..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Chikatetsujin":

ZdrojKomentářDatum
Zpráva 6906Přitěžující okolností jistě bylo to, že oni byli ti co ono smrtelné zranění způsobili, ač neúmyslně. Kdyby jen zahlédli kohosi u trati, předpoklad o zrubaném opilci by byl věrohodnější, než když se někdo motal po kolejích až tak blbě že vynutil použití rychlobrzdy a následně nejevil známky pohybu.

Dále zde mohli být i další svědci (cestující byli?) a jistě proběhly expertízy, takže výpovědi vlakové čety mohli být u soudu znevěrohodněny.
11.02.09 - 14:55
Zpráva 6491Hruška: Ne nedošly mi argumenty v sousedním tématu, ale zaprvé to bylo po třech stránkách když jsem se dostal k počítači a zadruhé jsem ztratil chuť reagovat, když to nikam nevede, evidentně věříte tomu, že všichni nespokojení co se tu ozvali s konkrétní kritikou ČD děsně křivdí a co víc někteří jsou i tak protivní, že vyžadují něco více než transfer z bodu A do bodu B. Argumentovt vám nejde, jen pořád útočíte na ostatní diskutující, jací že jsou to trotlové, kteří kecají do něčeho čemu nerozumí. Na ohodnocení kvality služby nemusím mít doktorát, až budeme zase někdy řešit šuntovou citlivost kolejových obvodů, LS90, konstrukci pojezdu lokomotivy 380 a co já vím co ještě, tak mě můžete utlouct kvalitními znalostmi.

Vaše zaslepenost opravdu nezná mezí. Opravdu by mě ztajímalo jestli máte stejné pochopení a bezbřehou toleranci i pro jiné firmy než ČD.
04.09.08 - 12:08
Zpráva 6491Mirek Hruška: tedy vaše povýšenost nezná mezí. Pane doktore, promiňte obyčejnému póvlu, že se vážně zajímá o železnici. Lepší asi bude, když všichni co mají nějakou kritiku k ČD na vlaky úplně zapomenou.

Nevím co se vám na tom titulku nezdá. Každopádně myslím, že rozhodnutí o vrácení jízdného se dalo udělat ještě během těch pár hodin, než náhradní spoj dorazil do Prahy. Místo smíšeného pocitu po měsíci by byla okamžitá satisfakce. I když za to ČD nemohou, tak ti cestující prostě cestovali s ČD, ČD se s tím musí poprat.
04.09.08 - 11:10
Zpráva 5959Pardon, ale ten příklad Cecilky mi vyvolal docela roztomilé srovnání.

Šiška salámu přijde normálního nepravidelného zákazníka na 400 stovky, řekněme dvojnásobek běžné ceny. Když si koupí za 600 Kč stříbrnou kartu obchodu, dostane tu milostivou šanci nakupovat za ceny běžné. Zákazník také může koupit "kuponovou knížku" na 120 salámů, ty pak vyjdou za dobrou cenu, ale člověk musí být salámožrout, jinak je mu to na p r d...

Jenže obchod je i tak v mínusu a tak mu stát dotuje ztrátu tím že doplácí 50% toho co se vůbec vydělá. Bohužel v nabídce jsou jen oschlé turisťáky (pravda pár jedinců to fakt šmakuje, ale většina se spíš ekluje) a naopak jeden dost předraženej italskej salamino, kterej je fajn a stojí na něm reklama. Sem tam je místo něj nějaká náhražka, z počátku byl problém, že se nevešel do regálu a tak se salám ohýbá, aby tam pasoval. Když má člověk kliku, najde se sem tam i nějakej pěknej kousek, ale moc často k mání není. Problém je kremžská hořčice, křen a jiný málo braný věci. Stát to odmítá dotovat a tak to z nabídky zmizí. O chleba jsou zase mediální boje, protože stát chce obchodníka pokutovat, když jej nabízí tvrdej, což se obchodníkovi nelíbí, protože ve smlouvě platné na 6 let nebyl stanoven žádný standard tvrdosti a tak zákazníci musí brát to co je k mání...

Dále je v obchodě staré vybavení, lidi to tam moc netáhne, kšefty jdou blbě. Tak chceme od státu ještě dotaci na nový mrazáky a chlaďáky. Barák jim padá na hlavu, protože je v nájmu takovým zašlým baráku - o údržbu se stará sesterská organizace obchodníka, které najemci platí v podstatě to, co od nájemníka vybere. Takže penízky se jak bumerang vrací zpět a raději se investují do něčeho užitečnějšího, třeba PR oddělení, nebo bočnímu traktu s kancly.

No vám povím, já bych v takové sámošce nenakupoval. :-)
08.04.08 - 14:52