..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Hawkey":

ZdrojKomentářDatum
Zpráva 8115Einstein : Z Tvého příspěvku se mi chce zvracet. Neudělal jsi na té jednotce ani čárku a dovolíš si plácat takový hloupé řeči o nefunkčním šrotu ..02.04.11 - 23:18
Zpráva 7609Keltman: Jo a co se děje s těma 380? Stále slyším jen, že se to zpožďuje, ale co se s něma vlastně teď dělá vůbec neví, ví to někdo?

Tak někdo to třeba ví, ale rozhodně to nemá potřebu ventilovat někde pro šotouše :)
17.03.10 - 10:46
Zpráva 7493M: Ne, myslím to zcela vážně, tramvaj typu T13, T14 opravdu neznám, znám tramvaj typu T3 i 03T, 13T, 14T, 15T, 16T ..04.12.09 - 20:16
Zpráva 6813SYN: Je rozdíl mít jiný názor a mě nědělá žádný problém o tom diskutovat a pokud budu druhou stranou přesvšdčen, že se mýlím, toto uznat. Ale ty řeči o "škoda-lobby" jsou jen ničím nepodložené výstřelky dokola se opakující. A jak jsem řekl, spíš by měl někdo prokázat, že někdo něco udělal než aby ten druhý dokazoval, že nic neudělal...

JTB: Já Tě chápu, jako bývalý zamšstnanec Siemensu máš zřejmě jiný pohled na celou věc, nicméně, jako novinář bys zcela zajisté měl vypouštět do světa jen to, co máš podložené něčím víc, než informací "jedna paní povídala".
06.01.09 - 8:56
Zpráva 6788RIS A jinou píšníčku bys neměl? Tohle je už trapné a ohrané...

Taková ukázka z praxe - nová tramvaj 13T ze Škodovky stojí cca 60 milionů, za stejnou cenu lze však pořídit 2 tramvaje Vario LF2R.E a k tomu ještě jedno patnáctimetrové Vario LFR.E.

Srovnáváš nesrovnatelné, tramvaj 13T je nová tramvaj, homolohovaná podle současných předpisů, Vario může být vyrobeno ze součástí homologovaných jako ND s požadavky v době původní homologace, tj. takové díly mohou a budou zákonitě levnější než ty, které jsou vyrobeny dle přísnějších norem.

Kdyby sis dneska stavěl Škodu Favorit z dílů podle původní specifikace nebo si koupil novou Fabii co bude levnější???
25.12.08 - 12:32