..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JOKR":

  1 2 3 4 5 6 ... 16      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
220.024Kolik je na těch řeckých tratích povolena maximální rychlost ? Podle stavu železničního svršku většiny dopravních cest ( s výjimkou opravených směřujících do Athén) soudím, že to nebude žádná sláva04.07.18 - 16:22
240.005-9Snímek jako by z dávných časů : v dětství jsem na této trati o prázdninách poprvé "zažil" červeno - krémovou SM 488 ( 560 ), to bylo v dobách, kdy přes Nové Zámky a Komárno frčely rychlíky z Maďarska, resp. bývalé Jugoslávie, aby pak pokračovaly přes Havlíčkův Brod do Prahy. Zobrazená lokomotiva možná tehdy tahala zmíněné soupravy mezinárodních rychlíků třeba s dvanácti vagóny...
:-).
04.07.18 - 16:14
756.006-3 + 756.003-0 + 756.004-8Co to veze, že na to musejí být tři :-)23.04.18 - 16:38
140.079-5Ani z komentářů jsem nepochopil, zda se jednalo o "normální" spoj s "nouzovou" lokomotivou nebo to byla "retro" akce - pak bych tam tušil i jiné "nekompatibilní" prvky a hlavně bych nevěřil, že takový historický stroj bude zařazen v čele vlaku ambiciózní společnosti..... Zná někdo detaily, o které by se s námi - zvědavci - podělil ?27.10.17 - 14:15
Cisterna púšťa žilouSergeje na Slovensku běžně jezdí ? Nebo je to "nákladní nostalgie" :-) ?07.09.17 - 12:09
193.214-4Hezké - opravdu jako marketingová "lahůdka". Ani jsem nevěděl, že Jančurovy Vectrony zajíždějí i na pouze ss napájené tratě... ( Praha - Košice ) - tam by i s ohledem na max. rychlost této tratě ( na Slovensku) bohatě posloužily "italské" 162.....07.09.17 - 12:06
230.072-1To už vážně nestojí za to dát laminátkám alespoň trochu slušný kabát ? Takhle to vypadá, že jsme na Kubě - samozřejmě když si odmyslíme dráty a dvoukolejku..... :-). Některé loko u nás skutečně vypadají, že další jejich výkon bude na šrotiště........V tomto se vážně pozná náš "východní původ"29.08.17 - 15:31
418.128Já slyšel z mnoha stran celkem pochvalné reference na tyto z gruntu původní maďarské stroje - byly, resp. jsou lehké - 66t. Výkon docela mají - postupně byly mnohé remotorizovány ( Caterpillar ), a tak jsou srovnatelné s našimi 750/3/4. Před nějakým časem jsem viděl i srovnání právě s "brejlovci" a tyto nedopadly nijak zle.15.08.17 - 11:00
2044.030To by mne zajímalo, kolik to tam může jet : zkušenosti, které mám z bývalé Jugoslávie, resp. jejich železnice, to bylo vždy něco :-) - kolikrát to ani nedojelo, kam mělo......a to i mezinárodní spoje.....Ale snímek je to moc pěkný !14.08.17 - 15:09
418.128Nejsem velký znalec , ale MÁV není v bývalém RVHP žádná "štika", takže i stav dopravních cest odpovídá spíše "východu" - a to mají velkou výhodu v převážně rovinatém terénu......14.08.17 - 11:28