Komentáře uživatele "happy":
1 2 | Komentářů na stránku: |
Zdroj | Komentář | Datum |
---|---|---|
Zpráva 7900 | 12. říjen 2010 se zapíše černým písmem do ho historie ukrajinské železniční dopravy To je trošku tendenční, mám pocit, že jde výlučně o selhání řidiče autobusu. 12. říjen 2010 se zapíše černým písmem do ho historie ukrajinské silniční dopravy | 12.10.10 - 22:14 |
Zpráva 7687 | Nechci být hnidopich, ale RS 1 nemá hydraulický přenos, ale diesl- mechanický. Stačí otevřít referenční pdf na stránkách Stadler Rail v sekci RS1. pozn: Tak to tam maj napsat pořádně, co to je za přenos, že to je hydromechanika | 20.04.10 - 23:24 |
Zpráva 7609 | ad Hovorka: JMK má z ROPů tramvaje | 16.03.10 - 21:26 |
Zpráva 7098 | Porovnejte si barevné odstíny "zelené" trakce a prakticky každý odstín byl poněkud jiný. Při pomalosti obnovy nátěrů se stejně prakticky nikdy nedosáhlo toho, aby všechny lokomotivy byly v unifiku. Ono stačilo, aby depo neobjednalo "nový" nátěr a ŽOSka ho prostě neudělala. Ono se v ŽOS dělalo jen to, co se objednalo, resp. často se neudělalo ani to. Ale to je přece absolutně jedno, jakej to byl odstín. Prostě dnes se zvolila barva modrá a místo vytváření korporátní image, tu vyjede zmatlaná příšera s oranžovým pruhem a celkovou visáží alá CCCP. kdy podle vás začal unifik ? První rudá trojka byla T 478.3089 vyrobená v roce 1972 A tohle je .... První unifiky byly již dávno za CK. Taky nebyl jeden vagon zelenej druhej růžovej a třetí fialovej. Za první republiky se to dodržovalo na motorácích a na vagonech. Ale vždy se více či méně dodržovala pravidla nátěru. Dneska je to barevnej cirkus, který není srovnatelný s žádnou civilizovanpu zemí. Když už chtěli banána do zelena, tak se měli držet současných barev této řady. Pochopím obnovené nátěry prototypů, ale co je moc to je moc. | 12.05.09 - 23:28 |
Zpráva 6763 | No, pokud se Vysočina s JM krajem nedohodne, tak je jakákoliv investice na 240 loterie. Nejdřív je potřeba dovést do Třebíče integraci a pak řešit infrastrukturu a ne naopak. Tak to byste byl první,kdo by to takto řešil. IDS do Třebíče? pokud není jasné v jaké podobě se snad zavede IDS na Vysočině.Nehledě na to,že by byl problém i finanční v rámci takovéto multi IDS.Navíc většina občanů Třebíče dojíždí R do Brna a tam lístky IDS neplatí.Takže sem IDS vůbec netahejte. | 04.02.09 - 15:12 |
Zpráva 6851 | ad Georgo:Děkuji za velmi povedený a trefný článek :). | 26.01.09 - 14:51 |
Zpráva 6719 | ad Svědek/Davidus: Na vlaky net se taky píše kromě slovensky taky česky a nikomu to nevadí.Takže nechte si své dojmy od cesty. | 09.12.08 - 18:11 |
Zpráva 6490 | http://ekonomika.idnes.cz/liberecky-kraj-narusil-monopol-cd-vypsal-soutez-na-dotovane-vlaky-10u-/ekonomika.asp?c=A081016_225704_ekonomika_abr | 20.10.08 - 20:44 |
Zpráva 6407 | jde o stejně populární a nesmrtelný stroj Populární??Pane bože a pro koho?? "Zabij šukafon a zachráníš cestujícího" | 04.08.08 - 11:17 |
Zpráva 6260 | nelze srovnávat 380 a Pendolína.Pendolína provozují čd na své triko a tak je pochopitelné,že Němci je nechtěli,protože si dobrovolně nepustí k sobě konkurenci.Kdyžto 380 by měla mimo jiné sloužit k vyrovnávce výkonů kvůli přepřahům,čili nebudou pro nikoho konkurenční.U Pendolín byly jiné tlaky | 16.06.08 - 20:39 |