálně tvrdými sedadly s tvrdými opěradly, navíc mnohem menších rozměrů než dříve... Prostě úpadek, dobře na dráze už bylo... Pardon za off topic, ale je třeba přesně formulovati. Na těch dnešních "moderních" tvdosedadlech není o nic pohodlnější cestování než na dřevěných lavicích v rybácích. Jsem zvědav, kdy se začnou montovat superpohodlná sedadla z překližky, v tramvajích už to začlo... Paráda... :-(((

Samozřejmě fotka naprosto úžasná, jen nechápu schopnost ženského organismu v mínusových teplotách viset na stromě v takové výšce..., smekám...
04.02.17 - 1:45