..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Petr budvar":

  1 ... 3 4 5 6 7 8      Komentářů na stránku:   
ZdrojKomentářDatum
Zpráva 9477Odkaz na kalkulaci jsem vkládal. "Lidé, čtěte"!10.06.15 - 11:51
Zpráva 9477Keprte, díky za odkaz na "motricu". Je vidět, že řešení existují. Rab - pokud se tady vyskytují lidé vašeho formátu, pak zase nemám starost o řízený útlum téhož. Jen si asi pletete význam slova "efektivní" s pojmem "efektní". O čemž jsem psal níže.10.06.15 - 11:12
Zpráva 9477K regině: http://prch.wz.cz/index_soubory/stvanice.htm Moc hezky napsané. Ale o to přece vůbec nejde, to jsou celkově drobné v porovnání s jinými výdaji. Jde o "balík peněz za obslužnost". A protože místní mafiozové (kterým slouží všichni, modří, oranžoví, černí, ba i rudí) nemají vlaky, nýbrž busy, tak se to všechno šije účelově holt pro busy. Nikoli pro stráhášlivé, stááátní (tfůůj) socialistické, závistivé, odborářůplné ČD a.s. :( Nic složitějšího bych v tom opravdu nehledal. A to hádání, zda je vlak 29x, či 5x, nebo 3x dražší než bus je pouhým okecáním převodů peněz k majitelům bus firem - reklama (stejně blbá jako ta na vložky, banány, či toaleťák).
Ušatá: Naopak, je třeba sem přispívat, tihle přihlouplí zadupávači českého venkova(pozor venkov nerovná se satelitním koloniím, Hypotečním Zadluženovům - tam je naopak nutné, aby si k hypotece ještě nutně vzali na lízačku 1, 2 auta, tam "socka" tržně nemá místo, ani ve výchově) budou časem stejně primitivně, hašteřivě, a "odborně" nám, venkovanům vysvětlovat, že třeba: "Máme přebujelou síť zdravotnických zařízení, na Západě není špitál co 50 km", nebo " na jednoho pracovníka školství připadá v ČR pouhých 10 dětí, zatímco na Západě je to 40 dětí", příp. " důchoďáků je v ČR moc a jsou drahé, na Západě to dělají "účelněji""... Je třeba jim ten jednoduchý, lehký život likvidátorů (likvidovat umí každý trouba, ale něco zlepšit, umění se na něčem dohodnout - na to je třeba, panečku, jiného fištrónu) alespoň trošku narušovat argumenty, které neradi (jak vidím) chápou.
10.06.15 - 10:33
Zpráva 9477K regině: http://prch.wz.cz/index_soubory/stvanice.htm Moc hezky napsané. Ale o to přece vůbec nejde, to jsou celkově drobné v porovnání s jinými výdaji. Jde o "balík peněz za obslužnost". A protože místní mafiozové (kterým slouží všichni, modří, oranžoví, černí, ba i rudí) nemají vlaky, nýbrž busy, tak se to všechno šije účelově holt pro busy. Nikoli pro stráhášlivé, stááátní (tfůůj) socialistické, závistivé, odborářůplné ČD a.s. :( Nic složitějšího bych v tom opravdu nehledal. A to hádání, zda je vlak 29x, či 5x, nebo 3x dražší než bus je pouhým okecáním převodů peněz k majitelům bus firem - reklama (stejně blbá jako ta na vložky, banány, či toaleťák).
Ušatá: Naopak, je třeba sem přispívat, tihle přihlouplí zadupávači českého venkova(pozor venkov nerovná se satelitním koloniím, Hypotečním Zadluženovům) budou časem stejně primitivně, hašteřivě, a "odborně" nám, venkovanům vysvětlovat, že třeba: "Máme přebujelou síť zdravotnických zařízení, na Západě není špitál co 50 km", nebo " na jednoho pracovníka školství připadá v ČR pouhých 10 dětí, zatímco na Západě je to 40 dětí", příp. " důchoďáků je v ČR moc a jsou drahé, na Západě to dělají "účelněji""... Je třeba jim ten jednoduchý, lehký život likvidátorů (likvidovat umí každý trouba, ale něco zlepšit, umění se na něčem dohodnout - na to je třeba, panečku, jiného fištrónu) alespoň trošku narušovat argumenty, které neradi (jak vidím) chápou.
10.06.15 - 10:30
Zpráva 9477K regině: http://prch.wz.cz/index_soubory/stvanice.htm Moc hezky napsané. Ale o to přece vůbec nejde, to jsou celkově drobné v porovnání s jinými výdaji. Jde o "balík peněz za obslužnost". A protože místní mafiozové (kterým slouží všichni, modří, oranžoví, černí, ba i rudí) nemají vlaky, nýbrž busy, tak se to všechno šije účelově holt pro busy. Nikoli pro stráhášlivé, stááátní (tfůůj) socialistické, závistivé, odborářůplné ČD a.s. :( Nic složitějšího bych v tom opravdu nehledal. A to hádání, zda je vlak 29x, či 5x, nebo 3x dražší než bus je pouhým okecáním převodů peněz k majitelům bus firem - reklama (stejně blbá jako na vložky, banány, či toaleťák).
Ušatá: Naopak, je třeba sem přispívat, tihle přihlouplí zadupávači českého venkova(pozor venkov nerovná se satelitním koloniím, Hypotečním Zadluženovům) budou časem stejně primitivně, hašteřivě, a "odborně" nám, venkovanům vysvětlovat, že třeba: "Máme přebujelou síť zdravotnických zařízení, na Západě není špitál co 50 km", nebo " na jednoho pracovníka školství připadá v ČR pouhých 10 dětí, zatímco na Západě je to 40 dětí", příp. " důchoďáků je v ČR moc a jsou drahé, na Západě to dělají "účelněji""... Je třeba jim ten jednoduchý, lehký život likvidátorů (likvidovat umí každý trouba, ale něco zlepšit, umění se na něčem dohodnout - na to je třeba, panečku, jiného fištrónu) alespoň trošku narušovat argumenty, které neradi (jak vidím) chápou.
10.06.15 - 10:22
Zpráva 9477K regině: http://prch.wz.cz/index_soubory/stvanice.htm Moc hezky napsané. Ale o to přece vůbec nejde, to jsou celkově drobné v porovnání s jinými výdaji. Jde o "balík peněz za obslužnost". A protože místní mafiozové (kterým slouží všichni, modří, oranžoví, černí, ba i rudí) nemají vlaky, nýbrž busy, tak se to všechno šije účelově holt pro busy. Nikoli pro stráhášlivé, stááátní (tfůůj) socialistické, závistivé, odborářůplné ČD a.s. :( Nic složitějšího bych v tom opravdu nehledal. A to hádání, zda je vlak 29x, či 5x, nebo 3x dražší než bus je pouhým okecáním převodů peněz k majitelům bus firem - reklama (stejně blbá jako na vložky, banány, či toaleťák).
Ušatá: Naopak, je třeba sem přispívat, tihle přihlouplí zadupávači českého venkova(pozor venkov nerovná se satelitním koloniím, Hypotečním Zadluženovům) budou časem stejně primitivně, hašteřivě, a "odborně" nám, venkovanům vysvětlovat, že třeba: "Máme přebujelou síť zdravotnických zařízení", nebo " na jednoho pracovníka školství připadá v ČR pouhých 10 dětí, zatímco na západě je to 40 dětí", příp. " důchoďáků je v ČR moc a jsou drahé"... Je třeba jim ten jednoduchý, lehký život likvidátorů (likvidovat umí každý trouba, ale něco zlepšit, umění se na něčem dohodnout - na to je třeba, panečku, jiného fištrónu) alespoň trošku narušovat argumenty, které neradi (jak vidím) chápou.
10.06.15 - 10:17
Zpráva 9477K regině: http://prch.wz.cz/index_soubory/stvanice.htm Moc hezky napsané. Ale o to přece vůbec nejde, to jsou celkově drobné v porovnání s jinými výdaji. Jde o "balík peněz za obslužnost". A protože místní mafiozové (kterým slouží všichni, modří, oranžoví, černí, ba i rudí) nemají vlaky, nýbrž busy, tak se to všechno šije účelově holt pro busy. Nikoli pro stráhášlivé, stááátní (tfůůj) socialistické, závistivé, odborářůplné ČD a.s. :( Nic složitějšího bych v tom opravdu nehledal. A to hádání, zda je vlak 29x, či 5x, nebo 3x dražší než bus je pouhým okecáním převodů peněz k majitelům bus firem - reklama (stejně blbá jako na vložky, banány, či toaleťák).
Ušatá: Naopak, je třeba sem přispívat, tihle přihlouplí zadupávači českého venkova(pozor venkov nerovná se satelitním koloniím, Hypotečním Zadluženovům) budou časem stejně primitivně, hašteřivě, a "odborně" nám, venkovanům vysvětlovat, že třeba: "Máme přebujelou síť zdravotnických zařízení", nebo " na jednoho pracovníka školství připadá v ČR pouhých 10 dětí, zatímco na západě je to 40 dětí", příp. " důchoďáků je v ČR moc a jsou drahé"... Je třeba jim ten jednoduchý, lehký život likvidátorů (likvidovat umí každý trouba, ale něco zlepšit, umění se na něčem domluvit - na to je třeba, panečku, jiného fištrónu) alespoň trošku narušovat argumenty, které neradi (jak vidím) chápou.
10.06.15 - 10:09
Zpráva 9477Babilone, to můžete z fleku zavřít všechno kolejového. Proč se najednou oháníte "socialistickým" přepočítáváním mezi osobáky, náklaďáky, když v případě železnice by se taktéž dalo použít jiných výběrově selektivních metod - třeba ji brát za silnici III. tř., kterou nikdo neruší. Jde o stejný veřejný zájem. Rušit vlaky/dráhy umí každý idiot a zájemců o rušení je moc, jak koukám. Práce v suchu, teple, pocit důležitosti a k tomu stačí kvádro a nakoupený Bc. někde. Argumetny typu "na "západě" už je dááávno zrušili" jsou ono pověstnou mouchou hov.ařkou na lejně. Oproti subvencím v jiných oborech jde o prd, vzhledem k tomu, co mají vedlejší tratě za potenciál. Ale kdo holt platí, tak má pravdu.08.06.15 - 12:27
Zpráva 9477"Regínu" nacením ihned, jak zde skončí cenzura. Znova: Další článek v "nezávislém" železničním magazínu Želpage překrucující fakta o událostech posledních let v železniční dopravě v Pardubickém kraji.
Je zajímavé, kde zjistili počty cestujících před pokažením jízdních řádů v prosinci 2009, když mně se to z kraje ani přes odvolání na Ministerstvo dopravy nepodařilo získat ani po několika měsících snažení. Mám od kraje černé na bílém, že data o počtu cestujících na opouštěných úsecích tratí před rok 2009 nemá. Kde se rozhodlo od prosince 2011 vlaky zrušit se "posuzovalo" jen dle dat za roky 2010 a 2011, což u nás znamenalo jen za období, kdy byly jízdní řády rozvráceny tak, aby tím vlakem náhodou někdo nechtěl jet.
Radní Dušek do paskvilu, který po optimalizátorech zdědil, dosadil svou odbornou zkušenost a zdravý selský rozum, tj. spoje, obsluhu zastávek a návaznosti. A to všechno v prostředí, kdy je tvrdě omezen možnostmi vlaky zpět zavádět limity celkových vlakokilometrů.
Například na trati mezi Pardubicemi a Hradcem Králové dokonce za nižšího počtu vlaků dosáhl lepšího spojení pro nácestné stanice a prakticky nezhoršeného spojení pro obě velká města na konci, protože výtvor optimalizátorů (kamarádů těch, co provozují cenzurovanou Želpage), obnášel sice množství spojů, které ale na střídačku v různých stanicích po cestě nezastavovaly. Jakoby to tito optimalizátoři dělali občanům nácestných obcí naschvál.
Tvrzení, že se doprava vrátila do předchozího stavu, je lež, nestalo se tak, protože radní Dušek má limity pro počet objednávaných vlakokilometrů a tak místo plného celodenního jízdního řádu na v roce 2011 opuštěných tratích zaváděl jízdní řády velmi minimalistické.
Je zajímavé, že trať Chrudim-Heřmanův Městec je prý v dezolátním stavu, když se zde pár měsíců před jejím opuštěním prováděly opravy přejezdů a trať samotná dle mé osobní zkušenosti s nostalgickým motoráčkem umožňovala rychlost velice slušnou.
To, co se týká onoho parního vlaku, neposuzuju, protože mi jde o normální každodenní dopravu všude a ne o šotovlak vhodný leda tak pro vyfocení hejtmana do novin.
Ostatní bludy zde uvedené nevypořádávám a jen odkážu na články z dřívějších let, kde jsem tak činil:
http://prch.wz.cz/index_soubory/mtprzel.htm
http://prch.wz.cz/index_soubory/pk_pocty.htm
http://prch.wz.cz/index_soubory/louceni.htm
http://prch.wz.cz/index_soubory/cvut.htm

Pavel Prchal
http://prch.wz.cz

Zároveň upozorňuju, že bude-li tento komentář mezán nebo pozměněn jeho obsah, zveřejním ho jako samostatný článek jinde!
08.06.15 - 7:14
Zpráva 9477Tak ještě jednou pro toho velebeného Tomáše Zárubu: Další článek v "nezávislém" železničním magazínu Želpage překrucující fakta o událostech posledních let v železniční dopravě v Pardubickém kraji.
Je zajímavé, kde zjistili počty cestujících před pokažením jízdních řádů v prosinci 2009, když mně se to z kraje ani přes odvolání na Ministerstvo dopravy nepodařilo získat ani po několika měsících snažení. Mám od kraje černé na bílém, že data o počtu cestujících na opouštěných úsecích tratí před rok 2009 nemá. Kde se rozhodlo od prosince 2011 vlaky zrušit se "posuzovalo" jen dle dat za roky 2010 a 2011, což u nás znamenalo jen za období, kdy byly jízdní řády rozvráceny tak, aby tím vlakem náhodou někdo nechtěl jet.
Radní Dušek do paskvilu, který po optimalizátorech zdědil, dosadil svou odbornou zkušenost a zdravý selský rozum, tj. spoje, obsluhu zastávek a návaznosti. A to všechno v prostředí, kdy je tvrdě omezen možnostmi vlaky zpět zavádět limity celkových vlakokilometrů.
Například na trati mezi Pardubicemi a Hradcem Králové dokonce za nižšího počtu vlaků dosáhl lepšího spojení pro nácestné stanice a prakticky nezhoršeného spojení pro obě velká města na konci, protože výtvor optimalizátorů (kamarádů těch, co provozují cenzurovanou Želpage), obnášel sice množství spojů, které ale na střídačku v různých stanicích po cestě nezastavovaly. Jakoby to tito optimalizátoři dělali občanům nácestných obcí naschvál.
Tvrzení, že se doprava vrátila do předchozího stavu, je lež, nestalo se tak, protože radní Dušek má limity pro počet objednávaných vlakokilometrů a tak místo plného celodenního jízdního řádu na v roce 2011 opuštěných tratích zaváděl jízdní řády velmi minimalistické.
Je zajímavé, že trať Chrudim-Heřmanův Městec je prý v dezolátním stavu, když se zde pár měsíců před jejím opuštěním prováděly opravy přejezdů a trať samotná dle mé osobní zkušenosti s nostalgickým motoráčkem umožňovala rychlost velice slušnou.
To, co se týká onoho parního vlaku, neposuzuju, protože mi jde o normální každodenní dopravu všude a ne o šotovlak vhodný leda tak pro vyfocení hejtmana do novin.
Ostatní bludy zde uvedené nevypořádávám a jen odkážu na články z dřívějších let, kde jsem tak činil:
http://prch.wz.cz/index_soubory/mtprzel.htm
http://prch.wz.cz/index_soubory/pk_pocty.htm
http://prch.wz.cz/index_soubory/louceni.htm
http://prch.wz.cz/index_soubory/cvut.htm

Pavel Prchal
http://prch.wz.cz
07.06.15 - 20:16