..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "SYN":

ZdrojKomentářDatum
Zpráva 8977Dupločuráku, laskavě si nechejte své vulgarismy pro sebe!05.12.14 - 14:37
Zpráva 9039Koyot: Ale prd velebnosti, vzhledem k tomu že jsem z Brna a do Rakouska jezdím už od r.91 docela často bych asi měl vědět něco o tom jak jsou Rakušáci napřed se stavbou dálnice... takže je to tak že zhruba teď nás dohnali (hotová na obou stranách cca. půlka, u nás Brno - Pohořelice a dále slušná silnice do Mikulova, u nich Videň - Schrick a dále na hranice též slušná silnice bohužel s dost tragickým průjezdem Poysdorfu), přičemž dlouhá léta jsme byli napřed (stav na naší straně trvá takto už cca. 10 let). Je fakt že vzhledem k tomu že na Rakouské straně se staví kdežto na naší se "uvažuje" tak brzy Rakušáci na této trase budou napřed, nicméně to je budoucnost...
Ohledně Lince se nevyjadřuju, tam to neznám.
15.08.13 - 15:44
Zpráva 8360Ve Francii na VRT (zabezpečených TVM-300/430 nebo ETCS), které mají četné rychlé přivaděče, tak TGV vždy opouští VR úsek již zbrzděno na takovou rychlost, jakou je možné návěstit klasickými prostředky, tedy v jejich případě 160 a méně. Brzdění probíhá po krocích ze 300 (320) nejdříve 270, pak 220, pak 160. Systém umí návěstit i 80 a 30. Dále už se přechází na trať jištěnou pouze klasickým světelným AB někde s KVB.
Tak nějak nevím, jestli tomu správně rozumím, tak přechod z ETCS zabezpečené trati na část na které jede podle ASFA proběhlo snad v pořádku, a to v Ourense (nebo ještě dřív) při rychlosti
02.08.13 - 0:07
Zpráva 7993obsluha nemůže spát

A to je dobře nebo špatně? :)
26.09.12 - 10:00
Zpráva 8115Tak jen si ty nadávky navzájem stupňujte, to je určitě cesta po které někam dojdete...03.04.11 - 10:50
Zpráva 8090Tedy, sákryš co jsem to napsal za svatokrádež že mi někdo stihl nadělit -5 bodů během 3 minut od napsání?? To by asi bylo dost zajímavý kouknout čích mulťák se takhle rychle stihl 5x vyjádřit... :(07.03.11 - 17:13
Zpráva 7731Predem se omlouvam za tezky OT, ale nada mi nez zopakovat nejnovejsi zpravu co jsem slysel - Russkije zeleznodorogi pry krute zvysuji ceny, za stribro se pry u nich jede akorat na sibir :-)))
+++ MISTRI! +++
24.05.10 - 0:55
Zpráva 7048Překlep v úvodu článku - ERMTS má správně být ERTMS (jak koneckonců správně ukazuje nápovědný text - European Rail Traffic Management System). Drobnost která jistě omylem utekla...16.04.10 - 13:44
Zpráva 6490Hawkey - no ale výsledek je stejný, na Bimz se čeká a nic se neví, zatím teprve jeden rok ale ještě to zdaleka neskončilo že? Schvalování - hm, poněkud překvapivé že by mělo schvalování nemotorových vozů které již byly dost dlouho provozovány trvat tak dlouho? Takovým tempem by schvalování 380 muselo trvat nejmíň tři roky!

842 - pokud to bude skutečně remotorizace pak (a bude dobře udělaná) by to mělo citelně zvednout spolehlivost, to asi není od věci, jako vždy bude důležité co a za kolik že... Jo a co máte s těmi 20 lety stáří? Snad maximálně prototyp, a ani ten ještě těsně ne. Sériové kousky jsou dnes 15 let. Leda že by se počítal i ten čas který uplyne než se ta modernizace provede :(

961 - určitě ano, ačkoliv se mi zdá že by nebylo od věci napřed vidět prototyp než se to objedná hromadně. Oddíl první třídy bych do toho necpal, domnívám se že od toho jsou samostatné vozy. Na 954 to bylo trochu jiné, ty krátké vlaky s kterýma to jezdí nikde jinde první třídu nemají šanci nabrat. Nebylo by na místě 961 vybavit elektromagnetickou kolejnicovou brzdou? Přecejen by citelně zlepšila brzdná procenta soupravy a v situacích typu Studénka by mohla i zachránit některé životy...

Stejně ale časem (především jak bude jezdit 380) bylo potřeba mít i nějaké řidičáky na Vmax 200kmh, do souprav k mz-tám. Když na to konečně budeme mít loko i vagony (ne sice moc ale přecejen) tak aby nebyla zbytečná překážka u řidičáků. Klidně bych začal dvěma prototypama, ať se vyzkouší, ani by to nemělo stát majlant. Předpokládám samozřejmě novovýrobu tak jako u mzet.
21.10.08 - 9:59