..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Lo Wang":

  1 2      Komentářů na stránku:   
ZdrojKomentářDatum
Zpráva 9718Pane Papeži. S tématem zprávy to souviselo, flame war to možná malinko vyvolávalo, ale za to nemůžu, že se někdo ozval, vulgární to nebylo a urážel jsem jen v posledním příspěvku pana Drábka, protože si to zaslouží :)23.11.16 - 17:57
Zpráva 9718Frantisek: Máte velmi dobré názory, proto s Vámi diskutovat nebudu :) Na tomto médiu zásadně pouze kopu do pseudointelektuálů typu všehoschopného Drábka :)

P. S. Ano, jsem tady pouhým trollem, ale co člověk nadělá. Diskutovat se tady dá asi stejně, jako by liberální pravičák přišel diskutovat do Haló novin. Význam to má stejný, tak vedu alespoň partyzánský boj :)
22.11.16 - 8:41
Zpráva 9718stoupa: Jojo, objektivní :) Šotomantra se stala zjevně zhoubným nádorem na mozcích některých jedinců :) No co, zubatá si nevybírá :)22.11.16 - 8:38
Zpráva 9718Tak jim nezapomeňte prosím hned na začátek vysvětlit šotomantru, že zastavování vlaků v České Třebové je zlo a výdobytek železničářského ďábla :)21.11.16 - 18:37
Zpráva 9480Kouknete, ze to nyni vychazi blbe je jedna vec. Ze je tady ten potencial je vec druha. Zjevne jste spokojen s mizernym spojenim Svitav. Je mi to celkem fuk (jen se pak nemuze nikdo divit, ze maji Svitavy mizerne spojeni). Jen Vas zadam, abyste sve sebemrskacstvi neprenasel na ostatni. Dekuji.16.10.15 - 17:25
Zpráva 9424nydroš, babilon: Jak jsem napsal. Tempo se zvýšilo, ale minimálně. Bohužel, je to tak, ať si mínusujete, jak chcete :))

P.S. Na druhou stranu. Díky Regiojetu a jeho politice zastavují všechny vlaky vyšší kvality (kromě SC) v Zábřeze a České Třebové (i když v tomto případě za to významně může i pan Ředitel), takže vlastně nemám si na co stěžovat. Pravda :)
11.01.15 - 17:36
Zpráva 9301Josef Petrák:
kave: Pojem "spádové oblasti" v tomto polycentrickém regionu jsme si vyvrátili už dávno. :) Na ten neskočím. // Nechápu, kde berete tu jistotu, že někdo vyvrátil tuto skutečnost, jelikož se jedná o neoddikutovatelný fakt :) Město, které je na rozmezí 2 koridorů a je obklopeno dalšími městy, které mají >10000 obyvatel, je důležité. I když byste se desetkrát na ČVUT rozkrájeli, tak toto je prostě fakt :)) Tímto výrokem si nasazujete pěkné oslí uši :))
09.05.14 - 12:32
Zpráva 9291Za 40 minut -6 bodů? Slušné. Tak si prosím Bdmtee užijte. Ale pak nekňučte, že lidé chtějí, aby jim zaslavovaly vlaky vyšší kvality i v menších městech :'o)02.05.14 - 19:30
Zpráva 9211Jiri Vosecek : "Ing. Petr Žaluda (* 5. února 1966, Brno)[1] je český manažer, který byl od 1. února 2008 do 30. července 2013 předsedou představenstva a zároveň generálním ředitelem Českých drah. Ve funkci nahradil Josefa Bazalu." // S koncepcí modernizace železnice se začalo mnohem, mnohem dříve. Takže je holý nesmysl mluvit o něm, že začal něco extra dělat. Z poslední doby například vozy Bpee 237 vznikly (byly modernizovány) v roce 2006. Jediné, co pan Žaluda v čele ČD skutečně prosadil, je nákup RailJetů, které pan Zelený částečně zrušil. O tom, jestli by se vyplatily či ne je na jinou debatu a pochybuji, že by někdo z nás dokázal skutečny dobře vyargumentovat. Dále má za sebou propadák s názvem D1 Express ... nic jiného si skutečně nevzpomínám.27.01.14 - 18:47
Zpráva 8455Josef Petrák: Nemyslíte ale, že je to zvláštní vzhledem k tomu, že RegioJet jezdí "jen" maximálně 140 km/h a přitom má jízdní dobu prakticky stejnou, jako vlaky ČD na rychlost 160 km/h?22.12.11 - 23:09