..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Pikehead":

  1 2 3      Komentářů na stránku:   
ZdrojKomentářDatum
Zpráva 9654Jiří Voseček: To nemá cenu rozporovat, stoupa se kope doma do zadku, tak píše ke všemu něco, aniž by to nějak myslel. Astartoth je už profláknutý psychopat a Radek Strnad má podle vyjadřování 70 let a o tom, co se dá dělat s wifi ve vlaku, prokazatelně ví velký kulový...29.09.16 - 14:26
Zpráva 9645Telefonika na dráze, kde se jezdí 140, je fakt mazec.13.07.16 - 13:45
Zpráva 9403velkej423: řekl to zcela zprávně, v obecné řeči je zatáčka označení pro trasu měnící směr.

Používat slovo oblouk v nádražáckém významu v obecné řeči je pitomost, oblouk v obecném jazyce znamená pravidelný a celistvý oblý tvar (most, čelist, el. oblouk). K dalšímu studiu doporučuju http://www.korpus.cz/

A lidi pořád opruzující s obloukem už mě na fórech dost unavujou, abych řekl pravdu...
29.01.15 - 16:57
Zpráva 7801opravte si to "Děvínská" :)07.11.14 - 8:22
Zpráva 9319No dívat se na něco jako na byznys jen proto, že se to jmenuje a.s. a ne s.p. je asi trochu naivní.

Pro mě je primární otázkou proč vlastně DB potřebuje, aby mu nějaké ČD vagony (a strašidelné JLV špajzáky) jezdily po Německu. Jiný důvod než kvóta zadlužení DB mě nenapadá (zadluží se někdo jiný a DB to stojí prakticky stejně).

Podnikání ČD - nic proti němu nemám! Ale jsou tu i domácí úkoly. Dnes ráno jsem jel rychlíkem Svět do Prahy (příjezd cca. 8h30), obsazenost 25%, vedlejší E55 plná aut. Na nádraží jsem musel autem, eshop si nepamatuje mojí kreditku, humanizované kupéčko taky žádná výhra, ve vlaku jsem nechytl žádnou wifi a po cestě bych si možná i dal kafe.

Nevím jak kdo, já tu vidím příležitostí k podnikání s prominutím tři prdele a netřeba chodit do Reichu.
23.05.14 - 13:20
Zpráva 8293Že je budvar laxativum se ví už dávno, ale netušil jsem, že způsobuje i slovní průjmy... :-D23.04.13 - 22:45
Zpráva 8796infected bass: Cože vypadlo? Víte, o čem mluvíte? Namísto dvou ušmudlaných stanic s předpotopní zabezpečovačkou a klikaté trati na 70 km/h máte dalších 14km dvojkolejky s banalizovaným autoblokem a rychlostmi výrazně nad 100 km/h.

Aktuálně tam jezdí tak dva vlaky za hodinu jedním směrem, technologicky by se jich tam vešlo minimálně deset, takže s tímto argumentem jste vedle.

Tábor-Sudoměřice asi dopad mít bude, ale i tam trať vede v nové stopě a na přepojení jsou naplánované dlouhé vyháněcí výluky, dopad na existující GVD je dost nepochopitelný.

Votice-Sudoměřice jako poslední úzké hrdlo sice je poměrně dlouhých 17km, ale jsou tam tři stanice, fakt mi neříkejte, že to NEJDE...
29.12.12 - 0:13
Zpráva 8796Edmont Dantes: V nejnovějším ČD pro vás je rozhovor se Žaludou, který se pohoršuje nad tím, že největším drážním tématem je konkurence do Ostravy, když přeci ON vypravuje 6000 vlaků denně a navíc oni humanisti berou kola a psy. Měl jsem z toho pocit, že mu asi něco nedochází.
K nám na Budějovice je to stejný humus v předpotopních a zanedbaných béčkách, palubní služby v podání prodeje předražených éčkových baget a gambáče v plechu z omláceného vozíku ani nemůžou myslet vážně. A ty kola mimochodem vozí jen za extra buzeraci s místenkou, která to kolo prodraží na dvojnásobek.
Konkurenci potřebuje jako prase drbání, protože sám by takovou sračkou jako jsou jeho rychlíky do Budějovic a Plzně určitě nejel...
28.12.12 - 21:55
Zpráva 8301M-Pruvodci: ono neni jasne, co tam Jancura ma, protoze interiery nikomu neukazoval. Predevsim je to ale jedno, protoze interiery vozu jsou pred repasi v Koline.27.08.11 - 10:40
Zpráva 8246Mel by jeste nekdo ROV na tu 200? Zapa treba? :) Dik!12.07.11 - 14:14