..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jiri Vosecek":

  1 2      Komentářů na stránku:   
ZdrojKomentářDatum
Zpráva 8796Edmont Dantes 11:53: Asi si nerozumíme. Sice řešíte trať Cheb - Plzeň - Praha, ta ale úzce souvisí s Praha - ČB, respektive ČB - Plzeň. Můžete se stavět na hlavu, ale prostě vlaky do Plzně přijedou před :00 a budou odjíždět po :00. A už jsem to jednou psal, jediné co můžete, je vyjet později z Chebu, aby se čekalo o 4 minuty méně v Plzni. Takže znovu: musíte řešit dopravu jako komplexní systém a zachovat návaznosti v přestupních stanicích.

Z ČB ten R vyjíždí :01, dřív moc nemůže a přijíždí v :57 do Plzně. Tam není moc co šoupat.
29.12.12 - 13:13
Zpráva 8796Edmont Dantes: Nemůžete šoupnout o 10 minut odjezd z Prahy později, protože by do ČB ten vlak přijel pozdě a nenavazoval by zase na něco jiného. Na ČB vychází osa symetrie v 00, stejně jako v Praze pro dálkovou dopravu a stejně tak v Plzni. Systémové jízdní doby vychází akorát tak vždy na celé hodiny.

Jinými slovy, musíme uvažovat železniční síť jako celek, protože když bychom "jen" o pět minut něco posunuli, způsobí to problém někde jinde. Jediné co tak teoreticky můžete je přijet později s vlakem z Chebu, který vyjíždí ve :33. Ale maximálně o 5 minut, protože před 00 už musíte být kvůli takovému uzlu v Plzni.
28.12.12 - 22:41
Zpráva 8796Edmont Dantes: To co kritizujete se nazývá integrální taktová doprava. Tedy v uzlových stanicích máte příjezd všech vlaků před celou hodinou a po celé odjezd. Rychlík z ČB do Plzně nemůže odjet o 10 minut dřív, protože by ujížděl vlakům z Prahy do ČB.

A čekání 13 minut v Plzni - no ano, není to málo, ale je to celkem běžné. Podobně je to třeba v uzlu Hradec Králové.

Druhá věc je opravdu ta, zda je přestupní poptávka z ramene ČB - Plzeň -> Praha taková, aby mělo smysl udržet takový přestup a neujíždět o 8 minut dřív. A troufám si tvrdit, že ano. Už jen proto, že kdybyste to byl Vy, kdo jede do Plzně z Nepomuku a o 8 minut mu ujížděl rychlík do Prahy, tak bude psát komentáře, proč to nenavazuje ...
28.12.12 - 21:29
Zpráva 8796TTtrain: M-průvodčí je provokatér, to co píše se nedá brát vážně.28.12.12 - 17:29
Zpráva 8687Martin Utajený: Na vaše poslední komentáře si přeci jen neodpustím reakci "slovy klasika" Cimrmana: Už nepište a pokud možno, nepište vůbec.17.10.12 - 23:01
Zpráva 8444Sim: Mám samozřejmě na mysli plnou verzi stolku, ne betaverzi co se dá najít na českých kolejích.

Výklopný stolek je super věc, akorát na něm člověk pořádně neotevře notebook. Těžko si na něj položím víc věcí, protože to je malý atd.

Ano, systém čtyřek s velkým stolkem (Ampz RegioJetu) snižuje kapacitu vozu, ale je velký plus oproti autobusu (letadlovému uspořádání). A právě za tohle jsem opravdu ochotný zaplatit víc, když mám nějaký životní prostor.
15.12.11 - 13:59
Zpráva 8227Stala se v historii ČD (ČSD) nějaká nehoda, která byla zaviněna špatnou viditelnosti výpravčího? Neslyšel jsem o ní, nějaký reflexní pruh na uniformě by myslím úplně stačil.09.07.11 - 9:56
Zpráva 7935Proč jste smazali "dvemi"? :) Z hlediska češtiny je správně "dvěma sty".20.11.10 - 19:38
Zpráva 7643Jim: dobrý postřeh s tím 31.květnem. To zas zapracovalo oddělení blbů a přebilo ty, kteří tuhle akci vymysleli.23.03.10 - 21:17
Zpráva 6396zaza: No asi by nebylo fajn, kdyby se mezi informované lidi dostal nějaký zelený mozek - a to mám rád přírodu. Ovšem kdyby byl dostatečně zelený a hloupý, tak by se přivázal někam na méně přehledné místo a nikdo by už nestihl brzdit a hned by bylo o blázna míň ...28.07.08 - 23:36