Zdroj | Komentář | Datum |
---|
Zpráva 9597 | "neomarxistické starostky, evoluce, tramvaje", hledaná a zřejmě některými i nalezená správnost postupu, že se nejprve něco zlikviduje, aby se to po pár desetiletích s velkou slávou ve zlomkových rozsazích obnovilo. Začínáte mě bavit... | 02.03.16 - 8:00 |
Zpráva 9587 | Ne, Babylone, to je věcí regulátora. Státu, který musí zajistit základní věci (čili to co zajímá cestujícího - NElomený tarif, provázání spojů, rozumné rozložení spojů, rozumnou dopravní obslužnost území). Objednatel ve smyslu zvyklostí v ČR je složen povětšinou z pijavic čekajících na úplatky zA prosazení, propagaci "těch správných". Čímž nechci říci, že jsou pijavicemi šmahem všichni, porozhlédněme se po krajích a obrázek si udělejme sami. Jejich neustálé poukazování na "trh", či "Vlaky XXx x dražší nežli busy", je dáno jen potřebou směrování toků financí. Dění okolo veřejné dopravy v poslední době začíná čím dál více připomínat taxikářské šarvátky. "Maršrůtka" s ojetinami a blbě placeným personálem fundamentálně NESLOUŽÍ ke zlepšení veřejné dopravy (to nikoho odpovědného nepálí, jak se neustále přesvědčuji při víkendových výletech), ale k vytvoření precedensu (ten potřebují pro prachy budoucí), jak jsem psal včera. | 01.03.16 - 11:10 |
Zpráva 9587 | Jako agresivní vytváření precedensu je to docela promyšlený tah... Když zkoušeli Kralupy, tak ještě nejezdil "stínový" Augusta (který to hladce dostal z úplně jiných důvodů). Teď to má už trochu jinačí pozadí, lepší podmínky. Trochu vidět i ve snahách jihočeských bafuňářských matlalů (soc/kom k tomu, hehe) posadit na koleje firmu místního zbohatlíka. Za každou cenu. Prachy posílané ČD jsou cílem (v kterém jiném oboru se dá ještě "tržnit"). Jen idiot se domnívá že jde o "zlepšení regionální dopravy". To je PR pohádka,neustále podkládaná linkou Pha-Ova. O prachy především! Vymáhaných třeba i soudně, při zpackaných (záměrně?) v.ř. Jak se schyluje ve veřejně dopravním blbákově na Jihu, kupříkladu. | 29.02.16 - 20:00 |
Zpráva 9553 | Likvidovat dopravu a cenzurovat um každý.... | 05.12.15 - 22:19 |
Zpráva 9554 | Něco holt Slováci umí (jako zde - snad nejlépe na světě-bez legrace):https://www.youtube.com/watch?v=eBpBcHlhk30 . Něco ne (imunita vůči bohatcům), bohužel. Co na to, úslužná cenzůro??!! | 05.12.15 - 22:01 |
Zpráva 9554 | Něco holt Slováci umí (jako zde - snad nejlépe na světě-bez legrace):https://www.youtube.com/watch?v=eBpBcHlhk30 . Něco ne (imunita vůči bohatcům), bohužel. Co na to, úslužná centůzo??!! | 05.12.15 - 22:00 |
Zpráva 9554 | Něco holt Slováci umí (jako zde - snad nejlépe na světě):https://www.youtube.com/watch?v=eBpBcHlhk30 . Něco ne (imunita vůči bohatcům), bohužel. Co na to, bdělá cenzůro??!! | 05.12.15 - 21:57 |
Zpráva 9554 | Něco holt Slováci umí (jako zde - snad nejlépe na světě):https://www.youtube.com/watch?v=eBpBcHlhk30 . Něco ne (imunita vůči bohatcům), bohužel. Co na to, centůzo??!! | 05.12.15 - 21:55 |
Zpráva 9554 | Slavné "térh" a čehůň chrapůň zase jednou zvítjezily nad logikou. To nás čeká též, milí kobližníci, tržní potrhlíci, či sveřepí vlakobijci. Hurá:( Moulům prvoplánovitým nedochází navíc ještě jedna souvislosť - když tady melou cosi o "vždy nehospodárném (strašném, odborářském, "netržním") státním molochu, zatímco vykuk privatizačník je vždy "pružnější, lepší, modernější", třeba že budou fíři a jiná chamraď u toho "lepšího" ohodnocena polovinou, či třetinou platu nežli u "strašného stáhátního". Někdo tu reklamu zaplatit musí. Sami si řežete větve, milánci:) | 05.12.15 - 13:07 |
Zpráva 9553 | Tam už to mělo být přece "promyšleně a zodpovědně" zrušeno a nahrazeno 1435x lacinějšími, 76x cestujícímu přátelštějšími a 34x modernějšími autobusy některého zlatem ověšeného taxikáře (chtěl jsem napsat majitele bus firmy majícím nadstandartní výší úplatků potvrzené dobré vztahy s bafuňáři krajů). | 04.12.15 - 10:02 |