..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Petr budvar":

  1 2 3 4 5 ... 8      Komentářů na stránku:   
ZdrojKomentářDatum
Zpráva 9700Hlavně, že už se aktéři konečně dohodli na vzájemném uznávání jízdenek, jř, provázání a rozumném denním rozložení spojů jednotlivých aktérů hry na "TRH". Tak, že jejich hry na TRH již nebudou příliš obtěžovat cestujícího, který se hodlá přepravit z bodu a do bodu b za co nejnižší cenu a s co nejčastější nabídkou spojů. Anebo snad ne? Není možná! To jistě zase ty zpropadené odborářůplné komunistycki netržní ČD brání všespásnému t. zv. "TRHu" - nechtějí přistoupit na vyděračské podmínky přetarifování "almužníků" (t.j. těch, co zaměstnancům téměř neplatí, resp. platí zlomky mezd zaměstnanců strahašlivých stáhátních a.s.)....28.10.16 - 17:23
Zpráva 9690Nežli tady (protržně, pravicujícně - jako obvykle) otevírat ústní otvory na veselé Balkánce, tak se raději porozhlédněte doma, na hnoji, třeba na využití trakčních jednotek 650 v JČk. Pak zjistíte, že za kocourkovem s železničními vozidly (či trapně průhledně zmrvenou garáží pro vrtuli toho času dočasnou OK-EMI)nemusíte nikam daleko.30.09.16 - 18:10
Zpráva 9655r_m - Já zase vidím, že ty údajně na regionálkách "mrhané" peníze jsou naprosto nicotné, marginální v porovnání s jinými z jakýchsi příčin tolerovanými výdaji (kupř. fotovoltaika, restituce, či stavba nejméně provozně zatížené dálnice v rámci celé EU - D3 - ČB-HD). Co se týká okecávání&argumentů - to dělají především "organizátoři" veř. dopravy, na základě jakýchsi dojmů&politiky&zadání provinčních satrapů staví domeček z "naprosto přesných" čísel, výpočtů, koeficientů. Už jsem to zde psal - ani na té lži, kolikrát je vlastně vlak ČD dražší, nežli busy nějakých Kigarů, Zemků (což jsou ve skutečnosti ti, kteří poroučejí "samosprávám",) se neumí shodnout, jednou je to 3x, pak 5x, zesnulý pracovník JIKORDU Žemlička vyžonglil dokonce číslo 29x.... Rušit umí každý hlupák, jak vidět i jinde.15.09.16 - 19:39
Zpráva 9655A jejda! Nuly likvidačně restitučně privatizátorské zase jednou štěkly. Něco zrušit je tak snadné... Horší je to, že mnozí zde urputně štěkající ani netuší, že posluhují majitelům bus firem, kteří se ověšeni zlatými řetězi a třaslavými pupky začínají stále více podobat taxikářské mafii, která třeba v Preze úspěšně brání vzniku kapacitního spojení letiště s centrem, pomocí různých všimných. Dušek má zase jen body k dobru. Na tom nic nezmění křik několika (!!) moulů. Hlavně že to dává tak nějak do kupy, já vím, je to pomalé, jako tomu obyčejně bývá u nápravy nesystémových kroků těch, co přivedli (a třeba v JČk STÁLE přivádí sockom ssebranka) veřejnou dopravu na buben. Manytolks kapesní hovoří jasnou řečí (třeba učiní náhle vlak 3x - 29x dražší nežli zárubobusy) žejo!11.09.16 - 20:40
Zpráva 9642Já netvrdím, že vlak je levnější. Pouze se domnívám, že za situace, kdy neznáte (nechcete znát?) ÚPLNÉ vstupy autobusové dopravy (zatímco u železnice ano - prakticky do haléře) je tvrzení o násobcích za sólo 810/km vůči busu kravina papuškovaná podplacenými podvodníky (protože nikdo tak jednoduchý snad ani není). I kdyby byl možná o pár procent ve výsledku dražší, tak rušit kvůli tomu stovky km tratí je ubohé (snadné) zviditelňování se na úkor rozsáhlého dědictví s velkým potenciálem - který je kvůli momentálním zájmům několika prachatých privatizačníků bývalých ČSAD po taxikářsku v pletiše s krajskými úřady ještě uměle snižován. Příklad? Trať č. 220, zrušení většiny Os a nahrazení "pružnějšími" busy dopravce s "rodinnou" vazbou na některé z krajských vysokých úředníků tam přineslo snížení počtů cestujících na necelou 1/3 původního stavu. "Pružnější" busy většinou (mimo školních spojů) vezou 2 - 3 cestující. A důsledky? "Koordinátor" má navýšený rozpočet a přibral (uklidil) další lidi. To už není ani socialismus, nýbrž "dekadentní" výplata prémií za přímé likvidování donedávna obvyklých služeb. Parodií na "IDS" (blbým fórkem je integrace celé 1/7 kraje) když se tam POUZE sjednotil tarif (nikoli JŘ spojů), to se snad nedá ani okomentovat, organizace za 10 mil./rok by měla mít přínos zcela jiný. Čili t. zv. "zlepšování" stavu veřejné dopravy maskuje jen a pouze penězovody - okolo Parbukvic to bylo zcela totožné jako v JČk.27.07.16 - 10:58
Zpráva 9642Matroš. Aha. Typické chování, dojdou li argumenty.12.07.16 - 23:08
Zpráva 9613Pavel 480: A v této souvislosti ještě jeden reklamní podotek - jak přišli sockomdem přecedové KáeNVé k poměrně flexibilním údajům, že "vlaky jsou 4x - 29x dražší, nežli busy"? Myslím že jejich fabulace nemají daleko k těm Leoškovým. Že je to spíše obé propaganda. 28 274,- super/brutto - zajímavý údaj. Já jsem se však raději poptal "obyč. zaměstnanců" a je to zase drobet jinak. Ještě méně:(20.05.16 - 9:56
Zpráva 9618VŠD Žilina, "ekonomie" dopravy od Doc. Ing. Zdeňka Žemličky, CSc. Druhák? Jo, papír snese a historicky nesl i jinačí formáty, výplody, nežli plácání tohoto zlovolného dědka.16.05.16 - 14:02
Zpráva 9596Honza: Levněji by to zcela jistě dokázal ten hošík, co mu "majitel", Bílých Karpat, jeho tatíček věnoval x mld na mašinky. Taky k tomu též zcela jistě poradil, jak vyběhnout se zaměstnanci. Musíte chválu směrovat takříkajíc ydeologycki správně, většinově, pak mínusů nebude:)03.04.16 - 17:21
Zpráva 9604Provinční jihočeská KNV mafie se nad tímto konáním zcela jistě pouze uculuje.03.04.16 - 13:16