..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Raquac":

  1 2      Komentářů na stránku:   
ZdrojKomentářDatum
Zpráva 9627Skodovka si zkratka ukousla (ponechme stranou jak) prilis velke sousto... Ty nasledne tanecky jsou dalsi, celkem nechutna, zalezitost. Nicmene, nemuzu se ubranit dojmu ze soucinosti CD a MD.08.06.16 - 11:16
Zpráva 9419Cetl jsem tiskovou zpravu soudu a je to trochu jinak - v podstate soud rekl, ze BEG musi znovu a poradne proklepnout National Express, jde o dostatecnou financni silu nemecke dcery NE. Soud vyslovne ulozil BEG, ze tahle kontrola musi proverit stav z doby, kdy vyberko puvodne vyhodnocovala.

K precteni je to zde: http://www.justiz.bayern.de/gericht/olg/m/presse/archiv/2015/04974/index.php
17.09.15 - 21:56
Zpráva 9236Oceňuji porovnání s konkurencí a konkrétní čísla hmotností, výkonů, ...

Menechte se mylit, to neni porovnani s konkurenci, ale s vozidly ktera byla nahrazena. Desiro Classic je vozidlo o generaci starsi - viz. zminky v clanku tykajici se norem.
14.02.14 - 11:47
Zpráva 8993Vlad: Preklep - fabrika kde se vozy kompletuji (a mimo jine vyrabi i jejich skrine) je v Krefeldu, ne Knefeldu.17.07.13 - 13:08
Zpráva 8957Michal Jaros: Treba tady: http://oeffentliche-auftraege.de/text_files/file_1269202824.pdf21.06.13 - 9:20
Zpráva 8721Michal Jaros: Jeste dodatek - ten zminovany a linkovany seznam vozidel je OFICIALNI informace na strankach veletrhu. Seznam exponatu na ktery se odvolavate byl v tomto pripade lehce matouci.17.09.12 - 11:33
Zpráva 8721Michal Jaros: V prehledu produktu Skody je stejne tak uvedena i 109E pro CD...

Prehled vystavovanych vozidel najdete pod uvedenym linkem. Ono by ani nedavalo smysl vozit dve skoro stejne tramvaje.
17.09.12 - 11:14
Zpráva 8702Jen drobna poznamka - vykon 5600 kW neni spolecnym znakem vsech lokomotiv rady 146, prvni desitky kusu mely vykon jen 4200 kW.12.09.12 - 13:13
Zpráva 8027Juraj Kovac: Pekne napsano, rekl by to take tak. Chtel bych jenom poznamenat k tem cenovym srovnanim - ta Desira ML pro ÖBB jsou elektricka a silne motorizovana, zatimco ostatni jednotky jsou standartni diesely.

Jestli se Pesa a Newag opravdu dotahly se uvidi casem, pohled zvenci na Innotransu toho moc nerekne o provozni spolehlivosti, zivotnosti, narocich na udrzbu a celkovem fungovani vozidla. Nicmene Polaci, na rozdil od ceske konkurence, nakupuji hodne komplikovanych celku od zahranicnich osvedcenych dodavatelu (powerpacky, ridici systemy apod.), usetri si tak spoustu starosti a casu na vyvoj.
19.01.11 - 6:50
Zpráva 7376David Jasa: O podobnych deset tun musela ztloustnout i kastle 109E v průběhu vyvoje, aby splnila TSI Crashworthiness. Odkud mate takovy udaj? Pripada mi to opravdu hodne, skrin srovnatelne moderni lokomotivy (tedy splnujici TSI Crash) miva hmotnost do ca. 30 tun.05.11.10 - 13:17