Komentáře uživatele "Téoz":
Zdroj | Komentář | Datum |
---|---|---|
Zpráva 7051 | Sim a všichni: Ano, i já to beru tak, že taktika elišek se ze strany ČD mění... ...a tuhle změnu bych nazval jakýmsi usměrněním a reakcí na to, co se mezi cestujícími po zavedení této "báječné" slevy dělo, protože z elišky 2010 vyplývá: - že nebude možné cestovat přes celou ČR za pár korun - že bude eliška použitelná zj na určené relace (a ne že si člověk koupí elišku plz-zlín, aby s ní jel z prahy do olomouce, já jsem to také dělal...) - že si ji člověk může koupit v předprodeji i na kratší trasy - věřím, že to otevře cestu k více eliškám - tedy že nebudou vždy vyprodány týden až dva dopředu co se týká těch nejzajímavějších tras - věřím, že tedy půjde o větší dosažitelnost (za cenu menší slevy) - a další, až mě napadnou, napíšu Těšim se na zkušenosti s novou eliškou a pro celou tuto diskuzi => je prostě jiná, tak ji tak berte, vždycky se někomu líbit bude a někomu ne :-) Co se cen týče, tak akorát ty slevy nejsou tak super výrazné, pořád se ale vyplatí na všechny vzdálenosti oproti zákaznickému jízdnému, občas je to nahranici s cenou zpátečního zákaznického. Menší slevy, veřím, že větší dostupnost... a že by to mělo nějak výrazně vyhánět lidi z vlaků? tomu nevěřim, realita nás přesvětší... => o elišce: kdy prave na delsi streky jeji vyuzitelnost ztraci smysl Plzeň - Zlín: zákazn=390 eliška=310/350 KV - Brno: zákazn=450 eliška=330 ČBud - Olomouc: zákazn=311(viaBrno)/385(viaPraha) eliška=250/280 Praha - Ova: zákazn=329 eliška=260/300 => eliška je tedy sleva 10 až 35% ze zákaznického Když už jsem to začal počítat, tak porovnám i střední vzdálenosti a krátké vzdálenosti: => Střední: Plzeň - Pardub: zákazn=204 eliška=160/180 Ústí/L - ČBud: zákazn=255 eliška=200/230 Brno - Ova: zákazn=163 eliška=130/140 Praha - Brno: zákazn=237 eliška=170 - sleva tady 10 až 30% ze zákaznického jízdného => Kratší vzdál Praha - HrKrál: zákazn=112 eliška=80/90 Brno - Olom: zákazn=98 eliška=80 Liberec - Ústí/L: zákazn=110 eliška=90/100 Olom - Ova: zákazn=103 eliška=80/90 - sleva 10 až 30% => Extra krátké Pardub - HrKrál: zákazn=27 eliška=20/25 Olom - Zlín: zákazn=63 eliška=50/60 - sleva 5% až 25% Dal jsem si tedy čas a máme tu tedy porovnání celkem značné části (ze které se už dá udělat statistický závěr)... ať si to každý přebere, jak myslí... Eliška tedy nabízí většinou slevu 20 až 30% ze zákaznického při zakoupení 3 a více dnů před odjezdem (nebo do vyprodání) a 10 až 25% 2, 1 den před a v den odjezdu (pokud ještě budou). Na části relací se tedy (moc/vůbec) nevyplatí oproti zpátečnímu zákaznickému, jinak je stále slevou, někdy víc někdy méně výraznou. Eliška nabízí tedy slevu i více jak 50% oproti obyčejnému jízdnému (ano, je mi jasné, že si člověk musí za 330/(840)/900/990/22000 Kč koupit in-kartu s aplikací - nebo lépe řečeno, musí mít inkartu) Tak uvidíme, co to s touto diskuzí udělá :-) ČD prostě změnili pravidla akční nabídky (akvizice) "eliška" - zmenšili slevy a změnili systém jejich přidělování... Nabídka je to ale stále zajímavá a sem si jistý, že se bude dále vyvíjet, ano, akce je akce :-) Hezký večer... ...a hlavně hodně zdaru KONSTRUKTIVNÍ diskuzi! Mi:) alias Téoz P.S.kdo zná Téoz? | 14.12.09 - 19:37 |