..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "joki":

  1 2      Komentářů na stránku:   
ZdrojKomentářDatum
Zpráva 9130(V Německu vědí..)http://www.fr-online.de/fotostrecken-panorama/der-transrapid-unfall,1473594,2810956.html?item_gal=030.04.15 - 9:57
Zpráva 9231Tohle jsem zkopíroval s K-reportu asi náhoda...

"Už dloho si kladu jednu otázku - ČD dělají rekonstrukce všeho možného, ale vozům Bdmtee se z nějakého důvodu všechny modernizace obloukem vyhýbají (to že v pár vozech jsou nový sedačky neberu jako reko ale spíš jako náhodný výstřel/iniciativu depa). Přitom vždyť ty vozy mají lepší hardware než třeba Bdt, můžou 160 km/h (Bdt i po reko jen 140 km/h), tak proč se na nich neudělá nějaká pořádná reko s klimatizací zásuvkama, některé předělat na řídící vozy? Na rychlíky by to pak byly super vozy. Proč se místo toho rekonstruují Bdt? Stejně vagonů je/bude nadbytek a některé půjdou do šmelcu (řekl bych že konkrétně Bdmtee už je nadbytek minimálně kvůli Panterům na pardubicku), tak proč se prodlužuje životnost těch konstrukčně horších vozů?"

JiP Loni jsem jel s 3 letou dcerou z Hranic na raildays do Ostravy v Bbdgmee. Seděli jsme v 6 a naproti sedící paní s pánem tak kolem 55-60 sama od sebe řekla že "sedět na tom z Prahy je neunosné" příště že pojedou regiojetem. No a při cestě z Hranic do Třebové stejným vozem začátkem ledna, se mladé holky kroutily jako žížaly už v Zábřehu s poznámkou že na té "židli" se nadá sedět. To mne rozesmálo a řek jsem jim ať to napíšou na vedení ČD v čem je vozí.
Tady je kontakt přímo na vedení představenstva ČD na jejich oficielních stránkách v pravo dole jsou kontakty na jednotlivá odděleníhttp://www.ceskedrahy.cz/skupina-cd/organizacni-struktura/predstavenstvo/-800/
no a když kliknete na ty kontakty se objeví tohle http://www.ceskedrahy.cz/kontakty/generalni-reditelstvi/-1351/
mne se objeví prázdná stránka, ale asi nebudu sám...
Mne ty sedačka nehorší nepřijdou ale prostě každý holt asi máme jiné požadavky.
Já projel republiku v 80tých letech v tehdeších Bm. Když jsem viděl přicházet do Bohumína nové Bmee se žlutým pruhem pernamentně nasazované na Ostravana, tak to byl svátek a věřil jsem že těch vozů bude taky tisícová seríe tak jako tehdy B. Jinak poslední B, teda tehdy Bm přišly s pořadovými čísly taky do Bohumína č.981-999. Taky šly na Ostravana než dorazily v roce 1986 Bmee. Ale to je více jak 25 let.
Když jedete nějakým R na Vsetín, tak se tak trochu přenesu v čase, pokud nesednu do najbrtí dehumanizace.
V tomhle mají ČD obrovskou výhodu k pořádání retro, historicky, nostalgických jízd nemusí složitě shánět vozy a upravovat je do pův podoby, na rozdíl od Jančury který by musel své 30ti leté veterány složitě předělat do původního stavu z výroby.
09.02.14 - 16:45
Zpráva 8381http://www.pardubickykraj.cz/index.asp?thema=2743&category
nejspíše se jedná o jméno srbské či chorvatské. Autor určitě chybu neudělal, občas chce guglovat...
16.11.11 - 23:57
Zpráva 8236Říkám že potrefená husa se vždycky ozve...22.06.11 - 20:02
Zpráva 8236neuvěřitelný... Dušek to kdysik mohl veřějně prohlásit v TV. Když jsem kdysi něco obdobnýho tady napsal, tak to někdo aktivně hned smazal. Potrefená husa se vždycky ozve...22.06.11 - 19:51
Zpráva 8044Jaroslav Koller
Nevím co by třeba zahlásil do vlakového rozhlasu strojvedoucí u takového neštěstí v Eshede, nebo ve Studénce... a to by jako cestující zalezli pod sedačky jak němci do krytu??? četl jsem že diskuze v ČR je na dost nízké ůrovni ale když tu jsou takové nápady jako ,,pozor bbude náraz" tak to člověk musí pak reagovat.
02.02.11 - 15:47
Zpráva 7979Jednoduše řečeno opce ja tak trovhu smlouva na koupi dalšího zboží tak aby měl výrobce jistotu ve výr. programu. Neboli stálosti odbytu na právě vyráběné zboží které bude dodáno odběrateli který bude mít takto podepsanou opci za levější cenu než jinému zájemci bez smlouvy na opci. To tu snad většina pochopila...
Tahle se poslední dobou obchoduje i s eltronikou.
Ale tady se třeba občas vyskytne dodavatel ktyrý udělá lepší cenu i na menší počet a bez závazku dalšího odběru.
Tak a teď se ozve hodně lidí že srovnávám nesronnatelné, vývoj vozidel, bezpečností parametry, pevnostní zkoušky atd. schválení drážním úřadem nejen na území státu vlastníka ale i v okolních zemích.
Někdo tu napsal že Jančura už má v Rumunské Astře skoro vyrobené vozy ale cena a parametry jsou někde asi jinde i když zase asi přirovnám nesrovnatelné kopie třeba u DM-500 (Dreambox sat reciver) byla už propracovanější jak origoš. A taky záleželo na softu co tam byl nahraný. Podobně by to mohlo být i s komunikací 380 a RailJet hlavně teda s jeho řídícím vozem kde býv. československé speciality jako 25 Hz (myslím že už jen uzel Blava) by šly asi taky vychytat. Jinak si myslím že ovládání soupravy nastavení klimy, topení, info. na monitorech atd. Je prováděno s vozu Afmpz alespoň jak jsem je z Ostravy do Přerova loni s raidays v Ostravě tak si to tak nějak pamatuji http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/OeBB_Afmpz-8090-7.php
Jednoduše kdyby v Evropě bylo konkurenční prostředí ve výrobě žel. vozidel, mohla by myslím být cena někde jinde. Buhužel část ceny jde na všimné pro různé prominenty. Dnaska už se vozy nevyrábí ve 100 ks sériích tak jak za socializmu. Jestli je to dobře nechám na každém z vás jinak stojí za přečtení tohle http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Vagonka
Dneska je úspěch když se vyrobí 12-15 elefantů za rok... jestli tohle s RailJet vyjde, tak smekám před vedení ČD lidově řečeno klobouk... ale mám tak spíše obavy že už neuskutečněných nákupů bylo hodně... situace s vozy na EC IC je ale opravdu kritycká, vypadá to že jsou si toho na vedení ČD dobře vědomi a jednají. Což je v pořádku.
25.12.10 - 14:33
Zpráva 7979Jednoduše řečeno opce ja tak trovhu smlouva na koupi dalšího zboží tak aby měl výrobce jistotu ve výr. programu. Neboli stálosti odbytu na právě vyráběné zboží které bude dodáno odběrateli který bude mít takto podepsanou opci za levější cenu než jinému zájemci bez smlouvy na opci. To tu snad většina pochopila...
Tahle se poslední dobou obchoduje i s eltronikou.
Ale tady se třeba občas vyskytne dodavatel ktyrý udělá lepší cenu i na menší počet a bez závazku dalšího odběru.
Tak a teď se ozve hodně lidí že srovnávám nesronnatelné, vývoj vozidel, bezpečností parametry, pevnostní zkoušky atd. schválení drážním úřadem nejen na území státu vlastníka ale i v okolních zemích.
Někdo tu napsal že Jančura už má v Rumunské Astře skoro vyrobené vozy ale cena a parametry jsou někde asi jinde i když zase asi přirovnám nesrovnatelné kopie třeba u DM-500 (Dreambox sat reciver) byla už propracovanější jak origoš. A taky záleželo na softu co tam byl nahraný. Podobně by to mohlo být i s komunikací 380 a RailJet hlavně teda s jeho řídícím vozem kde býv. československé speciality jako 25 Hz (myslím že už jen uzel Blava) by šly asi taky vychytat. Jinak si myslím že ovládání soupravy nastavení klimy, topení, info. na monitorech atd. Je prováděno s vozu Afmpz alespoň jak jsem je z Ostravy do Přerova loni s raidays v Ostravě tak si to tak nějak pamatuji http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/OeBB_Afmpz-8090-7.php
Jednoduše kdyby v Evropě bylo konkurenční prostředí ve výrobě žel. vozidel, hohla by myslím být cena někde jinde. Buhužel část ceny jde na všimné pro různé prominenty. Dnaska už se vozy nevyrábí ve 100 ks sériích tak jak za socializmu. Jestli je to dobře nechám na každém z vás jinak stojí za přečtení tohle http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Vagonka
Dneska je úspěch když se vyrobí 12-15 elefantů za rok... jestli tohle s RailJet vyjde, tak smekám před vedení ČD lidově řečeno klobouk... ale mám tak spíše obavy že už neuskutečněných nákupů bylo hodně... situace s vozy na EC IC je ale opravdu kritycká, vypadá to že jsou si toho na vedení ČD dobře vědomi a jednají. Což je v pořádku.
25.12.10 - 14:30
Zpráva 7975hmmm tak nevím komu tu vadí můj názor na MD a ČD že bychom tu měly někoho z vedení............................20.12.10 - 0:18
Zpráva 7975Tomáš Palíšek: tak tohle je přesně i můj názor. Na MD i na vedení ČD nejsou lidi kteří by to s českou žel. dopravou a vůbec dopravou mysleli vážně. Jak jsem napsal o pár řádků níže a někteří s toho pochopily že závidím ministrovi jeho závoďák... chtěl jsem spíše zdůraznit nekoncepčnost jakéhokoli rozvoje dopr. infrastruktury včetně obnovy voz. parku atd. Před 10-12 lety kdy reko vozů byly řádově 8-15 mil. za vůz se těchto rekonstrukcí mnělo udělat více. Koupit více vozů mz jak bylo ještě možno kompletovat ve Studénce. Stát zase nemusí být tak špatný hospodář zaleží kdo tam bude a jak se k tomu postaví vedení + jeho menežment. Německo Rakousko a Švýcarsko nelze k našemu systému podnikání na železnici moc přirovnávat jelikož tyto společnosti vlastní i infrastrukturu neboli koleje i nádraží kde to je jeden celek. Sestřenice byla ve v. Británii sice je to 10 let a jelo s Brigtonu do Londýna vlakem a říkala že mezi těma společnostma pro cestujícího pěkný chaos a taky docala drahoš. A tento model je nám neustále podsouván jak perfektně funguje... nevím nebyl jsem nemohu soudit třeba už je to v anglii jinak. Ale myslím že kousek za hranicema DB i OBB docala dobře fungují a poslední dobou mám i pocit že snad i ŽSSK19.12.10 - 23:49