Fotka | Zpráva | Datum |
451.054-1 + 451.008-7 | Onehdy jsem si s hrůzou povšiml, tyto dosluhující rekvizity 60. let dostávají nový unifikovaný "Najbrt" kabát - inu, díra nedíra, furt se natírá......., zatím jsem ještě neviděl nově "přioděnou" 830-831, ale co není, může zřejmě být......... | 27.10.11 - 11:03 |
1216 | Když se dívám na tuto rychlou trať 250, napadá mě, jestli rychlosti za Brnem směrem na HB a KH nemohou být také vyšší, s ohledem na relativní "mládí" trati, která patřila před stavbou koridorů k těm nejrychlejším. Jaká je situaci teď ? | 26.10.11 - 13:52 |
781.578-0 | Nechápu, jak se dnes někdo může obdivovat "sovětským sabotážím" v podobě sergeje, moskviče, volhy, zaporžce či čajky, které bylo nutno za komunismu od SSSR odebírat v rámci společenské dělby práce RVHP. Byla to ostudná doba s ještě ostudnější technickou úrovní, kterou jsme ani po více jak 20 letech nebyli schopni plně dohnat...... | 13.10.11 - 13:36 |
363.086-0 | Vážení, jak můžete chtít na tété trati tak závratné rychlosti navíc od ubohých 363, které mají maximálku 120. Ale budiž pochválena i rychlost nad obligátních 95 km/h | 19.08.11 - 16:56 |
380.005-9 + 1216.235-2 | Pořád se nemohu zbavit dojmu, že jsme tak nekriticky zahleděni do "rodinného stříbra" typu "Brejlovec", že zapomínáme jeho omezenou použitelnost v dnešní době - prostě po 40 letech je technika někde jinde, a to že jich máme několik set, neznamená, že je to vrchol designu a technického pokroku. Ve své době možná, ale ve srovnání třeba s Herculem je to k smíchu. | 15.08.11 - 15:19 |
380.005-9 + 1216.235-2 | Akorát jsem nepochopil, proč jsou zařazeny obě lokomotivy -Taurus byl nepojízdný (?????), nebo se jednalo o plánovanou manipulaci (?????). Každopádně ale z estetického hlediska je Taurus hezčí, i když 380 není takový designový průšvih - spíše to výrobní zpoždění a nasazení o několik let později je podobné jako příprava a realizace automobilu Škoda Favorit 136 za bolševika...... | 15.08.11 - 10:46 |
840.004-6 + 840.003-8 | Mohl byste mi někdo přiblížit parametry této jednotky včetně innformace, kolik a kde tyto jezdí. Jedná se o licenční výrobu ? | 27.06.11 - 16:41 |
682.001-3 | Existuje někde aktualizovaná mapa rychlostí na našich železnicích. Při pohledu na tuto opravenou trať i použitou jednotku to přímo evokuje otázku : " Kolik to tak může jééét ?" | 19.05.11 - 12:16 |
380.007-5 | Bez ohledu na estetické vnímání tohoto stroje, mohl by mi někdo přiblížit současný stav dodávek a provozu této řady - tj. kolik strojů je v provozu a kde se lze s nimi potkat ? | 12.05.11 - 12:47 |