Komentáře uživatele "tarten":
1 2 | Komentářů na stránku: |
Zdroj | Komentář | Datum |
---|---|---|
Zpráva 8155 | FK: Vlaky tu nejsou pro parádu, ale pro následující účel: Přepravovat cestující. Nic více-nic méně. Rozhodně ne. Když už to zostřujete tím "nic více-nic méně", přinejmenším byste musel přihodit ještě nějaké to "co možná nejefektivněji". zrušení zastavovaní vlaků v nácestých stanicích je-mírně řečeni-úchylnost. Rozhodně ne. Když to napíšete takhle, vypadá to, jako byste ze všech vlaků chtěl dělat osobáky. Musel byste to napst přesněji, aby to nevedlo k zásadním nedorozuměním. Není totiž zajímavé "ano-ne", ale právě zvolení vhodné hranice, jak daleko se zastavováním u různých kategorií zajít. Myslím, že problém ČT se už pomalu začíná řešit sám. Viděl jsem zhruba dvě cesty. 1) Jak se pomalu zvyšuje rychlost vlaku k tomu, co se od EC opravdu očekává, tak bude ČD ze zastavování vyhazovat příliš malé obce (nebo je zatím aspoň prostřídávat), tak posílí základní "dlouhé" relace, přitáhne tak v nich další cestující, jimi naplní EC efektivněji, začne se to rentovat (nebo se k rentabilitě aspoň přibližovat) a "kratší relace" přenechá nižší vrstvě. 2) ČD toto dělat nebude a její EC se vpodstatě stane nižší vrstvou, protože to z bodu 1 přeberou soukromnící nezatížení tolik politickými rozhodnutími. Nemá moc smysl chtít, aby v ČT zastavovaly "všechny EC/IC", protože na to soukromníci mohou kašlat. Má smysl (i když špatný) chtít, aby tam zastavovaly EC/IC dopravce, který je politicky ovlivnitelný, tedy ČD. A to prostě vede ke scénáři 2. ČD to zatím řeší tak, že pro tuto "EC/IC" vrstvu vymyslely označení "SC" a tak ze všech těch EC/IC tu nižší vrstvu udělaly. Důsledek je naprosto logický. Počet EC/IC ČD pod tlakem efektivity ubývá. | 18.04.11 - 10:54 |
Zpráva 8077 | Ohryzek: Ale notáák. Informace je zajímavá a sloh nebude horší než v celostátních denících. Jen ať pěkně píše dál!! :-) | 23.03.11 - 10:01 |
Zpráva 7975 | danz: Dík, koukám, že 21:30 má být repríza. :-) | 22.12.10 - 18:17 |
Zpráva 7920 | Autoři průzkumu: Je to moc zajímavé. Ale prozraďte mi, jak se vám podařilo ve "Využíváte při cestování služeb on-line sledování polohy vlaku" zprůměrovat 66% a 76% na 54%? ;-) | 09.12.10 - 23:31 |
Zpráva 7509 | G.: Uvítáte ho i až budou chtít parkovné? | 13.09.10 - 18:37 |
Zpráva 7105 | Dál, zase se ukázalo, že prolhanost Jančurovské Public Relation za ČD o nic nezaostává :-)) Spousta fňukání div ne o spiknutí, ale že jeho amatérský fíra nebyl jednoduše schopen otočit půl hodiny soupravu, to se nedozvíme :-)) No, aspoň sbírají "cenné zkušenosti", třeba o tom, jak se nemá dělat jízdní řád. Až si ty zkušenosti sečtou, uvidíme, co zbyde z těch jeho řečí, že by jezdil o mnoho levněji. Tipuju, že nic. ;-) Ale dráze jako takové to snad prospěje, i když ... nebude to náhodou znamenat, že ČD pod tlakem kvality na regionálce z finančních důvodů pustí obnovu rychlíkových vlaků k vodě? | 27.04.10 - 1:42 |